řešil jste někdo těsnost řízení? Během 3 měsíců se mi z nádobky vytratilo cca 3/4 oleje celej hřeben je poblitej olejem mám pocit, že to sákne všema možnejma spojema hadic. Dotažený jsou dost, přesto to takhle teče, mám vyměnit hadice nebo bude jen stažit vyměnit ty kovový podložky v ecatu pod číslem 3 a 7. Servo pumpa je taky suchá.
dotaz dvě když teče převodka tak kudy? V místě kde jsou přimontovaný spojovačky? Tzn. pod prachovkama? V těch místech je to totiž OK takže převodka se zdá být ok a pokud ne dá se přetěsnit? Je nějaká opravná sada?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
řízení těsnost
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti to teče z hřebenu , jsou jen dvě možnosti odkud. Buď jak jsou do hřebenu převlečnýma matkama dotažený tlakový trubičky, nebo spíš pod prachovkama. Zkus povolit pásky (spony) a pokud ti vyteče olej je to jasný - gufero. Nevím jak u BMW, ale třeba u Fordů bylo více výrobců řízení a na některý se opravná přetěsňovací sada vyráběla, na některý typy ne. Muselo se koupit celý řízení, páč tam ty gufera byly zalisovaný z fabriky a bylo to nerozebiratelný
Co se týče tlakových hadic.. Pořádně to všechno očisti a odmasti a koukej odkud to teče. Pokud ve šroubovaných spojích, zkus vyměnit těsnění, nebo podložky atd. Pokud ti hadice budou týct v lisovaných spojích (nalisovaná hadice na trubičku), máš smůlu a musíš ji koupit novou..
Chce to pořádně vidět a prohlídnout. Takhle po netu je to horší
Co se týče tlakových hadic.. Pořádně to všechno očisti a odmasti a koukej odkud to teče. Pokud ve šroubovaných spojích, zkus vyměnit těsnění, nebo podložky atd. Pokud ti hadice budou týct v lisovaných spojích (nalisovaná hadice na trubičku), máš smůlu a musíš ji koupit novou..
Chce to pořádně vidět a prohlídnout. Takhle po netu je to horší
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Tak teoreticky možný to je, ale já jsem se s tím ještě nesetkal. Nejčasteji to teče guferama pod manžetama. Otázkou je, kdyby to od tyče od volantu teklo, jestli se to dá přetěsnit, jestli to není z výroby zalisovanýAjwori píše:super díky za rady pod prachpovkama je to ok, mám pocit že to ochází od těch kovovejch trubiček co jsou na hřebenu, je ještě možnost, že by to teklo od tyče volantu zezhora? Tam jak je napojena do hřebenbu
