Jaký je stálý odběr nenastartovaného auta u e36 320i rv95??
mě žere 0.7A, není to nějak moc? Baterka se vybije po náhodně dlouhé době, např. minulej týden jsem jezdil celej a v pohodě, včera jsem večer přijel a ráno nic... baterka měla 6.5V tak jsem to dal do nabíječky na 3 hodiny. Po nabití měla 12.8V ale za do večera to zase kleslo na 8V.
Je to divný, jestly to není dobíjením? Nebo je baterka v kytkách? Taky mě blbne startér....
Zkoušel jsem postupně odpojit všechny pojistky ale odběr neklesl....(dokonce jsem je měl všechny vytažený)...
pls.. help... fakt netusim... Jakej je ten odběr?
Každopádně trvalý odběr 0,7A je kurva moc, se nediv, že ti to vybije baterku. Pokud to dělá i při vypojených pojistkách, tak to má svod někde, kde je aku připojen mimo pojistek. Startér, altík, ...
ferlin píše:Každopádně trvalý odběr 0,7A je kurva moc, se nediv, že ti to vybije baterku. Pokud to dělá i při vypojených pojistkách, tak to má svod někde, kde je aku připojen mimo pojistek. Startér, altík, ...
diky, to jsem potreboval vedet, dneska me totiz uplne klekl starter(jenom divne bzuci a nic, asi se podelalo vysouvani pastorku) ale nabiji to dobre, (14V) jenom doufam ze je to jenom starterem, vymenim ho a uvidim
thx
tohle mi v ex aute delalo chvili taky, pricina byla nekvalitni radio takze slo do popelnice a baterka taky...pak uz byl klid...obcas to pry muze delat i alarm ci imob. (tohle mi rikal autoelektrikar)
Skus merat odber tak ze pripojis ampermeter a zacnes vytahovat poistky.
Pri niektorej ti to musi klesnut dole.
Moze to robit aj svetielko v kufri. Dost casta zavada.
promiň za OT, ale tyhle věcy se do popelnic neháží...
Zkoušel jsi vypojovat postupně ty pojistky?
honza_strnad píše:...
Zkoušel jsem postupně odpojit všechny pojistky ale odběr neklesl....(dokonce jsem je měl všechny vytažený)...
pls.. help... fakt netusim... Jakej je ten odběr?
Takyto isty problem som riesil na kamaratovej 320i... kedze som elektrotechnik, zobral som kliestovy merak na jednosmerne prudy a meral... kabel po kabli.... a nakoniec to bol alternator... neodpajalo sa budiace vinutie... zistis to jednoducho... aj ked je auto dlhsie v klude (s nabitou baterkou) alternator je trochu teply....
riesili sme to repasaciou...vsetko ok
nechtěl jsem to psát protože mi to přijde mimo ale taky jsem měl problém s altíkem - konkrétně byly sjeté uhlíky, nechtělo chytat a odebíralo to proud když stálo bez klíčku. Dodnes nechápu jestli za to mohly zrovna ty uhlíky ale asi to nějakou souvislost mělo.
Raptor181 píše:Mam dojem ze cca 200mA. A nemas nieco priamo na baterku? Zosik, radio, alarm, neony?
Tak nakonec mel pravdu raptor, protoze byvaly majitel tam cosi pripojil primo na baterku akorat nikdo nevi, co to bylo(v servise to oznacili za "elektrarnu":) )
repas starteru me vysel na 500,- ale renocar me nauctoval jeste montaz a mereni. vysledek byl teda 2500,- nic moc ze? asi uz tam nepojedu....
nj, ale sensitivity(citlivost) muze bejt ladeni neceho jinyho, treba citlivosti sensoru airbagu, nabo parkovaci system ma 4 sensory a vsechno funguje na principu meniciho se odporu... poradite nekdo, co to je?
honza_strnad píše:nj, ale sensitivity(citlivost) muze bejt ladeni neceho jinyho, treba citlivosti sensoru airbagu, nabo parkovaci system ma 4 sensory a vsechno funguje na principu meniciho se odporu... poradite nekdo, co to je?
to bude fakt k audiu, ten low pass filter už airbagem ani PDC neobhájíš
todle přímo vypada jako nějaká DSP nebo vyhybka nebo něco, podívej se co do toho vede zezadu.