Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kontrolka paliva E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fr3em4n
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pát 07.09.2007 00:00

#1 Příspěvek od Fr3em4n »

Tak jsem konečne hrdým majitelem E36 316i , ale má své neduhy... nevíte nekdo proc je kontrolka paliva stale na nule ačkoliv jsem nalil benzín za 1000,- Dekuji za rady popřípadě odkazy na web kde koupit díly.
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od wacc »

Zdarec, je tady tlacitko "Hledat" a kdyz na nej kliknes a zadas trebas "ukazatel AND paliva", tak ti vyjede spousta temat, kde se to resilo.
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#3 Příspěvek od calif »

Fr3em4n píše:Tak jsem konečne hrdým majitelem E36 316i , ale má své neduhy... nevíte nekdo proc je kontrolka paliva stale na nule ačkoliv jsem nalil benzín za 1000,- Dekuji za rady popřípadě odkazy na web kde koupit díly.

mrkni se tady do katalogu ETK v obsahu vlevo, hledej bud podle cisla vin nebo proste podle modelu, roku, varianty.....
dily jsou popsány anglicky ale vetsinou najdes co hledas :)
pokud budes chtit cenu dilu staci jeho cislo vlozit bez mezer do online ceniku ktery najdes taky v obsahu vlevo.......
pak staci zavolat do BMW a dil objednat, ja to takhle udelal a jsem spokojen, navic sem zjistil ze origo dily jsou vicemene levnejsi nez druhovyroba, ale hlavne.........kvalitnejsi a origo BMW teil :)
myslim ze budes mit zasekly plovak v nadrzi, to je prvni co by me asi napadlo.....
Fr3em4n
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pát 07.09.2007 00:00

#4 Příspěvek od Fr3em4n »

a jak mám řešit zaseklý plovák ? dokažu to opravit sám ?
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Leveler »

Fr3em4n píše:a jak mám řešit zaseklý plovák ? dokažu to opravit sám ?


Někdo řešil tak že přejel někej velkej hrb nebo vymlel pár velkej děr a plovák sem mu uvolnil.Ale otázka co se mu ještě uvolnilo jinýho:)))
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od lou »

Se mi to taky někdy stává ale jenom když beru úplně do plna, jako by se ručička zasekne dole, kontrolka svítí ale po ujetí cca 50km už to ukazuje jak má, asi šok pro nádrž 8O nebo co
Sumik
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 17.08.2005 00:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#7 Příspěvek od Sumik »

Měl jsem tu samou závadu .Byl to přerušený obvod plováku.Stačí vzít voltmetr a zkontrolovat který plovák to dělá.U přerušeného plováku bude nějaké napětí,u dobrého nenaměříš nic.Pak jsem musel plovák vyndat a byl to ulomený drát u konektoru z vnitřní strany. Pájka a trochu cínu a bylo vše v pořádku.To byla moje příčina závady.Je jasné že musíš zkontrolovat celý obvod.Od plusu až k ke kostře.
Přeji hodně štěstí. :D
Odpovědět