Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jaký benzín??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#21 Příspěvek od Deli »

Huska píše:tak to není pravda :wink: ... jsou tu na foru lidi co potvrdí a výsledky na sprintech jsou to dokážou. (ted neříkám že vždy vyhrávám, ale několikanásobné porovnání stejných aut při stejných/různých benzínech jsou prokazatelná). Jinak po natankování "lepšího" benzínu se to zřetelně projeví na celém chodu motoru.
Ale záleží co to bylo za auta, resp. motory... ;) Jinak chod mže být zlepšený adetivama, co tam třeba Shell přidává... :)
dsvatos píše:Mě se neprojevilo naprosto nic :wink:
;)
dsvatos píše:Ale jinak.. Pokud motor není na 98-ku konstrovanej, nemá smysl ho do něj lít.. Fakt mi to přijde jen jako placebo a tahání peněz z lidí.. Zkoušel jsem to už do několika aut, a nikdy jsem nepoznal žádnej rozdíl..
Naprostej souhlas :)
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#22 Příspěvek od Mutt »

ja do 328i e46 leju většinou 95, jen občas mu dopřeju dobrý papání a koupim 98 nebo 100
na chodu motoru to znát je určitě, zrovna pred 14 dny jsem bral na shellce 100 a rikal jsem si ze to je trochu znát i na výkonu, ale jeden nikdy neví... :)
v kazdym případě myslim že 95 naprosto stačí...
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 13012
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od matal Moderátor »

dsvatos píše:
Shrnutí: M50 se dělaly jen 320 a 325 jak bez, tak i s vanosem a M52 byly 320,323 a 328, vždy s vanosem. Je tak?

Tímto si tedy sypu popel na hlavu a omlouvám se všem, které jsem uvedl v omyl.. :(
No vidíš..stačí si něco o tom přečíst.. :lol: :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Dave »

dsvatos píše:Já na tu 98 jezdím taky (beru u Globusu - stejná cena jak 95) ale rozdíl ve spotřebě ani v tahu motoru jsem teda nepoznal žádnej.. Jede a žere úplně stejně.. Akorát se mi zdá, že úplně studenej motor se chová trošičku líp.. Ale tu 98 kupuju jen proto, že ji tam maj za stejnou cenu jak 95. Jinak by se na to vyprdl... Rozdíl u mě žádnej... :(
Jednak na tom motoru to asi moc poznat nepůjde (možná při nižších otáčkách a klidnějším chodu) ale kdo ví, jestli vůbec ve stojanu 98 ta 98 je a není tam normál 95 Bych se v naší krásné zemičce ani nedivil :twisted:

Kdysi jsem dal normál 95 a po nastartování (studené auto) byl z výfuku cítit celkem smrad :? Jinak tam dávám podle nálady buď 98 z Makra, OMV Super 100 a dnes jsem dal 95 V-power a zdá se mi zatím nejlepší. Motor si začal tak nějak zpívat (zvuk se opravdu dost změnil). Příště dám V-power Racing, ale to budu muset vzít při cestě protože tady na nejbližší Shellce ho nemají :cry:

Jo a u víčka nádrže mám 91-98 (min 89) a v techničáku 98
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od dsvatos »

Dave píše:
dsvatos píše:Já na tu 98 jezdím taky (beru u Globusu - stejná cena jak 95) ale rozdíl ve spotřebě ani v tahu motoru jsem teda nepoznal žádnej.. Jede a žere úplně stejně.. Akorát se mi zdá, že úplně studenej motor se chová trošičku líp.. Ale tu 98 kupuju jen proto, že ji tam maj za stejnou cenu jak 95. Jinak by se na to vyprdl... Rozdíl u mě žádnej... :(
Jednak na tom motoru to asi moc poznat nepůjde (možná při nižších otáčkách a klidnějším chodu) ale kdo ví, jestli vůbec ve stojanu 98 ta 98 je a není tam normál 95 Bych se v naší krásné zemičce ani nedivil :twisted:

No, já bych se taky nedivil :lol: Ale je za stejnou cenu jak 95 a i jeho cena je slušná, takže v poho. Není co ztratit.. 91-ka to snad není :lol: Jako poznal jsem rozdíl, to jo.. Když ráno natočím promrzlej motor, tak to má klidnější volnoběh a ten studenej motor se tak nějak líp chová. Ale ve zrychlení, tahu nebo spotřebě jsem fakt nic nepozoroval..
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#26 Příspěvek od Toydolls »

Tuning píše:jde do 323i - 170PS tankovat Natural 95 nebo musím jen Natural 98??? V TP je BA98....na co jezdíte vy - benziňáci.... :D
BUd vklidu jezdim porad na 95
Ranger_Zx
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Ranger_Zx »

Pro tenhle thread jsem vylouskal scanovany papir, kde jsem si psal vsechny udaje pri ceste CR - Scarborough - CR, benzinky a typ nafty, muzu se s vama podelit a udelejte si obrazek sami:

Jde o vuz Mitschubishi Spacestar 1.9tdi 2003/4, s tunovym privesem s vysokou kontrukci, proto je spotreba dost vysoka oproti beznemu provozu stejneho auta.

pokud vas to bude zajimat, tak si ctete i posledni sloupec - poznamky, protoze ne vse bylo odjeto ciste po dalnici

http://www.varia-interier.cz/prehled_naft.xls
Ranger_Zx
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Ranger_Zx »

jinak jsem zkousel krome dieselu i benzin v-power racing a nemam zadny pocit z lepsiho vykonu, ale myslim si, ze spotreba sla priblizne o 10% dolu, nicmene jsem to zatim nemel jak overit na delsi trase
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od dsvatos »

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že opravdu kvalitní benzín mají na Ukrajině. Byl jsem tam se švicinou Feldou. Tady u nás a na Slovensku jsem měl průměr 6,1. Na Ukrajině, i když se jezdilo víc přískokama, dálnice tam nemají a cesty jsou strašný, takže člověk furt brzdí a zrychluje, takže jsem čekal tak 6,5 . Ale nám se spotřeba snížila na 5,9 a motor šlapal líp. Kupovali jsme tam normální Natural 95 za 18 Kč/litr. Skoro jsem tomu nemohl věřit. Ale toto mi potvrdil i kolega hasič, co pracuje v Čepru. Pokaždé, když jim ze Slovenska produktovodem pošlou nějakou várku shitovýho benzínu, okamžitě volají na Ukrajinu a objednají vlak jejich kvalitního benzínu a smíchají to. Pak to už zase splňuje nějaký ty normy..
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#30 Příspěvek od Atila »

dsvatos píše:Já na tu 98 jezdím taky (beru u Globusu - stejná cena jak 95) ale rozdíl ve spotřebě ani v tahu motoru jsem teda nepoznal žádnej.. Jede a žere úplně stejně.. Akorát se mi zdá, že úplně studenej motor se chová trošičku líp.. Ale tu 98 kupuju jen proto, že ji tam maj za stejnou cenu jak 95. Jinak by se na to vyprdl... Rozdíl u mě žádnej... :(
Jen aby to nebylo tim, ze je tam za stejnou cenu pod ruznym cislem i stejny benzin. :twisted:

Je hezke, ze tady resite jak a co jezdi, ale drobny problem muze byt v tom, ze u nas nikdy nevite jake oktanove cislo natankujete.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od dsvatos »

Atila píše:
dsvatos píše:Já na tu 98 jezdím taky (beru u Globusu - stejná cena jak 95) ale rozdíl ve spotřebě ani v tahu motoru jsem teda nepoznal žádnej.. Jede a žere úplně stejně.. Akorát se mi zdá, že úplně studenej motor se chová trošičku líp.. Ale tu 98 kupuju jen proto, že ji tam maj za stejnou cenu jak 95. Jinak by se na to vyprdl... Rozdíl u mě žádnej... :(
Jen aby to nebylo tim, ze je tam za stejnou cenu pod ruznym cislem i stejny benzin. :twisted:

Je hezke, ze tady resite jak a co jezdi, ale drobny problem muze byt v tom, ze u nas nikdy nevite jake oktanove cislo natankujete.

Tak jasně, to neví nikdo :lol: Jak jsem psal výše - ráno promrzlej motor na tu "98" líp drží volnoběh a studenej motor se chová líp. jinak nic..
Odpovědět