tak jsem teď o víkednu důkladnějc prozkoumal auto a zjistil jsem, že mi hnije u e36 ten pruh za předním L kolem... už tak hodně, že jsem tam lehce udělal díru... chci se zeptat, na kolik mě přijde L blatník...s kolika mám asi počítat a kolik tak bude lak... je to e36, 320i, r.v. 1994, díky..
jinak mám ještě malinkatý bublinky nad zadním nárazníkem - tam jak dosedá víko kufru... jakej je správnej technologickej postup na odstranění?? A zvládne to lama, jako já?? Díky
320i píše:prijde na to u koho....neni lakyrnik jako lakyrnik....kazdopadne si nech odlejt namichanou barvu na doladovani a drobny rzi...
No, i když mám vystudovanej Tělák Zemák, tak tohle by mě napadlo... ) možná.... OK, takže na opravu blatníku seru... na jaře tam půjde novej...lakýrníka jednoho znám...tak snad se domluvíme... Rád bych se vešel do 2500,- za komplet...
Nevim jak je to s náhražkovejma blatníkama od kelly,ale já blbec odsud vzal masku a světla v ní absolutně vůbec neseděj...prostě rozměrově někde jinde..takže bych doporučoval vzít radši jetej starší origo blatník Lak počítej +-1500-3000,záleží kde,od koho,jak kvalitně Pokud máš známýho,tak ještě míň
Spajky píše:Nevim jak je to s náhražkovejma blatníkama od kelly,ale já blbec odsud vzal masku a světla v ní absolutně vůbec neseděj...prostě rozměrově někde jinde..takže bych doporučioval vzít radši jetej starší origo blatník Lak počítej +-1500-3000,záleží kde,od koho,jak kvalitně Pokud máš známýho,tak ještě míň
jj, díky za info... zkusím splašit jetý origo...
a se spravováním malejch bublinek máte někdo zkušenosti? jak správně postupovat?? Díky moc
Fx píše:Flexou zbrousit a pokud se prokutáš skrz, tak vařit/kytovat (kytovat díru je prasárna, ale v ČR to tak bohužel dělá dost lidí)...
Když to zbrousim na díru a z druhý strany navařim plech a pak to teprv zakituju, zabrousim a nalakuju, je to ok? Jaky kit mam pouzit? a kde se to kupuje? Uplnej nesika nejsem... (varit umim, s flexou taky umim divy... ) ale proste jsem to jeste nikdy nedelal ani nevidel... )
Rozumně dělající lakoš dělá jeden díl tak okolo 1500 - 2000 (i s barvou a prací).. A nezapomeň si před montáží hezky zevnitř ten novej blatník natřít (vypatlat) asfaltem. Dobrej je třeba Tlumex Plast..
dsvatos píše:Rozumně dělající lakoš dělá jeden díl tak okolo 1500 - 2000 (i s barvou a prací).. A nezapomeň si před montáží hezky zevnitř ten novej blatník natřít (vypatlat) asfaltem. Dobrej je třeba Tlumex Plast..
díky za tip... a co ten kyt? mas nejakej tip? Díkes
Úplně normální na auta, koupíš ho v kterékoliv mototechně nebo v Barvy-Laky.. (jmenuje se myslím Rapid) Kup dvousložkovej, rychle tuhne, v poho se s ním dělá (jednosložkovej se snad už ani neprodává..). Jo a pokud bys musel dělat tlustý vrstvy, byl by lepší ten s obsahem skelných vláken-nepraská. Pokud budeš dělat jen tenký vrstvy, je lepší jemnozrnej..
No a pokud si budeš dělat přípravu pod lak sám, nezapomeň na šprickyt (plnič) a pak hezky vybrousit a nakonec brousit namokro šmirglem tak 800. A bacha, to co se ti zdá, že už je jako dobrý, tak na to zapomeeň Po nastříkání ti vyleze jakejkoliv škrábaneček nebo špatně vybroušený místo.. Proto bych tu přípravu na lak spíš nechal na lakošovi.. Není to zase taková sranda udělat si to sám..
major píše: No ono to taky žádný velký vzdělání není . Sry, nic ve zlém.
Ty Jarmile, tím jsem jako myslel, že mám humanitní vzdělání a né technický... ))))
A bacha, žíněnkáři a cvičky jsou děsně namachrovaný...
LOL, tak vidím že označení "cvičky" pro tento obor je celorepublikové .
To si piš... všichni se nám posmívaj (hlavně obory čeština, výtvarka, dějepis...) a pak jsme na škole jediný, kdo je schopnej zajistit výlet, exkurzi, lyžák.... takže bacha...jsem prostě ostří hoši... hehehehe