Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Geometrie-přední náprava
Taky jsem měl v autě zátěž- nanosil jsme tam cca 70kg vody v kanystrech a když jsme to zvedli, tak jsme zjistili, že je v prdeli tyčka řízení (měnilo se všehno krom tyček no a ona byla v háji..), takže dolu..vynosit vodu a domů..jen jsme zapomněli vyndat ty kanystry z kufru, tak jsem mu je odvezl...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Nevím no, pořád se mi to nějak nezdá... Přece by se v origo BMW servise nezdržovali tím, že budou do každýho auta nosit nebo nalejvat vodu do nějakejch nádob, tahat vodou naplňené panáky nebo jakýkoli závaží do auta... Další věc je ta, že pokud se zatěž pak vyndá, parametry se posunou a rázem co bylo na PC zelené (v toleranci), může bejt červené (mimo toleranci)... Prostě mi to přijde tak jako tak nelogický...
To Killca: Ty máš na konci protokolu taky napsanou poznámku, že "měření bylo provedeno v základní poloze" - z toho usuzuju že bys to taky nemusel mít zatížený... Kolik si vůbec dal za geometrii v BMW?

To Killca: Ty máš na konci protokolu taky napsanou poznámku, že "měření bylo provedeno v základní poloze" - z toho usuzuju že bys to taky nemusel mít zatížený... Kolik si vůbec dal za geometrii v BMW?
Geoska pri zatezi se dela hlavne proto, ze se predpoklada, ze se bude v tom aute vozit vic lidi. Pokud jezdis sam nebo max ve dvou, tak se vubec nic nedeje. S vetsi zatezi totiz budes mit vetsi Acka a teoreticky by se ti vic sjizdeli vnitrky kol.
Jinak vzadu i v predu maj byt kola do A a vzadu vic nez v predu.
Jinak vzadu i v predu maj byt kola do A a vzadu vic nez v predu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Díky Speedy, to jsem chtěl slyšetSpeedy píše:Geoska pri zatezi se dela hlavne proto, ze se predpoklada, ze se bude v tom aute vozit vic lidi. Pokud jezdis sam nebo max ve dvou, tak se vubec nic nedeje. S vetsi zatezi totiz budes mit vetsi Acka a teoreticky by se ti vic sjizdeli vnitrky kol.
Jinak vzadu i v predu maj byt kola do A a vzadu vic nez v predu.

edit by Speedy: Když jsem to psal, nevěděl jsem, že je to jinak, viz: Hanis
neplatí vždy, pokud se měří na originál geometrii BMW tedy na KDSII viz. protokol výše jsou hodnoty geometrie korigovány dle skutečné výšky vozidla která se měří a zadává do systému. K této hodnotě je pak následně přiřazena hodnota odklonu případně sbíhavosti. Je to z toho důvodu že vozidlo nikdy není ideálně rovně (chápej to tak že vzdálenost patek ráfku k blatníku nebude na jedné nápravě nikdy stejná) proto je možné že jedno kolo se bude například seřizovat na odklon 30´a druhé na stejné nápravě na 38´tím je docíleno toho, že v pracovním rozsahu nápravy je vždy nastavena optimální hodnota.askul11 píše:Jinak hoši bacha!na Bmw se geometrie měří při zatíženym autě!Většina neznačkových servisů to bohužel neví takže to není tak přesný
Ještě k těm zátěžím, ty se používají jen pokud je rozsah hodnot vzdáleností patek ráfku k blatníku na jedné nápravě větší než 10mm nebo je výška vozu mimo povolenou toleranci což je málo kdy, pak se tyto hodnoty korigují právě tím závažím nebo za předpokladu že není použito rychloupínacích hlavic.
No tak to je moudru, ktere stoji za to nekam napsat do clankuHanis píše:neplatí vždy, pokud se měří na originál geometrii BMW tedy na KDSII viz. protokol výše jsou hodnoty geometrie korigovány dle skutečné výšky vozidla která se měří a zadává do systému. K této hodnotě je pak následně přiřazena hodnota odklonu případně sbíhavosti. Je to z toho důvodu že vozidlo nikdy není ideálně rovně (chápej to tak že vzdálenost patek ráfku k blatníku nebude na jedné nápravě nikdy stejná) proto je možné že jedno kolo se bude například seřizovat na odklon 30´a druhé na stejné nápravě na 38´tím je docíleno toho, že v pracovním rozsahu nápravy je vždy nastavena optimální hodnota.askul11 píše:Jinak hoši bacha!na Bmw se geometrie měří při zatíženym autě!Většina neznačkových servisů to bohužel neví takže to není tak přesný
Ještě k těm zátěžím, ty se používají jen pokud je rozsah hodnot vzdáleností patek ráfku k blatníku na jedné nápravě větší než 10mm pak se tyto hodnoty korigují právě tím závažím nebo za předpokladu že není použito rychloupínacích hlavic.
