Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
surne kto ma e36 318i !!! ???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát 17.08.2007 00:00
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
potrebujem vedet jednu malickost.
pod potrubim vzduchoveho filtra je "nieco" neviem co suvisiace s palivom,bud filter palivovy,alebo nejaky posuvny modul paliva,neviem.
ide do neho hadicka privod beninu a vystup benzinu do vstrekovania,ale jetam este jedna taka plastova hadica. prosim vas,pozrite sa kam ide!
lebo mne ostala v ruke a neviem ci niede bola,alebo sa tadial odplavuje spina,keby to bol filter,alebo co. dakujem!
pod potrubim vzduchoveho filtra je "nieco" neviem co suvisiace s palivom,bud filter palivovy,alebo nejaky posuvny modul paliva,neviem.
ide do neho hadicka privod beninu a vystup benzinu do vstrekovania,ale jetam este jedna taka plastova hadica. prosim vas,pozrite sa kam ide!
lebo mne ostala v ruke a neviem ci niede bola,alebo sa tadial odplavuje spina,keby to bol filter,alebo co. dakujem!
tronick píše:a co ej etk
mal som problem s cerpadlo,iuz funguje,ale cez tu "vec" benzin neprechadza.
auto ide aj bez nej,ale samozrejmu ju dam spet.zeby vracalo spet benzin tadial?
Aktivne uhlie zadrziava benzinove vypary z nadrze, ked sa motor zahreje, tak el. ventil otvori privod z toho uhlia do sania, cize sa tie vypary potom spaluju....
ETK je na http://bmwfans.info/original/ tam si vyber typ auta, rok vyroby apod. , skus pohladat, vacsinou je tam nakreslene odkial a kam hadice smeruju.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát 17.08.2007 00:00
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
kamo diky,
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-16_0315/
je to prestne tamto,hadica č.4
takze odpadova?
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-16_0315/
je to prestne tamto,hadica č.4
takze odpadova?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát 17.08.2007 00:00
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
ok,takze ono stale tlaci rovnako,neovplyvnuje ho sa rozbieham,viac tlacim na pedal,alebo vobec netlacim na pedal,ono tlaci stale rovnako?
mozte mi to niekdo vysvetlit ?
jedno cerpadlo sa mi odfajcilo,bol zhoreny kabel +12V co ho napajal,ale neviem kedy cez isiel prud,takze chcem potiahnut novy kabel ktory napojim na spinacku.
diky
mozte mi to niekdo vysvetlit ?

jedno cerpadlo sa mi odfajcilo,bol zhoreny kabel +12V co ho napajal,ale neviem kedy cez isiel prud,takze chcem potiahnut novy kabel ktory napojim na spinacku.
diky
tronick píše:ok,takze ono stale tlaci rovnako,neovplyvnuje ho sa rozbieham,viac tlacim na pedal,alebo vobec netlacim na pedal,ono tlaci stale rovnako?
mozte mi to niekdo vysvetlit ?![]()
jedno cerpadlo sa mi odfajcilo,bol zhoreny kabel +12V co ho napajal,ale neviem kedy cez isiel prud,takze chcem potiahnut novy kabel ktory napojim na spinacku.
diky
Cerpadlo spina rele a to ovlada RJ motora. Ked nastartujes motor, bezi cerpadlo furt, je jedno ci stojis na volnobeh, ci brzdis motorom nebo ides na plny plyn do kopca...proste furt tlaci benzin rovnako, ten ide cez filter na listu ku vstrekom, na konci listy je regulator tlaku a ten po nejakom tlaku (vacsinou 3 ci 3,5 bar) prepusta prebytocny benzin naspat do nadrze, cize vlastne ten benzin furt koluje dokola, za 30 sekund by malo cerpadlo natlacit cca 0,5 ci 0,7 litra benzinu.
Neviem ako to myslis ze chces napojit cerpadlo stale na 12V, ono z bezpecnostnych dovodov napr. pri havarke neni dobre aby to cerpadlo furt tlacilo...preto ho ovlada RJ a ona povie kedy ma ist a kedy nie.