řešil někdo? co vše to obnáší pořešit, konkrétně jde o M62B35, převodovku steptronick,
duležity je vyřešit aby to jelo a brdzilo a zatáčelo, řekněme postavit drift karu, jestli to stojí za to nebo je lepší se na to vys*at
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zabudováni M62 do e30
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ok, takže pak je jen otázka co dá práce rozjet motor v kastli.alp píše:no to sice jo, ale jak se udrzis v driftu, kdyz ti automat preradi jak se mu libi ... na nejaky lechtani omezovace zapomen, nemluvne o tom ze tenhle typ automatu nema lock, je adaptabilni, reaguje na miru zmacknuti plynu volbou stupne ....JaraX píše:ale vzzhledem k vykonu motoru a kroutaku motoru by to stačit mohlo, samo že manual je lepší.alp píše:no jaraxi, stavet drift karu s automatem navic steptronikem nebude to prave orechove ....
asi takhle ... zkousel jsem to, boka das, ale chce to hodne odvahy, hodne zkusenosti, bok bude vypadat divne a budes se s tim jenom a jenom prat ... a o technickych bocich si muzes nechat zdat ... a o utrezeni spojkou taky .... v zasade je to fakt zbytecna prace ... sezen k tomu radeji manual almaru a pak se o tom da premyslet ... jinak vyhodit cca 100kk za implementaci fakt nestoji ... (a to ani nemluvim, ze se ti ta automaticka almara do e30 bez upravy kastle nevejde do tunelu)
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
napiš Ivanovi na e30 klubu ... má tento motor v původně 318is e30 tak ti možná řekne víc
