Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Spojková lamela

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Dave »

Zdravím,
nevíte někdo kde sehnat spojkovou lamelu na moji 330i (M54)? Mám tam od LUK číslo:21217501382 Podle BMW on-line ceníku stojí 2949,- ale v Renocaru mi řekli, že tuhle už nedělají a nabídli mi tu druhou z ETK 21217526588 za 5060,- (bez DPH samo) což je docela maso.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05

Přítlačák mám dobrý tak se mi nechce kupovat celá spojka ale jestli neseženu tu lamelu tak komplet mají u MJ Auto Sachs za cca 6000,- i s daní což je slušná cena. Jinak většinou všude říkají, že na moje auto se náhradní lamela nedělá, což je přece nesmysl protože ji někdo musí dělat pro BMW.

Klidně tam dám i Ferodo, ale nenašel jsem nikde katalog :(

Díky za informace kde ji sehnat nebo o Ferodo
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#2 Příspěvek od Marek-is »

dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

A co si na ní nechat nanýtovat jenom nový obložení? Stojí to pár kaček (teda jestli je samotná lamela OK)..
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Dave »

Marek-is píše:www.autokelly.cz
Mluviti stříbro, mlčeti zlato. :lol: U Kelly ji mají za 7627,-

Já dnes sehnal tu samou komplet 3 dílnou spojkovou sadu Sachs za 4600,- tak kašlu na shánění lamely a dávám komplet celou.

Rovnou když to mám otevřené jsem si dnes všiml, že v tom spodním silonu řazení je usazena špína která brání volnému pohybu, což může být příčina že se občas né úplně vrátila řadička z 5ky. Zároveň mrknu na všechny ty silony a jestli tam bude vůle tak půjdou vyměnit.

Sakra s takovou budu mít za chvilu nové auto. A k tomu všemu jsem dnes zjistil, že tam mám opravdu alarm. Konečně se mi podařilo jej aktivovat 8) Vnitřní senzory zareagovaly výborně a spustily poplach. Zmátla mne absence čidla kapoty.
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Dave »

dsvatos píše:A co si na ní nechat nanýtovat jenom nový obložení? Stojí to pár kaček (teda jestli je samotná lamela OK)..
Vzhledem k tomu, že už i samotné obložení bylo dost sjeté a brzy by byla nutná výměna (důvod proč šla hulit) tak se dá předpokládat i adekvátní opotřebení i u ostatních dílů.

Za těch 4600,- to neřeším a jdu do komplet nové.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Dave píše:
dsvatos píše:A co si na ní nechat nanýtovat jenom nový obložení? Stojí to pár kaček (teda jestli je samotná lamela OK)..
Vzhledem k tomu, že už i samotné obložení bylo dost sjeté a brzy by byla nutná výměna (důvod proč šla hulit) tak se dá předpokládat i adekvátní opotřebení i u ostatních dílů.

Za těch 4600,- to neřeším a jdu do komplet nové.
Tak pokud máš za 4.600 celou sadu, je to v poho.. Ale dát šest litrů jen za lamelu jak jsi psal prvně, to by byl fakt docela záhul.
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Dave »

dsvatos píše:
Dave píše:
dsvatos píše:A co si na ní nechat nanýtovat jenom nový obložení? Stojí to pár kaček (teda jestli je samotná lamela OK)..
Vzhledem k tomu, že už i samotné obložení bylo dost sjeté a brzy by byla nutná výměna (důvod proč šla hulit) tak se dá předpokládat i adekvátní opotřebení i u ostatních dílů.

Za těch 4600,- to neřeším a jdu do komplet nové.
Tak pokud máš za 4.600 celou sadu, je to v poho.. Ale dát šest litrů jen za lamelu jak jsi psal prvně, to by byl fakt docela záhul.
Těch 6 chtějí jenom za lamelu v Renocaru. :angry:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Huska »

můžu ti zařídit renovaci lamely cena +- 1tis Kč... podle toho jaký obložení si vybereš a jak je ta lamela velká. Já si nechal dát Ferodo Racing a je super tvrdá na sportovní jízdu, jen při pomalých rozjedech někdy trošku cuká (na to jsem byl upozorněn předem). Známý má firmu v Olomouci na veškeré obložení (brzdy,spojky atd) a mimo jiné dělá tyto věci i pro závodní účely, takže zkušeností hodně.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice
Klubové ID: 908

#9 Příspěvek od kamikaze5100 »

Huska píše:můžu ti zařídit renovaci lamely cena +- 1tis Kč... podle toho jaký obložení si vybereš a jak je ta lamela velká. Já si nechal dát Ferodo Racing a je super tvrdá na sportovní jízdu, jen při pomalých rozjedech někdy trošku cuká (na to jsem byl upozorněn předem). Známý má firmu v Olomouci na veškeré obložení (brzdy,spojky atd) a mimo jiné dělá tyto věci i pro závodní účely, takže zkušeností hodně.
husko prosimtě nahod nějakej kontakt dik už jsem ti sal i SZ
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

sihlovecondra píše:[qu
husko prosimtě nahod nějakej kontakt dik už jsem ti sal i SZ
už jsem ti dávno odpověděl :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

nechal jsem si obkladat lamelu u FATE nejakym oblozenim Sauleda. Melo to byt to nej. co maj v nabidce. Rozjezdy trochu cukaj, při přeřazování to zabírá fakt z ostra, nicméně po akc v příbramy začala prokluzovat, když se ohřála. Takže nevím nevím, jestli je to ideální řešení. Skoro bych řekl, zlatej Sachs.
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#12 Příspěvek od Marek-is »

Huska píše:můžu ti zařídit renovaci lamely cena +- 1tis Kč... podle toho jaký obložení si vybereš a jak je ta lamela velká. Já si nechal dát Ferodo Racing a je super tvrdá na sportovní jízdu, jen při pomalých rozjedech někdy trošku cuká (na to jsem byl upozorněn předem). Známý má firmu v Olomouci na veškeré obložení (brzdy,spojky atd) a mimo jiné dělá tyto věci i pro závodní účely, takže zkušeností hodně.
dulezite je ze u Racing smesi byva docela castej problem s tim ze smes cas od casu stvrdne...a lamela se musi delat znovu...tim padem bych to pro bezny provoz nedoporucoval...a uz vubec ne pro nekoho kdo jezdi denne mesto..Důlezite je jak tam kdo nahazi tu lamelu...napr.u vetsiny lamel je system odpruzeni a to malo kdo umi znovu tak spravne onejtovat.Pak je lamela dost do ostra,ale nepouzita na mesto.Rec je o FERODO.
Odpovědět