Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Hlučnej motor tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#1 Příspěvek od dell »

Mám 318tds a zdá se mě že motor je hlučnější než by měl být. Při volnoběhu je zvuk jak multikára. Byl u mne kolega z klubu s 525td a při otevřené hauptně si motor jen vrněl a byl krásně tichý. Vím že má šetivál ale před tím jsem měl E30 324D a ten hluk byl také větší než měl kolega. Nevíte čím by to mohlo být?.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

2,5tds je šestivál, čili zní úplně jinak... Tohle tipuju na vstřikovací čerpadlo, tátovi to dělalo na jednom autě že nekdy motor z ničeho nic vrčel jak multikára a bylo to čerpadlem a váhou :?
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#3 Příspěvek od dell »

bmwfil píše:2,5tds je šestivál, čili zní úplně jinak... Tohle tipuju na vstřikovací čerpadlo, tátovi to dělalo na jednom autě že nekdy motor z ničeho nic vrčel jak multikára a bylo to čerpadlem a váhou :?
Váhu na autě nemám a ten zvuk nejde od čerpadla ale od motoru. Nemůžou to být třeba hlučné vstřiky nebo a teď plácnu hydroštely?.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#4 Příspěvek od Slid »

318TDS má jinej zvuk úplně než 325tds.
Já když mám motor studený tak je to randál jak TDI :D ale jak se ohřeje tak je už vpohodě a nedělá bordel :wink:
Hlavně obrovský rozdíl je pokud máš všechny kryty pod autem, ta odhlučovací deka co je na krytu dělá neuveřitelně hodně, když sem ho urval a neměl ho tak to byl fakt bordel, ale jak sem ho tam zase dal tak ticho :wink:
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#5 Příspěvek od dell »

Pod autem mám všechny kryty a deku na víku taky. Jen k těm krytům, kdyš jsem je tam dal protože při koupi auta chyběly, tak je hluk při jízdě větší a to si myslím že je tím že nemám na výfuku tu pružnou spojku co je na prvním dílu. Asi dřívější majitel tam navařil místo ní kus trubky a celej výfuk rezonuje. Co se týče zvuku motoru - rozdíl oproti 525td - to bude pravda, nedá se srovnat a mě také po zahřátí motoru klesne hluk.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#6 Příspěvek od Slid »

no jak říkám na každém krytu je odhlučovací deka co hodně pohltí zvuk dieslu a dost to ztiší, ale že by díky ním by byl větší i hluk v autě to určitě ne to naopak :wink: Ale zase že by 318tds dělal bordel proti 325tds to také ne, myslel jsem to že 6tivál zvuk je 6tivál :wink: 318tds je stejný motor jako 325tds jen má o 2 válce méně.
Pokud jde o výfuk tak rozhodně bych tam dal vlnovec jak tam má být, protože pokud je tam trubka tak to taky může dělat bordel celé auto jak se motor klepe může se ti zdát že je hlučný motor
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od dzusik »

dell píše:Pod autem mám všechny kryty a deku na víku taky. Jen k těm krytům, kdyš jsem je tam dal protože při koupi auta chyběly, tak je hluk při jízdě větší a to si myslím že je tím že nemám na výfuku tu pružnou spojku co je na prvním dílu. Asi dřívější majitel tam navařil místo ní kus trubky a celej výfuk rezonuje. Co se týče zvuku motoru - rozdíl oproti 525td - to bude pravda, nedá se srovnat a mě také po zahřátí motoru klesne hluk.
co takhle napínák řemene alternátoru.na volnoběch vybruje a dělá to bordel.můj připad
Odpovědět