jj, myslel jsem vstřikovací. Přicpanej vstřik (nebo blbě seřízenej) je docela možnost. Na volnoběh tam jde tak málo nafty, že i trošku připečenej vstřik tu naftu rozpráší tak mizerně, že válec jakoby skoro nepálil. Za jízdy to může bejt v poho, protože dávka nafty je mnohem větší.. Vyhoď vstřiky a nech si je seřídit. Při tom seřizování se to hnedka pozná, jestli vstřikujou jak mají Ale taky to může bejt úplně něco jinýho, jakákoliv blbost. Tohle mě jen tak napadá..
starty ted nic moc ale v sobotu měním podávačku, ta je ko, padá mi nafta
otáčky normál, když vytočím tak na 3t. a pustím tak asi na 1t. se maličko zastaví a klesnou na nějakých 700ot./min
starty ted nic moc ale v sobotu měním podávačku, ta je ko, padá mi nafta
otáčky normál, když vytočím tak na 3t. a pustím tak asi na 1t. se maličko zastaví a klesnou na nějakých 700ot./min
To seřízení vstřiků není zas tak náročný a drahý.. Zvlášť, pokud si je vymontuješ sám. A tu tlakovací/seřizovací zkoušečku maj snad v každým kolchoze a lepší dílně.. Nic na ní není, je to jen ruční vysokotlaká pumpa s manometrem a nádobkou na naftu Akorát si zjisti jaký jsou předepsaný otevírací tlaky. V kolchoze to asi vědět nebudou. Do půl hodiny není co řešit, třeba ti to udělají za flašku
starty ted nic moc ale v sobotu měním podávačku, ta je ko, padá mi nafta
otáčky normál, když vytočím tak na 3t. a pustím tak asi na 1t. se maličko zastaví a klesnou na nějakých 700ot./min
To seřízení vstřiků není zas tak náročný a drahý.. Zvlášť, pokud si je vymontuješ sám. A tu tlakovací/seřizovací zkoušečku maj snad v každým kolchoze a lepší dílně.. Nic na ní není, je to jen ruční vysokotlaká pumpa s manometrem a nádobkou na naftu Akorát si zjisti jaký jsou předepsaný otevírací tlaky. V kolchoze to asi vědět nebudou. Do půl hodiny není co řešit, třeba ti to udělají za flašku
Bajzik: No doufám, že ty vstřiky TDS takhle udělat půjdou. Je to přecijenom už dost starej motor s úplně normálníma vstřikama.. Žádný moderní TDCI, DTI a tak. Takhle jak jsem to popisoval jsem seřizovával náklaďákový vstřiky.. Ty u TDS budou počítám to samý. Je to přecijenom starej, komůrkovej motor
ja bych to typl taky na čerpadlo, když sem pořidil moje TDSo tak sem taky měl poteklej ř.vstřik a vše fungovalo normálně.
Za ř.vstřik sem před 3 járama dal 3500,- výměným způsobem
v brněnským noname shopu s náhradníma dílama (repase origo Bosch)