Dneska jsem autu dopřál a odvezl jsem ho k doktorovi (do lakovny), v pátek by to snad mělo být hotové. Budu dělat jen pololak, jelikož v zimě jsem dělal taky pololak(předku). A v květnu bude auto definitivně v laku celý a pak na prodej nebo si ho nechám (kua, ale chci větší auto).
Foto jsem samozřejmě dám po víkendu. A ješte na něm potřebuji trochu zapracovat (dát Zimmerman kotouče, mlhovky, přední AC lízátko atd).
Jo jinak jsem zjistil, že mi auto "žere" míň než kámošova Felda (žere mu 10l/100Km) a já natankova Shell V-power (do plné nádrže), dal adjetivum pro benzinaky a najel vesele na 60l 800Km (90% Praha, 10% dálnice). Tedy spotřeba je dle mě dobrá , jo jinak kdo mi ji chce vypočítat s přesnosti na dcl tak budu rád
DOEMIXXX píše:
Jo jinak jsem zjistil, že mi auto "žere" míň než kámošova Felda (žere mu 10l/100Km) a já natankova Shell V-power (do plné nádrže), dal adjetivum pro benzinaky a najel vesele na 60l 800Km (90% Praha, 10% dálnice). Tedy spotřeba je dle mě dobrá , jo jinak kdo mi ji chce vypočítat s přesnosti na dcl tak budu rád
A myslis ze je to tim V-powerem nebo Ti to tolik bralo i na normalni natural??...a je to fakt nejak poznat na jizdnich vlastnostech ten V-power??
DOEMIXXX píše:
Jo jinak jsem zjistil, že mi auto "žere" míň než kámošova Felda (žere mu 10l/100Km) a já natankova Shell V-power (do plné nádrže), dal adjetivum pro benzinaky a najel vesele na 60l 800Km (90% Praha, 10% dálnice). Tedy spotřeba je dle mě dobrá , jo jinak kdo mi ji chce vypočítat s přesnosti na dcl tak budu rád
A myslis ze je to tim V-powerem nebo Ti to tolik bralo i na normalni natural??...a je to fakt nejak poznat na jizdnich vlastnostech ten V-power??
čoveče nevim jak obyč. Natural, jelikož beru už tak cca 7měsíců V-power, ale zaručeně ti můžu říct, že je o 100% lepší! Pamatuji si, jak jsem ho tam nalil prvně a kára se hned uklidnila a celkově se tak začala chovat líp...
DOEMIXXX píše:
Jo jinak jsem zjistil, že mi auto "žere" míň než kámošova Felda (žere mu 10l/100Km) a já natankova Shell V-power (do plné nádrže), dal adjetivum pro benzinaky a najel vesele na 60l 800Km (90% Praha, 10% dálnice). Tedy spotřeba je dle mě dobrá , jo jinak kdo mi ji chce vypočítat s přesnosti na dcl tak budu rád
A myslis ze je to tim V-powerem nebo Ti to tolik bralo i na normalni natural??...a je to fakt nejak poznat na jizdnich vlastnostech ten V-power??
čoveče nevim jak obyč. Natural, jelikož beru už tak cca 7měsíců V-power, ale zaručeně ti můžu říct, že je o 100% lepší! Pamatuji si, jak jsem ho tam nalil prvně a kára se hned uklidnila a celkově se tak začala chovat líp...
Ja mam prave strach to zkouset...Asi ted reknu uplnou blbost, ale kdysi mi nekdo tvrdil, ze to je dobry davat do novych aut..ale u starych ze se stane to, ze to odstrani karbon nebo co, a pak muzou vznikat ruzny vule atd...Ale fakt nevim..nejsem mechanik
Sprite píše:
A myslis ze je to tim V-powerem nebo Ti to tolik bralo i na normalni natural??...a je to fakt nejak poznat na jizdnich vlastnostech ten V-power??
čoveče nevim jak obyč. Natural, jelikož beru už tak cca 7měsíců V-power, ale zaručeně ti můžu říct, že je o 100% lepší! Pamatuji si, jak jsem ho tam nalil prvně a kára se hned uklidnila a celkově se tak začala chovat líp...
Ja mam prave strach to zkouset...Asi ted reknu uplnou blbost, ale kdysi mi nekdo tvrdil, ze to je dobry davat do novych aut..ale u starych ze se stane to, ze to odstrani karbon nebo co, a pak muzou vznikat ruzny vule atd...Ale fakt nevim..nejsem mechanik
to ze odstrani karbon a vzniknou vule se rika o plynu.. o V-power jsem to neslysel..
na V-Power jezdim uz pres 3 roky...jenom!! vyhledavam ho i v zahranici, ale bohuzel neni vsude..treba v rakousku atd.
Kdysi davno kdyz jsem se zacinal vrtat v autech a ladil motor favorita, tak jsem se o tom presvedcil na vlastni oci co ten benzin dokaze...to ze uolnuje karbon je pravda, ale ne v takovem mnozstvi a jen z pistu a ventilu a celkove spalovaciho prostoru, coz neskodi ale spis asi prospeje si myslim...nedochazi pak k ruznemu detonacnimu spalovani a motor by se mel chovat klidneji, protoze spalovaci prostor je cistejsi a bez nejakych usazenin..
jenom doporucuju....mj. za V-Power dostanes za kazdy natankovany litr paliva 2 body..ja si vzdy pak za to vemu od nich 4litry oleje a mam aspon neco zadarmo
S tou spotřebou je to dobrý, přesně takovejhle dojezt jsem měl na cestě do htvatska. 60L-800km plně naloženej, taky jsem byl příjemně překvapen. No a s tím v-powerem to taky budu muset vyzkoušet, jenom škoda, že v tom našem ruským městě není shell
Jen na V-P racing má motůrek hladší chod Třeba proti obyč V-Poweru... Ale jednou jsem vzal na OMV obyč 95 (nevšimnul jsem se, že mají i lepší )nahoře na kopci (tuším, že v kopci jsou dvě ty pumpy za sebou, tak na té horní), jak jedete po Baranďáku jako na Plzeň a znělo to jako diesel, až jsem měl strach... Pak jsem poctivě léčit V-P racing a dobrý
občas jsem natankoval obyč N95 u shell a chvílema jsem měl pocit že mi chcípnul motor tak jsem pořád koukal na otáčkoměr - vubec jsem o něm nevěděl a jelo to pěkně...
jestli to bylo benzínem - kdo ví...
ale co se týče vypalování usazenim, podle mě se to natankováním V-Poweru a ježděním po městě nezpraví...
Myslim si že za timhle účelem stačí obyčejná N95ka a jet někde na dálnici dlouho ve vysokých otáčkách....
Já sem ted nucen jezdit ekonomicky po praze do práce a zpet a za minulý týden sem měl spotřebu 8,6 s IS a na dálku dávám při normální rychlosti na dálnici a svižnějšíma okreskama 7-7.5
jumper píše:Čoveče, jestli se nepletu tak to vychází na 7,5 litru na 100km. Pokud jsem to dobře spočítal.
za 7,5 umin dalku s 328 .... ale je to nuda .. i kdyz mozna rychlejc nez 316
kamo dalku kdyz se budu snazit tak dam max. 6l. Pojedu 90 a ve 3 pruhu...
Jinak pri 160km stala spotreba 8l...takze taky ok... ale to nejezdim...btw. papiry a body mam rad, tak radsi dodrzuju vsechny predpisy...