Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vycisteni vahy vzduchu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od patras Čestný člen »

Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#2 Příspěvek od Kostik »

postni link pls :)
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od droban »

tak to je super ze ti to pomohlo,mne pomohla az vymena,jinak jsem delal cisteni aji na Focusu a taky rozdil jak prase
jinak navod je zde:

http://www.louv.tv/cars/m5/MAF/
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od droban »

jinak se jeste doporucuje pri tom cisteni vahy vymenit vzduchovej filtr,aby se hned zase nezasrala :D
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brody »

dobry jen tomu porozumet! :oops: A dal bych se do toho taky!
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

A čím jsi to čistil? Tím isopropylem, nebo normálně lihem? Popř., kde jsi ten isopropyl koupil?
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od droban »

nic na tom neni je to lehky,chce to se chvili zamyslet a pude to,jinak bacha na tu vahu zadny nesetrny zachazeni a cisitit to steteckem a namecet to v nakym lihu :D nebo odmastovacu ale ideal je ten isopropylem to se prej da koupit v lekarne
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#8 Příspěvek od dargon »

tak sme to citil uz i na kamosovim fordu zasiraj se ty termonesmysli a pak spatne poznaj teplotu nasavaneho vzduchu a prutok vzduchu :)proste pikacovina co pomuze :)
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od KKaazz »

hh, asi to taky zkusím, kolik stojí nová, když si ji dokurvím ? :D
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od dsvatos »

Asi na tu váhu taky hodím očko :wink: Přecijenom kára už má nalítáno 225tisíc. A pochybuju, že to někdy někdo dělal. Nedávno jsem káru trošku prohnal, a zdá se mi, jakoby pod plným plynem a vysokých točkách pocukávala. No nedá se říct cukala, jen jakoby na nějakou tu desetinku vteřiny zaváhala, no.. A taky se mi zdá, že už se nevytáčí tak dobře jak dřív. Ale jestli to nebude tím, že jezdím docela klobouka a na spotřebu. Možná by stačilo tomu dát někde pořádně knedlík, aby se vypálily svíčky, karbon a vyhnali se pavouci z výfuku :lol:
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#11 Příspěvek od bas2 »

Je na to extra sprej, uz som tu pisal onom
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od KKaazz »

tak omrkni to gumový kolínko za vahou vzduchu, ja tam objevil prasklinu :? a to pak můžeš skákat kolem svíček, filtrů a nevím čeho a ona je to taková cipovina :lol:
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od droban »

jj je na to spesl sprej ale nikde jsem to nevidel v kramu,staci obyc lih a stetecek
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Whisky »

Tak me znamej v servisu taky vycistil vahu vzduchu a uz neni takovy citelny ubytek vykonu mezi 2500t-3000t, ale stejne to neni uplne ono...pripada mi ze je ted ubytek konstantni v celemy pasmu a ve vyssich otackach pozvolne oslabuje. Takze zkusim jeste vycistit poradne jeste jednou. Pokud to nepomuze, tak to jisty nova z ebay :)

Necistil to lihem, ale nejakou specialni vodickou na cisteni a odmasteni plosnych spoju. Lih se az tak dle zkusenosti neosvedcil.

Jinak za ctrnact dni bude mit originalni autodiagnostiku BMW - jak maj v autoriziovanym servisu, tak to napichneme a uvidime co tam na nas jeste vyskace :)
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od psena »

patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Whisky »

psena píše:
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.


kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od psena »

Whisky píše:
psena píše:
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.


kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?

Aha, mel jsem mu napsat SZ...odkaz vidim, ale zajima me, jestli pouzil ten Simple green a dalsi veci, jestli pouzil Kontaktol nebo WDcko atd...proste on mel upravu uspesnou, tak proc se nezeptat na presny typ chemie kterou pouzil??
A odkaz na navod tu dal nekdo jiny...jak mam proboha vedet, ze je to ten stejny jako pouzil Patras? :D
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Pietro »

Taktéž by mi zajímal přesný postup... A ještě - Výše popsaný postup je na váhu z M52 (alespon dle obr. soudě), nemáte někdo prosím zkušenosti s váhou na M50 1990? Vypadá úplně jinak, a nerad bych jí zničil.. Předem dík za odpověď. P
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od patras Čestný člen »

pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval :) ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ... :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od psena »

patras píše:pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval :) ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ... :)

Diky , zkusim se na to podivat, ale nevim jestli mam podobny typ jako je na fotce.At to nepokakam :D
Odpovědět