případně bych bral to přestavit i na 325, ale ten výkon je výkon
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318is -> 328i ??
zdarec, chtěl bych si ze svýho ISa udělat něco silnějšího. Zvažoval jsem jestli koupit rovnou 328 a tohle prodat, ale protože kastle je v naprostym pořádku a nechce se mi tenhle kousek prodávat, tak mě napadlo, že bych to přestavil. Chci se zeptat, co všechno tato přestavba obnáší, kolik tak cca je cena motoru a veškerého příslušenství a jestli s tim máte někdo zkušenosti..
případně bych bral to přestavit i na 325, ale ten výkon je výkon
případně bych bral to přestavit i na 325, ale ten výkon je výkon
Proto jsem někoho prosil, aby mi hodil link na již proprabné téma..
Protože podle toho, co mi napsal Leveler, tak je to přestavba, jako každá jíná, když dáváš větší motor - prostě měníš VŠECHNO
Jen mě zajímalo, jestli je problém i s kabinovou elektrikou a proč tam nepasuje motor, jestli je to kvůli jiný nápravnici, nebo čemu
Protože podle toho, co mi napsal Leveler, tak je to přestavba, jako každá jíná, když dáváš větší motor - prostě měníš VŠECHNO
Jen mě zajímalo, jestli je problém i s kabinovou elektrikou a proč tam nepasuje motor, jestli je to kvůli jiný nápravnici, nebo čemu
No v ASAPu mám:castro píše:jakou máš v tomhle výbavu? Do silnějších motorizací se dávala lepší výbava, to už se vyplatí fakt prodat a koupit jiné...
240 LEDERLENKRAD
290 BMW LM-RAEDER 7JX15,225/55R15V
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
415 SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE
428 WARNDREIECK
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
520 NEBELSCHEINWERFER
556 AUSSENTEMPERATURANZEIGE
660 BMW BAVARIA REVERSE RDS
704 M SPORTFAHRWERK
801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG
848 ERWEITERTER KABELBAUM
915 AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL
takže ne, že by to bylo úplně holý, ale výbava neni zas nic extra
Ale to si pořád nerozumíme.patras píše:iso ma motronic zatimco 328 ma siemens .. tech cidel co bys musel vymenit mimo to co tu bylo jeste napsano ... fuj ... myslim ze by to odsra komplet hlavni kabelovej svazek
Motor se rozumí motor s kompletní motorovou elektrikou - včetně čidej a RJ, ale já se ptám, jestli je problém s kabinovou elektrikou, protože ten motor připojíš na jednotku a pak ho ještě musíš připojit ke kabině, aby šly věci jako budíky, startování atd, tak se ptám, jestli má E36 slabší verze jinou tuhle patici, nebo stejnou, pak-li, že jinou, tak by se muselo dělat šmiky šmiky a pájet.
-
kosa
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nemusíš nic šmikat , zapojíš do stejné zápojmice ...jen u novějších modelů musíš sladit ews aby ti neblokoval imob ..bmwm3 píše:Ale to si pořád nerozumíme.patras píše:iso ma motronic zatimco 328 ma siemens .. tech cidel co bys musel vymenit mimo to co tu bylo jeste napsano ... fuj ... myslim ze by to odsra komplet hlavni kabelovej svazek
Motor se rozumí motor s kompletní motorovou elektrikou - včetně čidej a RJ, ale já se ptám, jestli je problém s kabinovou elektrikou, protože ten motor připojíš na jednotku a pak ho ještě musíš připojit ke kabině, aby šly věci jako budíky, startování atd, tak se ptám, jestli má E36 slabší verze jinou tuhle patici, nebo stejnou, pak-li, že jinou, tak by se muselo dělat šmiky šmiky a pájet.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Jo, jen abys nezaplakal, až se na ty auta přijedeš podívat. Starší E36ky jsou dneska spíš v rukou Turků, a ti se se stavem auta moc nepářou, kytovaný zbořený vraždy tam jsou taky dost... Tak já jenom abys s nadšením nejel 1400 km s prachama v kapse někam s vidinou klíčků v kapse a bezstarostný cesty domů s autem na celej životTotic píše:Na německých webech jsou 328i (s M52 motorem) "za pusu" a s pěknou výbavou. Jinak myslím, že ISa jsou u nás dost ceněný, tak lehko prodáš. Podle mě není co řešit. Úpravy za spoustu peněz se dají dělat stejně tak i na 328i.
Jinak tohle je ale zajímavý téma..
