Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni
Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
nic na tom neni je to lehky,chce to se chvili zamyslet a pude to,jinak bacha na tu vahu zadny nesetrny zachazeni a cisitit to steteckem a namecet to v nakym lihu nebo odmastovacu ale ideal je ten isopropylem to se prej da koupit v lekarne
tak sme to citil uz i na kamosovim fordu zasiraj se ty termonesmysli a pak spatne poznaj teplotu nasavaneho vzduchu a prutok vzduchu proste pikacovina co pomuze
Asi na tu váhu taky hodím očko Přecijenom kára už má nalítáno 225tisíc. A pochybuju, že to někdy někdo dělal. Nedávno jsem káru trošku prohnal, a zdá se mi, jakoby pod plným plynem a vysokých točkách pocukávala. No nedá se říct cukala, jen jakoby na nějakou tu desetinku vteřiny zaváhala, no.. A taky se mi zdá, že už se nevytáčí tak dobře jak dřív. Ale jestli to nebude tím, že jezdím docela klobouka a na spotřebu. Možná by stačilo tomu dát někde pořádně knedlík, aby se vypálily svíčky, karbon a vyhnali se pavouci z výfuku
tak omrkni to gumový kolínko za vahou vzduchu, ja tam objevil prasklinu a to pak můžeš skákat kolem svíček, filtrů a nevím čeho a ona je to taková cipovina
Tak me znamej v servisu taky vycistil vahu vzduchu a uz neni takovy citelny ubytek vykonu mezi 2500t-3000t, ale stejne to neni uplne ono...pripada mi ze je ted ubytek konstantni v celemy pasmu a ve vyssich otackach pozvolne oslabuje. Takze zkusim jeste vycistit poradne jeste jednou. Pokud to nepomuze, tak to jisty nova z ebay
Necistil to lihem, ale nejakou specialni vodickou na cisteni a odmasteni plosnych spoju. Lih se az tak dle zkusenosti neosvedcil.
Jinak za ctrnact dni bude mit originalni autodiagnostiku BMW - jak maj v autoriziovanym servisu, tak to napichneme a uvidime co tam na nas jeste vyskace
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ... Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni
Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice
Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ... Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni
Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice
Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.
kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ... Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni
Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice
Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.
kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?
Aha, mel jsem mu napsat SZ...odkaz vidim, ale zajima me, jestli pouzil ten Simple green a dalsi veci, jestli pouzil Kontaktol nebo WDcko atd...proste on mel upravu uspesnou, tak proc se nezeptat na presny typ chemie kterou pouzil??
A odkaz na navod tu dal nekdo jiny...jak mam proboha vedet, ze je to ten stejny jako pouzil Patras?
Taktéž by mi zajímal přesný postup... A ještě - Výše popsaný postup je na váhu z M52 (alespon dle obr. soudě), nemáte někdo prosím zkušenosti s váhou na M50 1990? Vypadá úplně jinak, a nerad bych jí zničil.. Předem dík za odpověď. P
pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
patras píše:pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ...
Diky , zkusim se na to podivat, ale nevim jestli mam podobny typ jako je na fotce.At to nepokakam