Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328 GO motoru ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München
Klubové ID: 4041

#1 Příspěvek od Marrtin »

Ahoj vsem,

myslim, ze nektere cleny svym neznalym dotazem nastvu, ale prece:
Mam Coupe 328 '96 ted se blizi hranici 200000km. Je v dobre kondici myslim, bydlim docasne v Nemecku a celkem ho tu po dalnicichh prohanim, max. lze dosahnout bez problemu.

Muj dotaz tedy zni, kdybych chtel autu jeste pridat par let, co bych asi tak mel vsechno vymenit (ted myslim pouze motor), nebo co se normalne v tolika km meni (nejedna se mi o veci tykajici se bezne udrzby). A kolik asi takova sranda prijde financne. Odpoved typu kdyz mu nic neni nech to byt me moc neuspokoji....

Diky za kazdou odpoved.
Marrtin
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

no sice to nerad uslysis ale vpodstate sis sam odpovedel.... 200k neni malo ale pokud je o to dobre pecovano tak to jeste zadny extrem neni....
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

vymen vodni pumpu a termostat, pokud jsi to jeste nemenil, pripadne tesneni pod vikem ventilu, membranu odfuku od kliky a na vicku ventil deklu, muzes si nechat zmerit vstriky (jestli jsou v norme a neukapavaji) + diagnostiku... nic jinyho nema smysl delat, pokud menis pravidelne olej, ten motor je pri rozumnym zachazeni 300tis km+
“Ability is what you're capable of doing.”
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München
Klubové ID: 4041

#4 Příspěvek od Marrtin »

No moc rad to neslysim...
Necham to bejt, ale vim, ze takova vec muzu prijit, driv nebo pozdejc, tak me jen proste zajimalo, co jak a za kolik...
Ale dik za odpoved.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#5 Příspěvek od major »

Marrtin píše:No moc rad to neslysim...
Necham to bejt, ale vim, ze takova vec muzu prijit, driv nebo pozdejc, tak me jen proste zajimalo, co jak a za kolik...
Ale dik za odpoved.
Neřeš to, máš jeden z nejspolehlivějších motorů, které kdy v BMW udělali.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Spajky »

major píše:
Marrtin píše:No moc rad to neslysim...
Necham to bejt, ale vim, ze takova vec muzu prijit, driv nebo pozdejc, tak me jen proste zajimalo, co jak a za kolik...
Ale dik za odpoved.
Neřeš to, máš jeden z nejspolehlivějších motorů, které kdy v BMW udělali.
Máš na mysli M52 obecně?
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München
Klubové ID: 4041

#7 Příspěvek od Marrtin »

major píše:
Marrtin píše:No moc rad to neslysim...
Necham to bejt, ale vim, ze takova vec muzu prijit, driv nebo pozdejc, tak me jen proste zajimalo, co jak a za kolik...
Ale dik za odpoved.
Neřeš to, máš jeden z nejspolehlivějších motorů, které kdy v BMW udělali.
Tak to slysim moc rad. Mel jsem predtim Hondu, coz nebyl spatny vuz, ale od te doby co mam BMW uz nikdy jiny auto chitit asi nebudu
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Demostenes »

Rozhodne bych se podival na stav alternatoru. Pokud se s nim predtim nic nedelalo, tak budou buduci krouzky i uhliky pekne sjety a mohlo by te to nekde nechat. Takze vyndat, podivat a pripadne dat na repasi, to vyjde tak na 2.5k.
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od men »

Pro klid duše mužeš nechat přeměřit kompresi na jednotlivejch válcích neni to nic náročneho.
Pokud ti bude měřák ukazovat nejákou haluz,tak se nechávájí zabrousit ventyly na tom "spatném" válci(v lepšim případě).
V horšim případě ti tlak utíká dolu do vany a je potřeba vyměnit pístní kroužky a to se rovná generální opravě,které se tebe podle mě urcitě týkat nebu když píšeš že v-max dáš v poho.
Bud v poho vyměn nebo zkontroluj věci viz vyše a spokojeně drandi dál. :wink:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bombarder »

Podle toho, jak jsou na tom s umem servisy v ČR, tak bych se na cokoliv vykašlal.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München
Klubové ID: 4041

#11 Příspěvek od Marrtin »

Ok, diky za odpovedi chlapi.
Vidim, ze kdyz s tim nic neudelam, tak se nic moc nestane, ale kdyz par veci zkontroluju, tak bude klidny svedomi. Nejspis to asi nebudu delat sam, protoze nemam kde a cim, ale docasne jsem v Dojclandu, tak bych to tu dal nechal zkontrolovat nekde v servisu.

Mam ho v podstate na cesty do Prahy...ale asi do 1/2 roku tady skoncim a pujdu mimo Evropu, takze mozna se ptam ponekud predcasne, ale davam to vedet, ze ho budu prodavat - kdyby ho nekdo chtel...

Jen strucne: Coupe E36 '96 328. ABS, ASC, digiklima, 2xSRS, polokuze, board PC, M-podvozek, nekurak, central DO, radio CD mp3, + sada novych zimnich na BMW alu. Vse orig. bez tunningu, barva individual Byzantic metalic, asi tak za 150tis.

Jeste jednou diky.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka
Klubové ID: 286

#12 Příspěvek od Rendis »

Dneska se jedu na jedno podívat tak bych se Ti potom ozval.Za tu cenu se prodá rychle.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Odpovědět