Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přestavba na závody

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
beda

#1 Příspěvek od beda »

Zdarec všichni
Měl bych pár dotazu ohledně koupě a následné přestavby na rally.Předem díky moc za odpovědi.přemýšlým o koupi BMW 325i 2,5 140kw tak okolo 90roku,skušenosti z rally už mám dříve jsem jezdil s žigulem.Potřeboval bych vědět,jak náročné je toto auto na opravi na co si dát pozor,jakou výdrž má asi motor,podvozek atd.kolik a co stojí,na co si dávat bacha,jakou udržbu či preventivní kontrolu pravidelně dělat,jaký olej a náplně,rozvody,kardan.Uprava podvozku-možnosti.díky moc za odpovědi.mějte se Jarek
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Tudíž máš zájem o E30 a myslim že nejvíc info najdeš na http://www.e30.cz dokonce tam i par lidí zo jezdí je, takže tam nahod nějakou hlášku a oni ti pomužou :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
beda

#3 Příspěvek od beda »

Díky moc
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od gyrous »

to se nedá v žádným případě srovnat se žigulem, to je odlišné jako nebe a dudy i když to na první pohled může vypadat. 8)
Ohledně rally to je taky tak...
Jediný plus u žigula je, že se o něj vůbec nemusíš starat, jen lít benál, olej a vodu... 8)
beda

#5 Příspěvek od beda »

díky za odpověd,moc jsi mi teda nepomohl.A pokud si myslíš
že se o žigula nemusíš starat tak jsi na velkém omylu.S žigulem co jsem jezdil tak ten měl pouze seriovou kastlu a brzdy.Motor Fiat 2.0-dohc,v podstatě vše bylo s něčeho jiného.tak se měj
Odpovědět