Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Motor - podivné chování
Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Že motor byl v pořádku, za chodu na něj nemáte hrabat

Stepper píše:Nemyslim si, ze by to melo takovy vliv na chod motoru, kamarad nedavno zapomnel zasroubovat vicko na dolivani oleje...a bez vicka najel asi 100km, uplnou nahodou zjistil, ze vicko ma nekde jinde nez ma byt..
to je blbost......sundej si vicko a jed...budes si myslet ze ti odesla lambda nebo neco...otacky litaji nahoru a dolu.....
jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Je to tym, ze vecsina klik. skrin ma odvetrani do sani, teda, kdys otevres vicko, nebo merku, tak motor saje falesni vzduch cez to vicko nebo merku a tym padem ten vzduch nejde cez vahu vzduchu, teda motor dostava vice vzduchu jak si RJ mysli, proto ten neklid....ale neni to 100% pravidlo u vsech BMW, zavisi to od toho jak ma vyresene to odvetrani, napr. kdys to ma cez ventil (membranu), tak aj po otevreni vicka by mnel byt volnobeh OK (teda ak ta membrana je OK)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
nevidel bych to v tom problém,je to moderní motor zalozenej na podlakové regulaci a vase "zátěžové zkoušky" nebyly na místějezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?

rob2fab píše:nevidel bych to v tom problém,je to moderní motor zalozenej na podlakové regulaci a vase "zátěžové zkoušky" nebyly na místějezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Tak tak, není to V3S-ka, který dáš přečíst noviny, když nestartuje...

Taky mi přišlo dost ujetý za chodu otevírat víčko nebo vytahovat měrku, ale potom jsem si svůj příspěvek odpustil, abych se nedozvěděl, že se tu vozím po nováčcích...
Podle mě je člověk buďto znalej věcí a potom ví, že se to prostě nedělá a neudělá to, a nebo je laik a potom nemá co vytahovat měrku za chodu, když tomu nerozumí. Takže mi to v součtu pořád vychází jako totální blbost tohle udělat

Podle mě je člověk buďto znalej věcí a potom ví, že se to prostě nedělá a neudělá to, a nebo je laik a potom nemá co vytahovat měrku za chodu, když tomu nerozumí. Takže mi to v součtu pořád vychází jako totální blbost tohle udělat
