Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M50 v aute s M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bohhy »

Zadravim, mam takovej dotaz pro techniky a elektrikare. Mam E36 320i r.v. 96 a byl tam puvodne m52. Ten sem vyhodil a dal sem tam M50 2,5 vanos r.v.92. Vse v poho jako vzdy, ale jedinej problem nastal v hlavnim stekru kterej pripojuje elektriku mororu k autu. Zda se ze jsou tam mensi rozdily. Co jsme zjistili, tak ze v aute chybi jeden pin (14ka) ve ketery v druhe poloze klicku je 12+ ale bez nej to bezi. Ale co je hlavni tak v aute je prohozenej pin 6 a 7, do ty doby nez sem je prehodil, tak auto neslo nastartovat a ani nehazelo jiskru, ted chytlo chned a to i bez ty 14ky.
Otazka zni nema nekdo zkusenosti s timhle zapojovanim starsiho motoru na novejsi elektriky, nebo treba schema tech zasuvek, nebo jakoukoliv radu diky :wink:
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Klubové ID: 649
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od SpookyKT »

Tak to jsi se do toho rozebirani pustil celkem rychle.Doufam ze ti to v pohode poslape...Jinak TP by jsi uz mel mit doma.Tak cago.
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Bohhy »

SpookyKT píše:Tak to jsi se do toho rozebirani pustil celkem rychle.Doufam ze ti to v pohode poslape...Jinak TP by jsi uz mel mit doma.Tak cago.
Jo moturek je uz pretesnenej, a potrebne veci vymeneny.A papiry uz sou doma, diky.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bohhy »

Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

Bohhy píše:
Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.
to se mýlíš ...všechny e36 od r.v.95 měli immo ..je zalitý i v obyč klíčku. CODE na BC pracuje na jiném principu :!:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Bohhy »

Huska píše:
Bohhy píše:
Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.
to se mýlíš ...všechny e36 od r.v.95 měli immo ..je zalitý i v obyč klíčku. CODE na BC pracuje na jiném principu :!:
Tak o to lip. Kdyz tam byl M52 tak je mozny ze tam imobilizer byl, ale koupil sem auto ve kterym imo. urcite nebyl (r.v. 92) takze s tim by problem nemel byt.
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 1167

#8 Příspěvek od Pete »

A co treba ze M52 je el. SIEMENS a M50 je Bosch.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bohhy »

Huska píše:Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...
Pockej ale me ten motror v tom cabriu uz funguje. Prohodil sem 6ku a 7cku pin mezi sebou a ten motor naskocil hned. Jen mi jde o to zda tam mam privest tu 14ku co tady v tom aute neni a na ty bouracce byla. A jestli neni potreb predelat jeste nejaky jiny dratky v svazku, aby to bylo jak to ma byt.
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 1167

#11 Příspěvek od Pete »

jestli ti nesviti zadna kontrolka a vse funguje, tak bych to neresil, preci jen je motor z jineho auta, tak uz to asi nebude nikdy jak ma byt, ale zase to bude lepsi tim myslim 8)
S tou 2.8 budes jiste spokojenej :wink:
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Bohhy »

Tak sem se dopracoval cile, Meril sem vsechny piny v aute ze ktereho je motor a v aute do kteryho sem ten motor daval. Meril sem je 0,1,2 poloze klicku a vse se chova naprosto stejne. Jedine tam teda byly prehozeny ty piny 6 a t, a chybela tam 14ka. Vse by teda melo byt jak ma. Ale jedina vec ktera je tam trosku jinak, tak ze 17ka v aute ve kterym byl motor origo ma asi 8V a v tom cabriu ma 12V. Nevi nekdo na co je ta 17ka? Do ceho dodava tu elektriku?
Marty328
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#13 Příspěvek od Marty328 »

Bohhy píše:
Huska píše:Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...
Pockej ale me ten motror v tom cabriu uz funguje. Prohodil sem 6ku a 7cku pin mezi sebou a ten motor naskocil hned. Jen mi jde o to zda tam mam privest tu 14ku co tady v tom aute neni a na ty bouracce byla. A jestli neni potreb predelat jeste nejaky jiny dratky v svazku, aby to bylo jak to ma byt.
menil sem motor S50 (bosch) za M52 (siemens)
a jeden nebo dva koliky se v zaseuvkach mijeli a motor slape bez problemu! a auto jezdi
Odpovědět