Zdravim
Hledal se po foru ale to co bych potreboval sem tu nikde nenasel tak bych se tedy rad zeptal.
Koupil sem Bawo E36 323 a mam problem se spojkou. Tedy spojka jeste funguje ale pri ostrejsi jizde je to jak s automatem
Hledali sme se znamim v katalogu a prej se na 2.5 motor davaly dvoje. Jedna byla o prumeru 228mm a druha 240mm ktera by snad mela bejt stejna i pro 328.
A potreboval bych vedet kdyz by byla na 323 ta 228mm jestli by sla zamenit za tu 240mm (pocitam i s vymenou setrvaku) a jestli by to melo vubec cenu davat vetsi spojku.
Spojkovou sadu budu davat SACHS v tom mam jasno
ano jde vyměnit za 240mm sám jsem to na svém autě dělal.... musí se vyměnit i setrvák. Smysl to má pokud jezdíš ostře a máš vysoké nároky na spojku.
Jinak stále mám na prodej repasovanou lamelu s obložením ferodo racing 240mm a dobrý přítlačák ... cena je 2500,- kdyby byl zájem tak se ozvi přes SZ
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
to je dobra zprava
takze tedy staci vymenit jen spojkovou sadu a setrvak. Jine upravy se delat nemusi, pripadne menit dalsi veci?
a jeste bych se rad zeptal z ceho je lepsi sehnat setrvak - 328 nebo 325? (ale asi budou oba stejny ne?)
jinak diky za nabidku ale mam moznost sehnat novou sadu SACHS za peknou cenu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d