Vibrace do volantu - při brzdění
-
sadamcx65
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
-
askul11
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 24.09.2006 00:00
-
sadamcx65
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
-
kosa
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
-
ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
krtek
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
- Klubové ID: 2549
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
je to shitama kotoucema no, chce to kvalitni kotouce, coz znamena vic jak dvojku za jeden, taky sem uvazoval na brembama kotoucema za 1700 ale bremba sou gut az nad 5 litru za jeden, takze ATE powerdisc, jedina volba a mnoho lidi s mnoho pozitivnimi zkusenostmi
z cehoz vyplyva jasne mas kotouce v hajzlu, me to delalo FIAT bravo gt, byly tam nejaky shity a po chvili brzdeni zacalo zvukove vibrovat cely auto, pak zas chvili dobry a pri delsim brzdeni zase vibrace
na zkousku vem cistic na brzdy a proste ty kotouce uplne vystrikej a uvidis potom jestli si mel mastny kousky kotouce nebo ne
(ted mam nejaky normalni kotouce (osobne bych rekl ze sou jeste origo) sou sjety na srac, maj snad 17 milimetru (original je 22 a minimum je 21) a brzdej jako svine dobre, takze to nejaky mrchy taky nejsou)
z cehoz vyplyva jasne mas kotouce v hajzlu, me to delalo FIAT bravo gt, byly tam nejaky shity a po chvili brzdeni zacalo zvukove vibrovat cely auto, pak zas chvili dobry a pri delsim brzdeni zase vibrace
na zkousku vem cistic na brzdy a proste ty kotouce uplne vystrikej a uvidis potom jestli si mel mastny kousky kotouce nebo ne
(ted mam nejaky normalni kotouce (osobne bych rekl ze sou jeste origo) sou sjety na srac, maj snad 17 milimetru (original je 22 a minimum je 21) a brzdej jako svine dobre, takze to nejaky mrchy taky nejsou)
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
MRi
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Louny
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
MRi
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Louny
-
fix
- Registrovaný
- Příspěvky: 562
- Registrován: úte 11.10.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1145
-
Hemll
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 27.02.2007 01:00
-
los-puntos
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: stř 07.04.2004 00:00
- Bydliště: od Vrchlabí
-
mamouschek
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Když už se tu mluví o kvalitě, byl někdo z Vás upozorněn, že se musí zakalit? Asi né co. Takže si přečtěte příbalový informační leták, kde se dozvíte, že po montáži brzdových kotoučů je nutné je zakalit. Toho docílíme vyvarováním se nadměrného zahřátí kotoučů prudkým nebo dlouhodobým bržděním. Česky řečeno, prvních cca 500km se vyvarujte prudkého brždění nebo sjíždění Grossglockneru. Zkrátka spíše opatrnou jízdou je několikrát zahřát. Máte to i v manuálu na nový vůz.sadamcx65 píše:A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskamiaskul11 píše:Křivý nebo mastný brzdovy kotouče
-
_peper
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 1129
-
Frenk900
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pát 02.06.2006 00:00
- Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
-
Ace
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 21.11.2007 01:00
- Bydliště: Višnová a Liberec
- Klubové ID: 1361
