Huska píše:už jsem nechal chipovat o 15-20PS a jsem rád že mám zpět původní stav... jsou to vyhozené lowe
Proc ? Nebolo to poznat ? Zhorsilo sa to ? Nezlepsilo ? Posralo ?
stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Tak, tak, nad čipem jsem uvažoval už u audiny (A4 V2,8 142kw) ale nakonec jsem se na to vykašlal, u atmosféry to fakt nemá smysl, těch pár koníků a křečků co to dá navíc za tu hromadu peněz nestojí.
Huska píše:stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr
né že bych se do toho chtěl pouštět, ale to sání se upravuje nějak celý nebo jen ta klapka ASC..?
Huska píše:stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr
né že bych se do toho chtěl pouštět, ale to sání se upravuje nějak celý nebo jen ta klapka ASC..?
zkus pohledat tady na foru... nějací experimentátoři již byly .. tuším že dávali komplet sání z 2,5i M50 a 2,8 M52 ... ASC s tím nemá nic společného
já nad tím sice uvažoval ale mám pouze povrchní znalosti této úpravy ... podle mě je jednodušší koupit M3 ... vyjde to na stejné lowe a celkově máš lepší auto
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
JanK píše:diky za odp.,...počítám že bude jen jiny sání a jednotka !!!??
No ja delal tesneni pod klavou,tak jsem zvetsil kanaly,dal sani,snizil hlavu a jede to nadherne.jde okamzite za plynem,lepsi spodek a jde rychleji do otacek.nevim kolik to ted ma PS,ale 170 urcite ne a jsem spokojeny.Nez dat 25tis za cip tak je dej do mechaniky a uvidis.U atmosfery ti chip nepomuze,tady to chce jak rikali jini radikalni zasah a to stoji love.