Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Brzdové kotouče a destičky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od davidj »

Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?

Předem díky
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#2 Příspěvek od Tashiro »

davidj píše:Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?

Předem díky
Minimun sedí, ovšem český zvyk je kotouče stáčet, což se snad jinde ani nedělá. Pokud koupíš nové desky tak budeš mít již nějak sjetý kotouč a nebude takový efekt. Pokud jej teda nestočíš, jinak kámoš měl stáčený desky a popraskali mu. Nový desky 5 000, jestli ti to stojí za to riziko tak jdi do toho.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Kup si jenom nový desky a fertig.. Ty minima jsou sice pravdivý, ale pořád je tam ještě rezerva.. Pokud s tím jezdíš jako člověk a ne jako hovado, bude všecko OK :wink:
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#4 Příspěvek od Toydolls »

Uz sme se o tom bavili - kotouce nemen pokud ti nehazou, nemlati do volantu (brzdedni) ci jinak neblbnout je to proste nemyslny vyhazovani penez

Kdyz budou uz malo - jednoduse pri brzdeni se vyhrejou/zkrouti - budou ti pri brzdeni tukat (tlouct) do volantu a pak kdyz ti to bude vadit je vymen.

Ocisti hod desky a je to :wink:
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od davidj »

Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

davidj píše:Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi :)
rozhodně vyměn i kotouče pokud už ted jsi na minimu tak si nezahrávej... při běžném brždění se nic nestane, ale při nutném intenzivním brždění se kotouče přehřejí a přestanou brzdit...taky se rychle sjedou desky.
Minimum na kotouči není jen pro srandu a někdo kdo si nechával dělat atest byl asi chytřejnší než ti co ti radí vykašlat se na to... 8) 8)

přesto nerozumím tomu jak můžeš mít různé šířky na kotouči? pokud mijí všude nad min tak je to OK
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od davidj »

Huska píše:
davidj píše:Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi :)
rozhodně vyměn i kotouče pokud už ted jsi na minimu tak si nezahrávej... při běžném brždění se nic nestane, ale při nutném intenzivním brždění se kotouče přehřejí a přestanou brzdit...taky se rychle sjedou desky.
Minimum na kotouči není jen pro srandu a někdo kdo si nechával dělat atest byl asi chytřejnší než ti co ti radí vykašlat se na to... 8) 8)

přesto nerozumím tomu jak můžeš mít různé šířky na kotouči? pokud mijí všude nad min tak je to OK
ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem 8)
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bajzik »

docela mě zaráží kolik lidí se přimluvá k názoru nechat staré kotouče 8O
brzdy jsou život, tak na ty bych zrovna tak nekašlal. Chlapi máte BMW 8)
johnny316
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od johnny316 »

Tashiro píše:
davidj píše:Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?

Předem díky
Minimun sedí, ovšem český zvyk je kotouče stáčet, což se snad jinde ani nedělá. Pokud koupíš nové desky tak budeš mít již nějak sjetý kotouč a nebude takový efekt. Pokud jej teda nestočíš, jinak kámoš měl stáčený desky a popraskali mu. Nový desky 5 000, jestli ti to stojí za to riziko tak jdi do toho.
Ja som kupoval cez svojho mechanika ATE power disc - disky plus dosticky za 3200 CZK....
on totiz vie zohnat tie ATE v nejakej inej krabicke, kde ich ma snad za 800 - tie dosticky. ked ale porovnas origo ATE krabicku s tou co ma on tak tam vsetko sedi - vyrobca, typ, atd....akurat su za super cenu...
musis mat holt sikovneho mechanika:)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

davidj píše:[ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem 8)
OK tak pak je to na tobě ... osobně bych 20,4 vyměnil kdybych měl 20,7 tak je nechal na dojetí když už se rozhodneš je nechat tak kup co nejměkší destičky aby byly šetrné ke kotouči
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od davidj »

Huska píše:
davidj píše:[ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem 8)
OK tak pak je to na tobě ... osobně bych 20,4 vyměnil kdybych měl 20,7 tak je nechal na dojetí když už se rozhodneš je nechat tak kup co nejměkší destičky aby byly šetrné ke kotouči
Díky Husko , už jsem mluvil se svým mechanikem, dám nové kotouče Powerdisc na předek , ten je nejdůležitější :)
Jinak moc děkuji za názory, snad budou k dobru i ostatním :wink:
Odpovědět