Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kolik snese 325 otaček??
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:7100, ale bez upravy motoru se to bude jen tocit...
tak tak. když jsem koketoval s chipováním tak po chipu byl posunut na tuto hranici a už jsem cítil, že to není to pravé





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud není motor upravován (mechanicky) tak je posunování omezovače naprostá blbost. Jen se tím kurví motor. Pokud má svoje maximum třeba v 6.000 otáček, jakej by mělo smysl posunovat omezovač ze 6.500 na 7.000 ?? Naprosto žádnej. Po otáčkách max. výkonu už s rostoucíma otáčkama výkon motoru prudce klesá, takže není jedinej důvod přes tyhle otáčky jít. Něco jinýho samozřejmě je, pokud je motor upravovanej a má max. výkon třeba posunutej na 6.500 (změřenej na brzdě), pak je samo logický posunout omezovač třeba na těch 7 tisíc..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Prominte ze vytahuju stare tema, ale ted nevím, zda mam puvodni RJ nebo nejaku porypanu, auto je po dovozu z nemecka (mam ho uz dva roky), je to 325i, M50 - noVanos (r.v. 1991).... dle teho jak jsem cetl, mel by byt omezovac nekde na 6500ot +-200ot/min.
U mého auta neni problem vytočit motor za hranici 7000ot/min, bohuzel nikdy kdyz jsem sem se dostal na omezovač jsem se nepodíval kolik je tam otáček, ale vždy jsem rychlo řadil. K tak vysoké hodnotě sa mě to podařílo vytočit při předjíždění (do prudkého kopce) na 3. rychlostní stupeň. Po sléze jsem si všiml, že na tachometru byla rychlost cca 160km/h (kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot)). Jen koutkem oka jsem zahlédl, že se ručička otáčkoměru pohybovala hluboko za hranicí 7000ot.
Pokud auto ženu do otáček, tak je zhruba u 6500ot/min znát mírný pokles výkonu (asi 10%) ale po zhruba 100-200ot/min se výkon opět dostaví a je ho minimálně stejně jako v 6000ot ale spíše i více.
Jinak auto pri 6500ot/min na 5. rychlostní stupeň jede cca 235km/hod, a rozhodně má tendenci zrychlovat dále (buhužel hladnia strachu je už dost vysoká, tak už noha na pedálu nejak nechce věcej přitlačit
).
Viditelné úpravy na motoru nejsou (jen jiný výfuk, možná rezonátor nebo vyrabovaný kat. a přímé sání - kterého bych sa rád zbavil
)
Lze nějakým jednoduchým způsobem poznat že mám chip? (seriové číslo chipu apod.)
A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)
U mého auta neni problem vytočit motor za hranici 7000ot/min, bohuzel nikdy kdyz jsem sem se dostal na omezovač jsem se nepodíval kolik je tam otáček, ale vždy jsem rychlo řadil. K tak vysoké hodnotě sa mě to podařílo vytočit při předjíždění (do prudkého kopce) na 3. rychlostní stupeň. Po sléze jsem si všiml, že na tachometru byla rychlost cca 160km/h (kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot)). Jen koutkem oka jsem zahlédl, že se ručička otáčkoměru pohybovala hluboko za hranicí 7000ot.
Pokud auto ženu do otáček, tak je zhruba u 6500ot/min znát mírný pokles výkonu (asi 10%) ale po zhruba 100-200ot/min se výkon opět dostaví a je ho minimálně stejně jako v 6000ot ale spíše i více.
Jinak auto pri 6500ot/min na 5. rychlostní stupeň jede cca 235km/hod, a rozhodně má tendenci zrychlovat dále (buhužel hladnia strachu je už dost vysoká, tak už noha na pedálu nejak nechce věcej přitlačit

Viditelné úpravy na motoru nejsou (jen jiný výfuk, možná rezonátor nebo vyrabovaný kat. a přímé sání - kterého bych sa rád zbavil

Lze nějakým jednoduchým způsobem poznat že mám chip? (seriové číslo chipu apod.)
A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)
FiliposII píše:A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)
ja bych s tim slit na brzdu, kdyz mas znamy, da se to za par korun zmerit, pricemz ti muzou kecat budiky, chtelo by to vzit GPS do auta a zmerit realnou rychlost i jinak, nebo pokud mas BC tak kouknouzt na bccku kolik jede difer realne, treba tak ze v maximalce vynulujes prumernou rychlost a hned ti naskoci aktualni rychlost, nez se to zacne prumerovat
petabmw píše:zbitecnej zasah nicemu nepomuzes naopak muzes uskodit.zvisit otacky znamena i dalsi upravy abys neovlivnil moc zivotnost motoru.vysoky otacky nech Mkum
pricemz se resi uz neco jinyho

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
chip píše:FiliposII píše:(kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot))
To zjistíš jednoduše, když dáš trojku, pak přidáš plyn a sleduješ stoupající otáčkoměr a až bude na 6500, tak se podíváš na hodnotu rychloměru a daná cifra je odpověd na tvojí otázku.
No tak na to bych snad ani nedosel

Na poslední prohlídce na diagnostice ta diagnostika ukazovala blbé hodnoty (ale už jsem vyměnil čidlo kliky tak snad by to mělo byt už OK). Ale dle servisáka enom tak odhadem by měl ukazovat správně, ale jistota je jistota.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Killca píše:FiliposII píše:A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)
ja bych s tim slit na brzdu, kdyz mas znamy, da se to za par korun zmerit, pricemz ti muzou kecat budiky, chtelo by to vzit GPS do auta a zmerit realnou rychlost i jinak, nebo pokud mas BC tak kouknouzt na bccku kolik jede difer realne, treba tak ze v maximalce vynulujes prumernou rychlost a hned ti naskoci aktualni rychlost, nez se to zacne prumerovat
Rychlost mam celkem v normě při 50km/hod mě to ukazuje cca 49 (s ohledem na gumy a jine věci je o OK).
Tak snad je blby táčkoměr nebo sa v tom autě předmnu někdo hrabal.
S tou brzdou je to celkem problem, bohužel žádné známé nemam, a ani nevim jesi neco takového je v okolí Brna.