Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ztráta chladící kapaliny
Nazdar chlapi!
Mám E36 320i r.v.95 a ubývá mi chladící kapalina.Nikde není vidět, že by někudy vytékala ven, víčko těsní a z topení také není cítit. Za 6000km jsem tam nemusel skoro vůbec dolévat, teď za posledních 1000km jsem musel dolít něco přes 1 litr a každý den po cca 50km další decku. Mám strach, aby to nešlo třeba do válců. Pokud ano, nemůže to poškodit katalyzátor nebo něco jiného? Věděl byste o tom někdo něco? Díky.
mBMW
Mám E36 320i r.v.95 a ubývá mi chladící kapalina.Nikde není vidět, že by někudy vytékala ven, víčko těsní a z topení také není cítit. Za 6000km jsem tam nemusel skoro vůbec dolévat, teď za posledních 1000km jsem musel dolít něco přes 1 litr a každý den po cca 50km další decku. Mám strach, aby to nešlo třeba do válců. Pokud ano, nemůže to poškodit katalyzátor nebo něco jiného? Věděl byste o tom někdo něco? Díky.
mBMW
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Tak minimálně 15...mBMW píše:Ahoj, dík za odpovědi. Nikde není žádná louže. Co se týče kouře, není vidět, jen je cítit aroma spáleného benzínu. To je cítit i z jiných aut , nevím, zda je to v pořádku. Starty studené i teplé jsou OK, motor chodí vždy perfektně. mBMW
P.S. Pro horší případ, nevíte, co může stát oprava hlavy?
Vyměnil jsem jednu nepěknou hadici a přidal jsem "ten sajrajt". Hodně se to zlepšilo, ale pořád to není úplně ono. Motor nekouří, olej je bez emulze, vytékající kapalina není nikde vidět, ale v motorovém prostoru se objevují tečky šedobílého prášku, možná že to při větším zatížení přecejen trochu prosakuje, vrtule kapky rozfouká a ty se hned odpaří. Nemám dát více té přísady na utěsnění?
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Já měl ten samej problém, měl jsem prasklé těsnění pod hlavou, jeden moc šikovnej soukromej servismanBMW mi to opravil a je to v pohodě...
Chtěl bych podotknout - Za opravu jsem dal 16 tisíc a v tý ceně bylo : sundání hlavy, otlakování, srovnání, výměna těsnění a těsnících kroužků, vyndání a zabroušení ventilů, výměna oleje včetně filtrů (cca 1000), úplně nová viska (cca 3500), úplně nové silentbloky motoru(cca 3000) a ještě pár drobností, už si nevzpomínám.... třeba krytka v motoru nad výfukem atd...
Chlápek to tam měl asi tejden, tohle vše mi udělal, nakoupil velmi kvalitní díly, pokecal o autě, o problému a o ceně, hodně BMW rozumí, můžu ho vřele doporučit
Můžu ti na něj dát kontakt... Servis a dílnu má V Praze na Rajský zahradě, kousíček od metra...
Chtěl bych podotknout - Za opravu jsem dal 16 tisíc a v tý ceně bylo : sundání hlavy, otlakování, srovnání, výměna těsnění a těsnících kroužků, vyndání a zabroušení ventilů, výměna oleje včetně filtrů (cca 1000), úplně nová viska (cca 3500), úplně nové silentbloky motoru(cca 3000) a ještě pár drobností, už si nevzpomínám.... třeba krytka v motoru nad výfukem atd...
Chlápek to tam měl asi tejden, tohle vše mi udělal, nakoupil velmi kvalitní díly, pokecal o autě, o problému a o ceně, hodně BMW rozumí, můžu ho vřele doporučit
Můžu ti na něj dát kontakt... Servis a dílnu má V Praze na Rajský zahradě, kousíček od metra...
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
sveho casu jsem si do bookmarku ulozil tuhle adresu http://opravy-hlav.epohl.cz/mBMW píše:A znáš někoho, kdo tohle všechno umí, určitě by bylo užitečné tady o něm vědět.milo píše:s tou cenou za opravu hlavy bych to tak spatne nevidel. sundani, srovnani, mozna vareni a otlakovani urcite nestoji 15.
s tim clovekem jsem jen neco konzultoval po telefonu. velice me prekvapila jeho ochota a navic to, ze me odkazal na dalsi servis, ktera si s mym problemem poradi lepe (zavada nebyla uplne jeho parketa - praskly blok). osobni zkusenosti s praci nemam. mozna nekdo vyzkousejte a dejte vedet
To je dobře, že máš s někým takovým zkušenost, kontakt na něj dej.michal09 píše:Já měl ten samej problém, měl jsem prasklé těsnění pod hlavou, jeden moc šikovnej soukromej servismanBMW mi to opravil a je to v pohodě...
Chtěl bych podotknout - Za opravu jsem dal 16 tisíc a v tý ceně bylo : sundání hlavy, otlakování, srovnání, výměna těsnění a těsnících kroužků, vyndání a zabroušení ventilů, výměna oleje včetně filtrů (cca 1000), úplně nová viska (cca 3500), úplně nové silentbloky motoru(cca 3000) a ještě pár drobností, už si nevzpomínám.... třeba krytka v motoru nad výfukem atd...
Chlápek to tam měl asi tejden, tohle vše mi udělal, nakoupil velmi kvalitní díly, pokecal o autě, o problému a o ceně, hodně BMW rozumí, můžu ho vřele doporučit![]()
Můžu ti na něj dát kontakt... Servis a dílnu má V Praze na Rajský zahradě, kousíček od metra...
