Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
když je to s T, tak nemáš před klapkou sání přídavnou klapku která škrtí motor když by chtěla kola prokluzovat ale přibržduje jednotlivá kola, to znamená že neubírá výkon motoru - prakticky se to chová stejně ( nebo hodně podobně) jako když máš samosvor.
Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
když je to s T, tak nemáš před klapkou sání přídavnou klapku která škrtí motor když by chtěla kola prokluzovat ale přibržduje jednotlivá kola, to znamená že neubírá výkon motoru - prakticky se to chová stejně ( nebo hodně podobně) jako když máš samosvor.
Samotny T-traction control se nikdy nedaval. Vzdy to bylo ve spojeni s ASC. Kazdopadne samosvor ASCčko nenahrazuje. Naopak auto ma pak vetsi tendenci v zatacce jit bokem.
Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
spíš si myslím že ASC znamená vždy škrtící klapku a +T (trakce) navíc přibržďuje jednotlivá kola proti prokluzu
Tak jest.
Samosvor jde namontovat i do auta s ASC+T vim, ze to tak ma dost lidi. Proste to ASC+T bud porad vypinaji, nebo si ho nechaji odpojit.
u e36 ASC+T (dusí motor a přibržduje zadní kola) a se samosvorem nejde kombinovat .... kdo by to udělal spálí během pár tis km spojky v samosvoru !!!!!!!
Kombinace samosvor lze s ASC bez trakce (samotné ASC jen "dusí" motor).
Jinak auta vybavená samosvorem z výroby neměla ASC a jak psal Speedy trakce samosvor nenahradí ... je to prostě funkcí jiný systém
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Tak jsem to cely precet a nevim, jestli to par lidi nerika obracene. Ja to doted chapal takhle:
ASC = Automatic Stability Control - z toho sem usoudil ze se stara o stabilitu podvozku a teda jen pribrzduje kola, aby vytvorilo protimoment, ktery vyrovnava zacinajici smyk
ASC+T = + Traction. To je prave navic ten protiprokluz, kterej dusi motor.
kamoš koupil touringa E36 a ma tam ASC+T a ktomu samosvor, ma to zapsane i v německem techničaku. Takže to asi dohromady jde. Ma jeden z poslednich model. Ja mam v 323i E36 jenom ASC a pohoda, ktomu už mam i samosvor stači ho namontovat jen se mě do toho moc nechce ale schaněl jsem ho dlouho takže ho nikomu nedam
Marrtin píše:Tak jsem to cely precet a nevim, jestli to par lidi nerika obracene. Ja to doted chapal takhle:
ASC = Automatic Stability Control - z toho sem usoudil ze se stara o stabilitu podvozku a teda jen pribrzduje kola, aby vytvorilo protimoment, ktery vyrovnava zacinajici smyk
ASC+T = + Traction. To je prave navic ten protiprokluz, kterej dusi motor.
Je to tak?
ASC není stabilizace ale " anti slide control"
Ondro... nevěřím tomu že by kamoš měl auto s trakcí a samosvorem originál z BMW ... to že si to někdo nechal namontovat a zapsat do TP je možné ale drifovat s tímto autem nelze .... ASC+T se zapíná automaticky nad 50km/h. takže samosvor by skutečně nevydržel ...lamely by se spálili po párk tis km.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d