Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Xenon-autoelektr. pomoc!VYŘEŠENO
Zdravim,na zacatek preji hezke svatky a Stastny novy rok.
Ale k problemu:
cca pred mesicem mi odesla baterka v aute.Tim,ze s autem v zime nejezdim a je v garazi,tak mi to nejak nevadilo.
Vcera jsem sel,ze si pujcim od znameho baterku,ktera by mela byt OK,tak jsem ji dal do auta a po otoceni klicku zacvakali akorat nejspis relatka,proste to vubec neotocilo starterem.Baterka byla dost vybita,coz jsme nevedeli,potom se s dalsi baterii podarilo nastartovat.
Potreboval jsem si jenom na neco posvitit v garazi,tak ze zkusim aspon rozsvitit tlumena svetla v aute.Xenony naskocili,ale po kratke chvilce zacala prava strana blikat az prestala svitit uplne.Zadni lampy sviti normalne,osvetleni SPZ take,proste vse krome praveho predniho svetla.
Dalkove i parkovacky sviti normalne,pojistky OK,vybojka i cele zarizeni je v poradku(odzkouseno na druhe strane),ale prave tlumene svetlo ne.
Co s tim,napada nekoho neco,cim by to mohlo byt napr.rele?
Za odpoved dekuji.Roman
Ale k problemu:
cca pred mesicem mi odesla baterka v aute.Tim,ze s autem v zime nejezdim a je v garazi,tak mi to nejak nevadilo.
Vcera jsem sel,ze si pujcim od znameho baterku,ktera by mela byt OK,tak jsem ji dal do auta a po otoceni klicku zacvakali akorat nejspis relatka,proste to vubec neotocilo starterem.Baterka byla dost vybita,coz jsme nevedeli,potom se s dalsi baterii podarilo nastartovat.
Potreboval jsem si jenom na neco posvitit v garazi,tak ze zkusim aspon rozsvitit tlumena svetla v aute.Xenony naskocili,ale po kratke chvilce zacala prava strana blikat az prestala svitit uplne.Zadni lampy sviti normalne,osvetleni SPZ take,proste vse krome praveho predniho svetla.
Dalkove i parkovacky sviti normalne,pojistky OK,vybojka i cele zarizeni je v poradku(odzkouseno na druhe strane),ale prave tlumene svetlo ne.
Co s tim,napada nekoho neco,cim by to mohlo byt napr.rele?
Za odpoved dekuji.Roman
zkus otocit polarity na konketoru pak to zase vratit, prostrikat a proskrabat kontakty, mozna ti odesel drat, chce to sceknout pojistky, nejlip proskrabnout csecky kontakty a striknout kontaktolem, me ted vypadval blinkr, tak sem ho proskrabl a vystrikal a bezi jak novej
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Diky za odpoved.
Jen mi prijde divny,ze to udelalo ve chvili kdy to bezelo na tu slabou baterku.Predtim jsem s tim najel docela dost kilometru a vsechno v pohode a ted to slo pres baterku,ktera neotocila ani starterem a z niceho nic pri stojicim aute prestalo sviti.
Neni to u BMW tak,ze pokud by praskla pojistka na tlumene svetlo,nesla by cela strana vc. zadnich?Nebo je solo pojistka jen na tlumene svetla apod...popr. ve ktere rade je ta pojistka?Mam E36 325i s klimou.diky
Jen mi prijde divny,ze to udelalo ve chvili kdy to bezelo na tu slabou baterku.Predtim jsem s tim najel docela dost kilometru a vsechno v pohode a ted to slo pres baterku,ktera neotocila ani starterem a z niceho nic pri stojicim aute prestalo sviti.
Neni to u BMW tak,ze pokud by praskla pojistka na tlumene svetlo,nesla by cela strana vc. zadnich?Nebo je solo pojistka jen na tlumene svetla apod...popr. ve ktere rade je ta pojistka?Mam E36 325i s klimou.diky
to presne nevim kde ji mas,ale pokud rupne pojistka tak by mela odejit cela strana no, ale je tam relatko na predn normalni potkavaci svetla, ale to by zas odesla obe ta svetla, me se to stava ted v zime, pustim svetla a nic, po chvili naskocej,ale kdyz pred jizdou rozhejbu relatka tak naskoci hned
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Oldřišov
- Kontaktovat uživatele:
mě se stalo to stejné přijel jsem z dovolené a baterie vybitá po nabití jsem nastartoval a všechno v pohodě po ujetí asi 10 km najednou blik a pravý xenon přestal svítit tak jsem byl z toho mimo ta jsem vyměnil pravou stranu za levou a byl jsem zvědav po ujetí asi 25km mi udělala levá strana blik a nic tak jsem koupil nové výbojky a uvidíme ale xenon byl v pořádku ale asi po zahřátí bliknul a už nešel tak nevím a xenony mají najeto 60 t km takže je čas je vyměnit
Prave,ze mi nesedi,pokud by byla praskla pojistka(jako ze neni),tak by nesvitila cela strana a pokud rele,tak zase by nefungovaly obe tlumene svetla.
Zkousel jsem jeste ruzne vyklat s kabelama a s relatkama a nic.Trafo i vybojka jsou v poradku,do konektoru,ktery se "zasvakava" do svetel nejde stava na tlumene,dalkove Ok.
Zrovna ted,kdyz je porad tma se to muselo pokazit:-(.
Napada jeste nekoho neco?Jinak vsem diky.
Zkousel jsem jeste ruzne vyklat s kabelama a s relatkama a nic.Trafo i vybojka jsou v poradku,do konektoru,ktery se "zasvakava" do svetel nejde stava na tlumene,dalkove Ok.
Zrovna ted,kdyz je porad tma se to muselo pokazit:-(.
Napada jeste nekoho neco?Jinak vsem diky.
neprehazujte polaritu je to blbost a muzete tak znicit menic !!!
pokud xenon jen blika je to zpusobeno vetsinou spatnym kontaktem napajeni menice a timpadem menic nemuze nastartovat a jen poblikava, menic potrebuje na start cca 8-10A
pokud to mate zapojene pres relatko muze to delat relatko ze ma spatne uz kontatky opalne ci svody atd..
jinajk muze byt zoxidovany konektor ted v zime bezna zalezitost, doporucuji prekontrolovat ci elektrikar at to promeri
pokud xenon jen blika je to zpusobeno vetsinou spatnym kontaktem napajeni menice a timpadem menic nemuze nastartovat a jen poblikava, menic potrebuje na start cca 8-10A
pokud to mate zapojene pres relatko muze to delat relatko ze ma spatne uz kontatky opalne ci svody atd..
jinajk muze byt zoxidovany konektor ted v zime bezna zalezitost, doporucuji prekontrolovat ci elektrikar at to promeri
Ja tam mam xenon cca 3mesice,konektory vsechny OK,zadna oxidace nebo podobne.
Pres rele to zapojene nemam.
Vse sviti,jen prave tlumene svetlo ne,do konektoru u svetla uz nejde stava.
Nevite pls nekdo kolikatka(oznaceni v rade) je to pojistka,ze bych si z pojistky na pravou stranu natahl novy drat.
Predem diky.
Pres rele to zapojene nemam.

Vse sviti,jen prave tlumene svetlo ne,do konektoru u svetla uz nejde stava.
Nevite pls nekdo kolikatka(oznaceni v rade) je to pojistka,ze bych si z pojistky na pravou stranu natahl novy drat.
Predem diky.
nejlip udelas kdyz proskrabnes secky kontkaty na pojistkach a striknes kontaktolem a mozna dat vetsi pojistku na normalni potkavaci svetla, ono se ty xenony s nima nemaj moc radi no
jinak nevim jak to je u tebe ale jak sem psal ja mam canadskou verzi bmw a mam na spinani svetel RELE, tak se koukni, je uplne u skla ridice, jinak envim, pak jedine ruplej drat u balastu nekde, chtelo by to zmerit jestli ti k balastu jde aspon nejake napeti nebo zadne
jinak nevim jak to je u tebe ale jak sem psal ja mam canadskou verzi bmw a mam na spinani svetel RELE, tak se koukni, je uplne u skla ridice, jinak envim, pak jedine ruplej drat u balastu nekde, chtelo by to zmerit jestli ti k balastu jde aspon nejake napeti nebo zadne
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Tak nove poznatky:-)
Dnes jsem si pujcil multimetr a zkusil jsem zmerit napeti primo na konektoru,ktery se zasouva do svetel(4piny),na kabelu pro tlumene svetlo je 0,59V,coz znamena,ze nejaky proud kabelem jde,ale je maly,takze pojistka musi byt OK.
Co rele,pokud by odeslo spinani,sla by nejaka stava do toho svetla nebo vubec nic.
Jeste co me napada,je nekde zaoxidovany,upadly drat,ale to by byla hodne velka nahoda,ze to zacalo zrovna v tu dobu,kdy byla slaba baterie a z niceho nic zhaslo.
Dnes jsem si pujcil multimetr a zkusil jsem zmerit napeti primo na konektoru,ktery se zasouva do svetel(4piny),na kabelu pro tlumene svetlo je 0,59V,coz znamena,ze nejaky proud kabelem jde,ale je maly,takze pojistka musi byt OK.
Co rele,pokud by odeslo spinani,sla by nejaka stava do toho svetla nebo vubec nic.
Jeste co me napada,je nekde zaoxidovany,upadly drat,ale to by byla hodne velka nahoda,ze to zacalo zrovna v tu dobu,kdy byla slaba baterie a z niceho nic zhaslo.
Tak dneska byla jeste zkouska vymeny relatka,ale rele ktere jsem mel v aute je v poradku,takze uz me fakt nic nenapada
.
Do toho konektoru jde na tlumene svetlo 0,75V,takze upadeny kabel byt nemuze.
Potom jsem jeste zkousel merit kabel na prave tlumene svetlo az u pojistkove skrine,abych vyloucil,ze treba se neprestipl nekde po ceste kolem cela apod...,ale je tam to stejne napeti 0,75V jako na konci.Jeste me napada,ze mohl odejit vypinac na svetla,ale nevim jak je to zapojene,ze by treba zase nefungovalo ani jedno tlumene svetlo apod...
Neni nejaka moznost,jak si treba natahnout novy kabel z pojistky(relatka) do toho konektoru na svetla?

Do toho konektoru jde na tlumene svetlo 0,75V,takze upadeny kabel byt nemuze.
Potom jsem jeste zkousel merit kabel na prave tlumene svetlo az u pojistkove skrine,abych vyloucil,ze treba se neprestipl nekde po ceste kolem cela apod...,ale je tam to stejne napeti 0,75V jako na konci.Jeste me napada,ze mohl odejit vypinac na svetla,ale nevim jak je to zapojene,ze by treba zase nefungovalo ani jedno tlumene svetlo apod...
Neni nejaka moznost,jak si treba natahnout novy kabel z pojistky(relatka) do toho konektoru na svetla?
Ahoj,tak já mam e36 coupatko...xenony mi delali to same co rikas,to svetlo ktere ti nesviti tipuju je pripojene jako vedlejsi...stejne to mam i ja a vsechny xenony,mno a mel sem tam spatny kabel u toho trafa (cífka).......musel se naletovat novej......a zalepit silikonem....to je jedna varianta a druha:muj tata si koupil xenony do felicie pick-up a presne=ten vedlesji pripojenej xenon se nazhavy ale pak zablika a zhasne.....a je to tim ze ma slabou baterku..jen 44ah a diky tomu ze je slaba tak se mu nanebijou ty cifky u kazdeho xenonu.Tzv se mu nabije jen ta hlavni cifka a ten xenon sviti ale ta vedlejsi cifka ktera je propojena s hlavni cifkou tak se dostatecne nenabije....
Tak bud nabij nebo dej silnejsi baterii,zkontroluj veskere kabely a kontaky...i kdyz jsi je skontroloval tak v tom trafu muze bejt upadlej a je jedno jestli jsou stary 3 mesice nebo 3roky,kabely v motoru jsou zradny a rychle odejdou....Tak to je muj nazor,jinak me nic nenapada
Tak bud nabij nebo dej silnejsi baterii,zkontroluj veskere kabely a kontaky...i kdyz jsi je skontroloval tak v tom trafu muze bejt upadlej a je jedno jestli jsou stary 3 mesice nebo 3roky,kabely v motoru jsou zradny a rychle odejdou....Tak to je muj nazor,jinak me nic nenapada

Ahoj,predevsim dekuji za odpoved.
Xenony to nejsou original,ale je to xenonova prestavbova sada HID.Nevim,jak poznam,ze svetlo je pripojene jako vedlejsi.Je to zapojene jako klasicke prestavbove sady HID,kdy kazda strana ma jeden menic napeti,ktere je napojene na + a - primo ve svetlometu.
Baterkou to snad nebude,protoze i kdyz mam nastartovane,tak to nenaskoci,coz by normalne melo.Nevim,co myslis tim,vedlejsi a hlavni civka?
Jak jsem psal vys,kdyz prohodim mezi sebou sadu z leve strany na pravou a naopak,tak vzdy prava strana nesviti,coz znamena,ze v xenonech chyba nebude,ve svetlometu take ne.Uz kdyz merim napeti,na tom kabelu pro prave tlumene svetlo, hned za pojistkovou skrini,kde jdou kabely ven,tak je tam tech 0,74V.
Premyslel jsem nejak spojit kabely pro tlumene svetlo na levou a pravou stranu a dat o 5A silnejsi pojistku.
Neni tady opravdu zadny elektrikar,ktereho by jeste neco napadlo?
Xenony to nejsou original,ale je to xenonova prestavbova sada HID.Nevim,jak poznam,ze svetlo je pripojene jako vedlejsi.Je to zapojene jako klasicke prestavbove sady HID,kdy kazda strana ma jeden menic napeti,ktere je napojene na + a - primo ve svetlometu.
Baterkou to snad nebude,protoze i kdyz mam nastartovane,tak to nenaskoci,coz by normalne melo.Nevim,co myslis tim,vedlejsi a hlavni civka?
Jak jsem psal vys,kdyz prohodim mezi sebou sadu z leve strany na pravou a naopak,tak vzdy prava strana nesviti,coz znamena,ze v xenonech chyba nebude,ve svetlometu take ne.Uz kdyz merim napeti,na tom kabelu pro prave tlumene svetlo, hned za pojistkovou skrini,kde jdou kabely ven,tak je tam tech 0,74V.
Premyslel jsem nejak spojit kabely pro tlumene svetlo na levou a pravou stranu a dat o 5A silnejsi pojistku.
Neni tady opravdu zadny elektrikar,ktereho by jeste neco napadlo?
mozna je mozny, ze nekde mas drat slaby, on sice dava napeti, ale jakmile pripojis zarizeni a je odber, tak to pres tan drat neprojde, zahreje se a je z nej tak velky odpor ze proudove castice neprojdou, ale jen blafam, takze nic moc jistyho, jen ze sme neco takovyho brali pred maturou
mozna jak ta civka potrebuje indukovat proud, tak to indukuje pres miru dlouze protoze se k ni prave nemuze ten proud poradne dostat, takze nenastartuje vybojku a to je to no, kdyz jedes autem treba hodinu i s tim nesviticim svetlem tak se nerozsviti?

vlevo je matal
a vpravo Killca 


I Tobe diky za odpoved
No abych se priznal,tak to s tim dratem,jako ze uz treba drzi jen za 3 zily dratu,me napada jako posledni vec.Jenomze mi nejde rozdelat pojistkova skrinka(v motorovem prostoru),protoze je tam jeden sroub zarezly a akorat bych ten kryt zlomil.
S autem ted prez zimu nejezdim,tak jsem s nim hodku ted co svetlo nesviti ani nejel.
Je treba jeste moznost,ze by se kvuli tomu nizkemu napeti atd...co jsem popisoval hned na zacatku mohl pokazit vypinac svetel nebo by nefungovaly obe predni tlumena svetla?

No abych se priznal,tak to s tim dratem,jako ze uz treba drzi jen za 3 zily dratu,me napada jako posledni vec.Jenomze mi nejde rozdelat pojistkova skrinka(v motorovem prostoru),protoze je tam jeden sroub zarezly a akorat bych ten kryt zlomil.
S autem ted prez zimu nejezdim,tak jsem s nim hodku ted co svetlo nesviti ani nejel.
Je treba jeste moznost,ze by se kvuli tomu nizkemu napeti atd...co jsem popisoval hned na zacatku mohl pokazit vypinac svetel nebo by nefungovaly obe predni tlumena svetla?
Prave,proc by nizkym napetim melo neco odejit,ale clovek nikdy nevi.Akorat teda kdyz jsem chtel na tu vybitou baterku nastartovat,tak zacvakaly vsechny relatka,coz je normalni,ale po vyzkouseni nastartovat jsem zapl xenon,chvili svitil,zablikal a konec a od te doby nic.
Samozrejme s klasickou zarovkou jsem zkousel,ale bylo to zbytecne,jak jsem psal,od pojistk. skrinky jde kabelem pro prave tlumene svetlo jen 0,74V,takze jsem ani nedoufal,ze rozne
.
Kurnik uz fakt nevim a dost me to stve.Jinak jsem z Mohelnice,tedy kousek od ni.U nas tady ani nemame zadnyho elektrikare za kterym bych skocil.
Samozrejme s klasickou zarovkou jsem zkousel,ale bylo to zbytecne,jak jsem psal,od pojistk. skrinky jde kabelem pro prave tlumene svetlo jen 0,74V,takze jsem ani nedoufal,ze rozne

Kurnik uz fakt nevim a dost me to stve.Jinak jsem z Mohelnice,tedy kousek od ni.U nas tady ani nemame zadnyho elektrikare za kterym bych skocil.
