Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Studený motor-problém 2.5 M50

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubu
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od kubu »

Zdravim panove po nastartovani a jizde se studenym motorem 2.5 M50 vanos mam zasadni problem, a to takový že auto nejede jak má, jakoby pozdě reagovalo na sešlápnutí plynu a zvuk motoru při jizde se zarazenou rychlosti je jakoby nejel na vsechny válce nebo se dusil..po vyrazeni na neutral problem zmizí...obcas kolisá i volnobeh ale kdyz je motor zahraty vse ok... tak jak to sleduju tak motor si nebere olej a vodu mimalne(zatim jsem mel skoro u kazdeho auta minimalni ztratu vody)pri prohlidce mechanikem si nevsiml niceho zvlastniho jen ze je v horsim stavu trubicka za klapkou...ta pry vetsinou ma na svedomi tyto problemy, ale kdyz je motor po zahrati ok tak v ni nevidim problem.

dekuju za rady
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

jestli máš jakoukoliv škvíru ve vlnovci ( hadice sání ) za váhou vzduchu, přisává to "falešný vzduch" a jde ti do motoru chudá směs. když máš nastartováno tak ty hadice stříkni benzínem jestli se ti zvednou otáčky... a nebo to i poznáš zrakem... to je na tobě.

a ta voda, to může taky utíkat skulinkou v chladiči nebo netěsností hadic... při zahřátí se hned voda vypaří takže to nejde vidět. Přes těsnění pod hlavou to snad nejde, doufej.
kubu
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.08.2007 00:00

#3 Příspěvek od kubu »

Ta je naprosto ok, tedaaspon na to vypada, ja myslim tu co je pod sanim, za klapkou...takova tenčí...
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#4 Příspěvek od JIP »

Pokud se ti zdá, že za studena nejde motor úplně rovnoměrně, zaměř se nejdřív na svíčky. Měl jsem podobný problém...jako by to jelo na 5 válců a motor neměl výkon.
Já jsem použil svíčky BERU Ultra-X, ale běžně se doporučujou NGK, nebo BOSCH.
kubu
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od kubu »

a když se ti motor ohřál bylo to zas normal?
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#6 Příspěvek od JIP »

kubu píše:a když se ti motor ohřál bylo to zas normal?
Po zahřátí to bylo lepší, ale chvílema to blblo taky.
Svíčky jsou základ, alespoň je vytáhni a mrkni, jak jsou opálené...nářadí máš v kufru...
Odpovědět