Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
m52, nizke otacky za studena
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Mam takovy problem, kdyz nastartuju uplne studeny auto (dvoulitr m52), volnobeh drzi na cca 1000ot, ale behem cca 10 vterin ty otacky plynule klesnou na asi 600 (tolik mam normalne, kdyz je motor zahraty), po ujeti kratky vzdalenosti a zastaveni motor chcipne - konkretne: Rano prijdu na parkoviste, nastartuju, rozjedu se a ujedu cca 50m k zavore na parkovisti...a tam jak zastavim, tak motor chcipne. Potom nastartuju a od ty doby uz je uplne ok...jde jen o tu cca prvni minutu po startu. Diky za tipy co s tim.
Zkus tomu dat krute za usi ... zajed si 100km jak zavodnik a prestane:)). Ne vazne zni to jako blba rada, ale funguje nekdy...znamy mel podobny problem na 330ci, pak jsem si to pujcil pri ceste do brna a dal tomu poradne knedle a od te doby slape volnobeh jako hodinky a zadne zdechani.
P.S. - Funguje to asi stejne jako bouchnuti do stare TV, ktere se praktikuje od nepameti a nikdo nepatra po vysvetleni...hlavne ze to hraje
Lambdu a volnobezny ventil bych resil az po tomto pokusu.
P.S. - Funguje to asi stejne jako bouchnuti do stare TV, ktere se praktikuje od nepameti a nikdo nepatra po vysvetleni...hlavne ze to hraje

Lambdu a volnobezny ventil bych resil az po tomto pokusu.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
No, to auto kour obcas dostava, ted zrovna jsem navic bral plnou nadrz v-poweru, takze by se motor mohl i trosku procistit...na volnobezak pak mrknu, jinak ten volnobeh to drzi dobre. Spis jsem si myslel, ze na studenym motoru by to ty vyssi otacky melo drzet delsi dobu nez jen cca 10-20 vterin...takze jestli nebude chyba tady. Ono, po spadnuti na tech 600ot se to auto trocuh klepe, nez se trochu zahreje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
Mám ten samej motor a na těch 1000otáček po startu mi to drží taky jen pár vteřin,pak to pomalu klesá na 800,ale na 600 to nejde,to ža úplně zahřátý. Takže podle mě je těch 5-10s 1000ot volnoběhu na startu normálních,navíc sem k autu dostal papíry z technický,kde mi ten volnoběh měřili a vše naprosto OK,takže bych to spíš viděl na váhu bo lambdu.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
no, 800 ot by bylo ok, ale tohle je malo, v tom aute to je citi, ze by chtel vicSpajky píše:Mám ten samej motor a na těch 1000otáček po startu mi to drží taky jen pár vteřin,pak to pomalu klesá na 800,ale na 600 to nejde,to ža úplně zahřátý. Takže podle mě je těch 5-10s 1000ot volnoběhu na startu normálních,navíc sem k autu dostal papíry z technický,kde mi ten volnoběh měřili a vše naprosto OK,takže bych to spíš viděl na váhu bo lambdu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: stř 15.11.2006 01:00
- Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)
Teoreticky má lambda vliv jen na poměr vzduch - palivo. Udržení daných otáček by měla zajistit ŘJ auta. Ta může dostávat zkreslené informace z váhy vzduchu- buď množství nebo teplota, případně může být trochu mimo teplota vody - jako motoru. Nejlépe nechat studený motor hodit na diagnostiku na on-line data..... ale nekamenujte mě, pokud nemám pravdu, fakt jen tipuji 
