Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Synchronizace poloautomatické střechy po nouzovém odjištění
-
randomf
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 16.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1420
Ahoj, mám e36 cabrio s poloautomatickou střechou. Byl sem nucen provést nouzové odjištění střechy. Teď mi ale přestalo fungovat elektrické stahovaní. V Bentley manuálu sem se dočetl, že je po tomto úkonu nutná synchronizace střechy, ale samotná publikace ji nepokrývá. Má s ní někdo zkušenosti, co mám udělat? Díky moc předem
-
randomf
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 16.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1420
Tak sem k tomu našel manuál
http://tech.bentleypublishers.com/servl ... Adjust.pdf
Ve zkratce v češtině:
1) Střecha se manuálně zatáhne do krytu a kryt se co nejvíce zacvakne
2) Vytáhne se pojistka č.7 zabraňující otveření kufru při manipulaci s krytem střechy
3) Otevře se kufr a odstraní tapec na levé straně kufru
4) Tam jsou dva motory - jeden ovládající střechu, druhý kryt. K oboum se přitlačí ozubená kola, která nouzové odjištění odtáhlo
5) Vše se pozavírá a vrátí se pojistka #7
6) Stiskne se a drží při vypnutém zapalovaní tlačítko střechy nahoru. Otočí se zapalování do polhy 1 (nebo 2? prostě poslední před startováním) a po zhruba 10 sekundách by střecha měla vyjet nahoru
7) Střechu stáhneme a natáhneme ještě 8x protože co 8 cyklů se spouští samoučící program učící se nové polohy střechy
Počkáme na jaro
9) Stáhneme střechu
10) Jedeme se projet
Jinak kdyby byl zájem o podrobný článek, až to budu dělat, můžu to nafotit a sepsat. Když tak pisněte jo/ne. Ještě nejsem registrovaným členem, takže nevidím, co bylo napsáno a co ne.
http://tech.bentleypublishers.com/servl ... Adjust.pdf
Ve zkratce v češtině:
1) Střecha se manuálně zatáhne do krytu a kryt se co nejvíce zacvakne
2) Vytáhne se pojistka č.7 zabraňující otveření kufru při manipulaci s krytem střechy
3) Otevře se kufr a odstraní tapec na levé straně kufru
4) Tam jsou dva motory - jeden ovládající střechu, druhý kryt. K oboum se přitlačí ozubená kola, která nouzové odjištění odtáhlo
5) Vše se pozavírá a vrátí se pojistka #7
6) Stiskne se a drží při vypnutém zapalovaní tlačítko střechy nahoru. Otočí se zapalování do polhy 1 (nebo 2? prostě poslední před startováním) a po zhruba 10 sekundách by střecha měla vyjet nahoru
7) Střechu stáhneme a natáhneme ještě 8x protože co 8 cyklů se spouští samoučící program učící se nové polohy střechy
9) Stáhneme střechu
10) Jedeme se projet
Jinak kdyby byl zájem o podrobný článek, až to budu dělat, můžu to nafotit a sepsat. Když tak pisněte jo/ne. Ještě nejsem registrovaným členem, takže nevidím, co bylo napsáno a co ne.
