Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 tlak v chladici soustave

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Kubin »

ahoj mam e36 316i a po ohrati motoru se mi nafukuji hadice :( ..jak je to u vas?? a co stííím díky!
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#2 Příspěvek od Pavel H »

Definuj "nafukuji". Lze je zmacknout? Nebo jsou tvrde? Prehriva se ti? Menil jsi nekdy vodni pumpu? Kontroloval jsi termostat? Ubyva Ti voda? Kouri Ti bile? trochu se rozepis. Tvuj probelm muze mit vice duvodu a nebo to taky klidne muze byt normalni.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Dnešní chladící systémy jsou přetlakový. Do určitý míry je přetlak normální a potřebný. Zvyšuje teplotu varu vody..
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#4 Příspěvek od Kubin »

je to tak ze kdyz jsem prives auto vypadalo to ze jsou hadice prokousany od mysi..tak jsem tam dal neorigo hadice z 1203a spojil je trubkou. Cas to bylo dobry ale pak se auto prestalo ohrivat,vymenil jsem termostat a ta vrchni hadice z chladice do motoru se nafukuje!! napadlo me ze bude foukli tesneni nebo praskla hlava, ale ve voleji voda neni ani volej ve vode neni..original hadice uz mam doma takze jeste posledni pokus pak nevim.jo a teplota je normalni pumpu jsem nemenil! kdyz to nastartuju po delsi dobe tak jde na tri valce ale zachvilku se to srovna ale to bude asi jinej problem.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

To že nejde olej do vody ani voda do oleje neznamená že je těsnění dobrý. Ještě může jít voda rovnou do válce. Pak by se to tlakovalo a po odstavení auta troška vody nateče i do válce. Pak to na něj nejede a za chvilku se teprv chytne.. Taky možnost.
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#6 Příspěvek od Kubin »

to muze delat asi i praskla hlava..vid??
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#7 Příspěvek od Pavel H »

To muze delat i praskla hlava i foukle tesneni.
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od kosa »

mně se to chovalo podobně furt jsem to zkoumal , vše zkontroloval a nakonec rozdělal a bylo zteřelé těsnění pod hlavou na 4 válci ......a taky to chvíli běželo jakoby na 3 a pak klid ..po výměně šepot květin rovnou jsem nechal udělat ventyly
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#9 Příspěvek od michal09 »

po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!

Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#10 Příspěvek od Kubin »

Diky moooc :D jen doufam že nebude jebla hlava!!!
qap
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Prostějov-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od qap »

michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!

Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Možna je to blbost ale zkus nalit do chladiče nejaky utěsnovač prodavaji to na pumpě nebo v obchodě.Asi ten unik neni ani vydět a voda se hned vypaři tohle pomuže.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#12 Příspěvek od michal09 »

qap píše:
michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!

Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Možna je to blbost ale zkus nalit do chladiče nejaky utěsnovač prodavaji to na pumpě nebo v obchodě.Asi ten unik neni ani vydět a voda se hned vypaři tohle pomuže.
No už jsem koupil takovou plechovku (nějaký granule či co) od německého výrobce, prej fakt kvalita (stálo mě to asi 4kila), tak jen čekám, až bude počasí abych to tam nalil... Pokud to nezabere tak už fakt nevim... :roll:
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od droban »

michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!

Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
mne se taky trocha ztracela voda,pak jsem zjistil ze mi to malinko kape u cidla na temostatu,nebylo to vubec videt protoze to kaplo(1x za 5 minut) na remeny a rozprasilo se to a vyparilo,tak jsem vymenil temostat aji s cidlem a pri vymene jsem zjistil ze byl aji ruplej celej termostat a porad to chladilo motor :( po vymene pohoda a spotreba mi sla hezky dolu :D
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#14 Příspěvek od mari »

Dej do chladiče ohřátýho motoru 2-3 lžičky hořčice a auto projeď. Krásně ti zacelý dirky.
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#15 Příspěvek od CZAirwolf »

mari píše:Dej do chladiče ohřátýho motoru 2-3 lžičky hořčice a auto projeď. Krásně ti zacelý dirky.
Plnotucne, kremzske, francouzske ? :twisted: Treba by se mi utesnil ten prechod na trubku chladice :twisted:
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Butch5 »

ty sracky na utesneni chladice nedavam ani nepriteli, protoze ten humus se ti usadi vsude mozne kudy jde a mas plnej motor a vsechno toho cementu a stejne je to na chvili, pokud se povede utesnit ten chladic nebo to co je treba...fakt neee :evil:
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#17 Příspěvek od frank325i »

zasilam taky zkusenost a rozhodne rikam ze sracky do chladice neee...dal jsem to tam pac mi tekl trochu chladic a u brzdove nadobky ten okruh...cca 400km dobry a ted to tece zase....to je fakt nouzovka radeji priste vse vymenim
Odpovědět