Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

posilovač řízení

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od _peper »

JaraX píše:no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.
Ahoj chtěl jsem se zeptat jak jsi to nakonec vyřešil, protože mám úplně stejný problém. Vyndaval jsi celé řízení ven nebo nechal na autě a přetěsnil trubky a hadice?
Dík za odpověď moc by mi to pomohlo.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Huska »

Mám trošku jiný názor než Dsvatos... to že by se při plném vytočení prozazilo těsníco gufero by bylo možné jen v případě vyražení segerovi pojistky která dělá doraz a je před guferem ... to se stává při haváriiich ikdyž většinou to pojiska vydrží a ohle se hřeben. Při plném rejdu se tlak nijak nezvětšuje je stejný po celou dobu ... z toho důvodu je tam přepouštěcí ventil který udržuje konstantní tlak (u řízení s proměnnou silou dle otáček to funguje právě na změně tlaku ).......... no a ted moje představa proč ti po blbnutí šlo tuho... prostě jsi přehřál olej kdy při "stání" nefoukal vzduch proudící pod jedoucím autem na chladič oleje (trubka pod servem) ... je možné že máš starý olej který už nemá nejlepší vlastnosti a nebo je ucpaný ten chladič. Pokud je ted vše OK tak si myslím že se nic nestalo.

PS: To co kluci píší že by jsi neměl mít při blbnutí plný rejd je z důvodu plného přepouštění oleje, a většího rizika ke vniku bublinek a poškození vlivem nedostatečného mazání ... ... ale ne z důvodu mechanického vyražení :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět