Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

odvzdusneni e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od steer »

Cau poradi mi nekdo jak odvzdusnit chladici soustavu u e 36 (320i)?
diky
Straso
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 25.03.2007 01:00
Bydliště: Šenkvice

#2 Příspěvek od Straso »

ta je snad samo odvzdusnovacia nie?staci len nastartovat a dolievat..
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od JanK »

vedle vicka je plast. šroub...takže projet,odvzdušnit,dolit vodu...znovu projet a zase odvzdusnit..
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#4 Příspěvek od Gav328ci »

neprojiždět!!! nic takovýho,vyšroubovat vedle víččka odvzdušnovací šroub a dolívat pomalu doplna
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od steer »

jj kluci vcera sem za svetla otevrel kapotu a ten sroub me prastil do oci sice nemecky neumim ale bylo mi jasny ze to je odvzdusnovak, ale moc diky za snaha.
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od JanK »

no na miste to asi moc neohreje aby gungoval termostat,ne???
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od steer »

ne pridal sem tam vetra ze 120 nez sezenu novou viskospojku a je to ok. takze je to urco viskospojka
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Klubové ID: 2034
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Cawba »

Panove, potrebuju vymenit komplet chladici kapalinu a nevim, jak na nasledne odvzdusneni. O odvzdusnovani jsem se toho tady docetl hodne, ale vse benzinove R6. :( Poradi mi prosim nekdo s tdsem, kdo vi, jak to udelat poradne a jednoduse(v ramci moznosti) ? Diky moc :wink:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#9 Příspěvek od Killca »

dizly prej maj autoodvzdusneni, takze vylejt-nalejt a jezdit a pak dolejt
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Klubové ID: 2034
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Cawba »

Killca Diky a to vis na 100% ze to tak funguje, nebo jen nekde jedna pani povidala? :) Potreboval bych overenou informaci, at se s tim pak nemorduju :?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#11 Příspěvek od Killca »

jestli nemas malej odvzdusnovaci sroubek na chladici vedle vicka pro nalevani chlad kapaliny, tak mas samoodvzdusneni

napr. 318tds ma samoodvzdusneni na 100%
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od Adeon88 »

zdravim..:)

na E36 (318i) jsou dva nebo jeden odvzdušňovací šrouby? Vyndával jsem termostat, ale nejde mi to odvzdušnit... vždy doleju po okraj a necham odvzdušňovak povoleny.. po tom co teče z něho voda tak dotahuju. Auto se ohřeje na 90 jak ma byt a kdyz jsem to zkousel tak i kousek pres (neni termostat) horní část chladiče je vařící a spodní studená... ale je mi divný ten náhlý přechod teploty.. v půlce prostě zlom - tepla/studená část. Poradí někdo?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#13 Příspěvek od Killca »

otevrel jsi naplno topeni pri odvzdusnovani? teplota na max? :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od Adeon88 »

jj topeni bylo otevrene..
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#15 Příspěvek od Killca »

jo ja to nedocet do konce, mozna mas ten chladic ucpanej :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#16 Příspěvek od Adeon88 »

nj, ale kdyby byl ucpany, tak mi to preci neochladi motor... a do tohodle vikendu bylo vsechno v poradku... a kdyz naleju zmasknu tu spodnejsi hadici, tak mi do nadrzky s kapalinou přiteče další tím, jak to zmáčknu... takže ucpaný asi nebude
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#17 Příspěvek od Adeon88 »

nikdo nevi??? nebo nejaky navod jak to odvzdusnit..??? E36 318i rv94... porad se mi prehriva a ve stredu jedu na Sosnovku..:(
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#18 Příspěvek od Kami1 »

na odvzdusneni je ten odvzdusnovak,
prehriva se to teda nebo ne(to je oc tu bezi)
vodni pumpa

ps: jelikoz mam lpg, tak nejvyssi bod chl. systemu neni odvzdusnovak, ale hadice k reduktoru.
tak sem si tam provizorne udelal odvzdusnovak z injekcni jehly a sroubku
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#19 Příspěvek od Adeon88 »

nj ten sroub hned vedle vika te nadrzky... ale jde mi o nejaky postup... nefunguje mi to od te doby co jsem vyndal termostat, takze pumpa bude v poradku..

kdybys mi mohl napsat nejaky rychli navod jak na to tak bych ti byl vdecny... zkousel jsem to podle knizky "jak na to" ale nejak se mi to nevedlo...:(
Adeon88
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#20 Příspěvek od Adeon88 »

ano prehriva..
Odpovědět