Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dusenie motoru, ziadny tah

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
yankee79
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 20.12.2005 01:00

#1 Příspěvek od yankee79 »

Servus chlapi. Takze mam problem ktory sa vzdy ukaze iba ked prsi a je vlhke pocasie. Ked je sucho, tak ide ako svajc hodinky. Jedna sa o to. Dam jednotku, rozbehnem sa v pohode, hodim do dvojky a ked pridam viac plynu tak zrazu zacne dusit motor a nie a nie sa rozbehnut, idem 30tkou pridam plyn a nic ale benzin vyskoci na 20l. Ak chcem pokracovat, trocha uberiem zas pridam a hned radim do 3. Potom opat po chvili ked zvysim rychlost na 50 tak sa opakuje to iste. Dusi ho opat, pridavam plyn a nic, drzi otacky a berie benzin. Opat uberiem, hodim do stvorky a idem 60tkou. Opat ho dusi, dam plyn az na podlahu trocha ho podusi na 2500 otacok trocha podrzim a potom len tak zrazu zaberie otacky idu hore a po 3000 tisicoch je vsetko v poriadku ked pridavam. No ale ked drzim plyn na optimum ze idem tou 100kou tak obcas potom ho podusi, ale len tak trosku skakajuco a ide v pohode. Avsak ked zastavim po chvili ze mam normalnu teplotu. Jedine co pomaha, je ze ked sa dostanem do prevadzkovej teploty, rozpeckujem 1 potom este 2 a 3 a dam do stvorky, idem uz normalne akoby sa nic nedialo a pradie ako by bol novy. Co s tym. Dikes a motor je 1,8 benzin 85kW, r. 94
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

myslim že něco takovýho tady řešil Hanz... už ale nevim v čem byl nakonec problem...
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od zachy325 »

yankee79 píše:Servus chlapi. Takze mam problem ktory sa vzdy ukaze iba ked prsi a je vlhke pocasie. Ked je sucho, tak ide ako svajc hodinky. Jedna sa o to. Dam jednotku, rozbehnem sa v pohode, hodim do dvojky a ked pridam viac plynu tak zrazu zacne dusit motor a nie a nie sa rozbehnut, idem 30tkou pridam plyn a nic ale benzin vyskoci na 20l. Ak chcem pokracovat, trocha uberiem zas pridam a hned radim do 3. Potom opat po chvili ked zvysim rychlost na 50 tak sa opakuje to iste. Dusi ho opat, pridavam plyn a nic, drzi otacky a berie benzin. Opat uberiem, hodim do stvorky a idem 60tkou. Opat ho dusi, dam plyn az na podlahu trocha ho podusi na 2500 otacok trocha podrzim a potom len tak zrazu zaberie otacky idu hore a po 3000 tisicoch je vsetko v poriadku ked pridavam. No ale ked drzim plyn na optimum ze idem tou 100kou tak obcas potom ho podusi, ale len tak trosku skakajuco a ide v pohode. Avsak ked zastavim po chvili ze mam normalnu teplotu. Jedine co pomaha, je ze ked sa dostanem do prevadzkovej teploty, rozpeckujem 1 potom este 2 a 3 a dam do stvorky, idem uz normalne akoby sa nic nedialo a pradie ako by bol novy. Co s tym. Dikes a motor je 1,8 benzin 85kW, r. 94

co cerpodlo muze vynechavat-dava nedava.a nebo ti pada benzin tak skus benzinovy filtr.
jinak toto podobne delalo kamosovi na 2litru a nakonec se zjistilo ze mel bordel v nadrzi.
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#4 Příspěvek od FreeTree »

Hodně mi to připomíná můj problém......... váha vzduchu 8)
Atilak
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: ned 26.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od Atilak »

Ale z jakyho duvodu to dela jen za deste? To je nejaky podivny... Jinak by to mohla byt vaha vzduchu, palivovej filtr, mozna i ten bordel v nadrzi..
yankee79
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 20.12.2005 01:00

#6 Příspěvek od yankee79 »

sevas hosi.
Inac neuverite, ale dnes som sa vybral za svojim mechanikom, ze nech sa na to pozrie a som bol vcelku rad ze prsi, takze aspon to uvidi ze co to je. A napodiv prave na potvoru, ked sme to skusali tak nic.Skusal som ho dusit na vyssej rychlosti, potom zase preradit do nizsej pri vacsej rychlosti a nic a ani potom ked som siel z prace. Takze som sa rozhodol, ze pojdem skusit diagnostiku ze co ukaze. A inac, k tomu bordelu v nadrzi no neviem, neviem, to by mi to robilo aj ked je teplo a chladno.Ono to robi ked vlhko. V zime ked mrzne tak tiez ide v pohode a to je u nas aj -30 a dokonca este lepsie staruje ako v lete.:) Tak dikes popozeram sa na veci co ste mi radili.
spider111
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 08.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od spider111 »

do konektoru lambdasondy sa ti pravdepodobne dostava voda a to nasledne zblbne ECU, to je vsetko, vzdy ked som dal auto umyt aj s podvozkom alebo prsalo tak to robilo to iste. Potom som dal v konektore lambdy dolu tu gumu a bolo tam plno vody. Vysusil som to a auto islo zase dobre.

mal som motor M43 e36 coupe teraz mam e46 zatial mi to nic podobne neurobilo.

skus pozriet ten konektor, ked ti to bude blbnut, mozno to budes mat to iste ako ja. alebo to daj umyt zo spodu a hned ako nastartujes to spoznas :) :lol:
spider111
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 08.11.2004 01:00

#8 Příspěvek od spider111 »

johny316 riesil pravdepodobne to iste v tomto topicu:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=27386
Odpovědět