Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ukazatel paliva
Chcem sa spýtať na jeden môj postreh či sa Vám to tiež stáva.
Takže ide o to že jazdím si autom a pozerám na nádrž a ručička ukazuje presný stred keď prídem domov. Ráno naštartujem a už mi ukazuje o dosť pod stredom.
Alebo inokedy mám ešte štvrť nádrže a zase keď ráno odchádzam tak už je ručička v červenom poli.
Benzín nikde neuniká. Parkujem v miernom kopci myslíte že je to príčina?
Ale aj keď auto je na rovine tak tá ručička sa už nevráti a dalej ukazuje danú hodnotu benzínu.
Neviete čo to môže byť a či je to normálne?
Ďík
Takže ide o to že jazdím si autom a pozerám na nádrž a ručička ukazuje presný stred keď prídem domov. Ráno naštartujem a už mi ukazuje o dosť pod stredom.
Alebo inokedy mám ešte štvrť nádrže a zase keď ráno odchádzam tak už je ručička v červenom poli.
Benzín nikde neuniká. Parkujem v miernom kopci myslíte že je to príčina?
Ale aj keď auto je na rovine tak tá ručička sa už nevráti a dalej ukazuje danú hodnotu benzínu.
Neviete čo to môže byť a či je to normálne?
Ďík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Kontaktovat uživatele:
cely problem je v tom ze E46 ma nieco ako dve nadrze, cize si precerpava benzin z jednej do druhej. Ak sa ti stane nieco taketo tak moze byt ucpata niektora hadicka.. mne sa niekedy stavalo, ze ked som mal 3/4 nadrze a dotankoval som doplna a hned nastartoval tak nic.. proste neukazalo. ked to 5 minut stalo tak vsetko v pohode.
Daj si to pozriet v BMW. oni uz budu vediet...
a bacha na to aby ti nahodou nedosiel benzin .... aj to sami stalo.. rucicka ukazoval 1/4a rezerva nesvietila
Daj si to pozriet v BMW. oni uz budu vediet...
a bacha na to aby ti nahodou nedosiel benzin .... aj to sami stalo.. rucicka ukazoval 1/4a rezerva nesvietila
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle mě nedělá, za to včera sem tankoval - měl jsem asi pul nádrže, pistole vypla, jdu platit, startuju a koukám, ručička uplně dole, ani se nehla... Řikám si, asi se seknul ten plovák nebo chcípla ručička, ale přišlo mi to divný, protože co sem si tak všimnul, tak se ručička většinou sekne uplně nahoře když je nádrř plná... No, naštestí se to asi za 50km vzpamatovalo a ručička naskočila.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
to je jasny ze kdyz parkujes bud do kopce nebo z kopce nebo auto je mirne nakloneny tak zalezi kam se ti preleje benzin v nadrzi!Takze nekdy tam muzes mit vic nekdy min!Tohle neresim!Jako u bawa je to docela v pohode!Kdyz sem skodarnu tak tam ta rafika litala jak splasena v kazdy prudky otacce!To byl extrem!




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
kark píše:Chcem sa spýtať na jeden môj postreh či sa Vám to tiež stáva.
Takže ide o to že jazdím si autom a pozerám na nádrž a ručička ukazuje presný stred keď prídem domov. Ráno naštartujem a už mi ukazuje o dosť pod stredom.
Alebo inokedy mám ešte štvrť nádrže a zase keď ráno odchádzam tak už je ručička v červenom poli.
Benzín nikde neuniká. Parkujem v miernom kopci myslíte že je to príčina?
Ale aj keď auto je na rovine tak tá ručička sa už nevráti a dalej ukazuje danú hodnotu benzínu.
Neviete čo to môže byť a či je to normálne?
Ďík
Takhle mi to začalo dělat, než se mi vysraly budíky. Pořád jsem přemýšlel kdo mi v noci krade naftu

Kluci s palivoměrem je to trochu složitější, než by se mohlo zdát. Měl jsem teď trable s podávacím čerpadlem v nádrži a dost jsem kolem toho laboroval a zkoušel. Podle mě to funguje asi tak. Když přijdeš do auta nastartuješ, tak se rafička posune do polohy v které je aktuálně plovák. Potom když jedeš, tak se nějak kombinuje poloha plováku a navíc asi průměrná spotřeba, nebo něco podobnýho a podle toho padá rafička během jízdy. Tohle se děje dokud se nevytáhne klíček ze spínačky. Když se vytáhne a potom znova startuje, tak se zase načítá stav podle polohy plováku. Proto ti ráno auto ukazuje něco jiného, než večer když přijedeš. Že je to tak jak píšu si můžete jednoduše zkusit. Jednoduše během jízdy, nebo na volnoběh odpojte konektory od obou plováku a uvidíte že rafička zůstane v poloze v jaká byla předtím a bude normálně dál ukazovat podle aktuální spotřeby až do chvíle, kdy se vytáhne klíč ze zapalka.
no ako som hovoril už neparkujem v kopci ale vo dvore na rovine a ručička sa chová jak má ukazuje presne tak ako by mala.
Tak už to radšej neriešim a vysvetlujem si to tým parkovaním v kpoci. Dokonca si myslím že je to spojené s tým prečerpávaním z jednej polovice nádrže do druhej.
Jednoducho keď som stál v kopci tak čerpadlo prečerpalo benzín do hlavnej polovice čím ručička trochu klesla, ale naspäť to už prečerpať nedokáže keď je potom auto na rovine.

Jednoducho keď som stál v kopci tak čerpadlo prečerpalo benzín do hlavnej polovice čím ručička trochu klesla, ale naspäť to už prečerpať nedokáže keď je potom auto na rovine.

Mě se u iS stávalo,večer sem vypnul motor ráno přijdu otočim klíčkem a ručka spadlá o něco níže.Po nastartování sem cejtil z topení benzín.Pod autem se nikde nic neobjevovalo,ani mokro na bloku atd.Byla povolená spona na hlavní podávací hadičce do vstřikovací lišty....Spotřeba ale byla taky 12 při jízdě na kloboučníka 
