Jo, na technicke uz se tesiVlko píše:AQto že ja dávam do e30 M62B44 su vyhodené prachy??? Niesu!!!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přestavba na M3
-
Lukas-NASA
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon 04.09.2006 00:00
- Bydliště: Olomouc - NASA
- Kontaktovat uživatele:
jj, taky sem ji kdysi nekde zahlidl. je to podobny jako motokara udelana z Tatry 613, kterou sem videl jednou v annonciHanz píše:nekde mam fotku e30 s V12 5,0... a pak jsem videl i kompakta s V8, takze i ta V12 by se tam veslaMartinéz píše:je fakt ze takovej motor v compactu by byla teprve rarita. a sklizela by patricnej obdiv..
- bavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 640
- Registrován: ned 19.02.2006 01:00
- Bydliště: Žamberk
- Klubové ID: 581
Martinéz píše:jj, taky sem ji kdysi nekde zahlidl. je to podobny jako motokara udelana z Tatry 613, kterou sem videl jednou v annonciHanz píše:nekde mam fotku e30 s V12 5,0... a pak jsem videl i kompakta s V8, takze i ta V12 by se tam veslaMartinéz píše:je fakt ze takovej motor v compactu by byla teprve rarita. a sklizela by patricnej obdiv..
http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... _v12_1.jpg
-
Petris
Chlapy tak mi přijde ,že se ptal jaké potřebuje díly na přestavbu ,aby měl ten svůj hybrid.Po pár vašich odpovědí přišel na to ,že je to nesmysl a už mu bylo trapné to uznat což nechápu.Na 99.99% ta přestavba neproběhne maximálně tak M3nárazníky a pěkný kola.Potom zjistí ,že nemá love a bude zase jeden compakt na prodej.Toď můj názor na toto téma.
-
Petris
Ano máš pravdu.Pokud se jedná o výměnu motoru,nebo nějakých jiných komponentů ,tak proti tomu nemůžu nic říct.Naopak ve spoustě případů se jeví např. výměna motoru jako to nejlepší řešení ,když víš ,že máš jinak auto ve 100% stavu.Jenže v tomto případě nejde pouze o motor ,ale o celkovou přestavbu u které nikdo dopředu nedokáže odhadnout výsledek.Já mám pouze zkušenost se stavbou motokár, což je proti této přestavbě úplná hračka.Nejde přeci o to všecky komponenty namontovat na karoserii,ale o to aby auto jako celek bylo správně vyváženo a odladěno ,prostě všechno fungovalo tak jak má.Samozřejmě také záleží k čemu je přestavba směřována(drifty,sprinty,okruh atd.) ,což zde není napsáno a proto to postrádá jakoukoliv logiku.V každém případě nevěřím tomu ,že se mu tato přestavba podaří zrealizovat.
-
Lukas-NASA
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon 04.09.2006 00:00
- Bydliště: Olomouc - NASA
- Kontaktovat uživatele:
Nerad Ti to kazim,ale M3 naraznik-vlastne celej paket už mám,ale o to mi nejde!Petris píše:Chlapy tak mi přijde ,že se ptal jaké potřebuje díly na přestavbu ,aby měl ten svůj hybrid.Po pár vašich odpovědí přišel na to ,že je to nesmysl a už mu bylo trapné to uznat což nechápu.Na 99.99% ta přestavba neproběhne maximálně tak M3nárazníky a pěkný kola.Potom zjistí ,že nemá love a bude zase jeden compakt na prodej.Toď můj názor na toto téma.
-
Lukas-NASA
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon 04.09.2006 00:00
- Bydliště: Olomouc - NASA
- Kontaktovat uživatele:
jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
M3 E46 má litinový motorsrle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
nepopiram, jen matne vzpominam na to co jsem nekde cetl....kosh píše:M3 E46 má litinový motorsrle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Jo žeby E36 měla pevnější tu litinu jo ?srle píše:nepopiram, jen matne vzpominam na to co jsem nekde cetl....kosh píše:M3 E46 má litinový motorsrle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
