Mám možná trochu lama otázku, ale potřeboval bych vědět jak de olej ve čtyřválcových motorech. Kdy de přes filtr - jako první, nebo až když se vrací? De mi o to že sem měřil tlak a tam kde je čidlo je tlak 5,5, ale klepou hydroštely. a někde mi prosakuje olej - a to dost, nevím eště přesně kde. Je, čistě hypoteticky, možný, že mnou změřenej tlak vůbec nedojde do palice?
Díky za odpověď.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
oběh oleje M40 apod
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Z čerpadla jde olej do filtru. V něm je pro případ ucpání filtru (když naroste tlak) obtokovej ventil. Olej by se sice nečistil, ale motor se aspoň nezadře. Ještě před filtrem bejvá redukční ventilek, kterej ve vysokých točkách reguluje tlak oleje. No a v hlavě už bude nižší tlak než dole kde jsi měřil. Těma kanálkama dojde ke ztrátám. Ale špatný hydroštely jsou u motorů M40 docela častý..