Chtěl jsem se zeptat, jak je to s nastavením volnoběžných otáček? Měl jsem auto u kámoše na výměnu oleje, palivového filtru a oleje v dif. V poslední době jsem měl pocit že mi jde ztuha plynový pedál, tak jsem mu říkal aby se na to podíval.
Náplně vyměnil, filtr taky, a pedál říkal že se mu nezdálo (ale jestli šteloval napětí lanka nevím). Auto jsem vyzvedl, ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky cca 500ot/min (občas to teda skočí na 750 - ale to je spíš tím že mírně zadrhne lanko). Mohlo by to být způsobeno tím že změni napětí lanka (povolil ho?). Přijde mi to divné, volnoběh by měl být spíš řízen počíačem na konstantních otáčkách. (palivovým filtrem to asi taky spíš není). Nejde mi to do hlavy. Tipuju to na to lanko. Ale jestli se s tím někdo z vás setkal, předem díky za radu.
ps: měl jsem to taky napíchnuté u známého na diagnostice, mazal mi tam výměnu oleje a nějakej servis, ale tím to snad způsobené není.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 - 318i - nízké otáčky volnoběhu
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no zykusim to lanko, ale je klidně možný že to bylo nějakym způsobem nafingovany, auto jsem koupil před 14 dnama, takže by to klidně mohla bejt vaha vzduchu, ale to by to asi vubec nejelo ne? při vyšich otáčkach to jede v celku slušně, ale ten volnoběh zlobí..droban píše:volnobeh by mel byt rizen ridici jednotkou,spis to bude tim ze bud je spatna vaha vzduchu nebo ti udelal neco s tim lankem,chce se kouknout aby byla klapa sani zavrena kdyz je pedal nahore a dobre to zestelovat aby bylo lanko pekne napnuty a reagovalo na zmacknuti pedalu
