Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spolehlivost E46?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jeden clovek me porad strasi jak zase nejakej jeho znamej ma E46 328i a jaka je to mr*ka - jak je to porad v servisu, ze uz ma menenej motor atp - povezte E46kari co jste meli s karama za problemy a jak dlouho je mate? Thx..
Tady tahle je koupena nova v autecu, rok 98, pravidelny servis, najeto 160tis a na opravach udajne uz stala polovinu porizovaci ceny.. Je to mozne?
Btw on asi ani nevi ze chci poridit bmw a jakej jsem fanda - mel zajem o camaro tak jsme nejak kecali a on jake je to v zime a bla bla tak rikam po pravde ze rozjezdy na hovno ale jak se rozjede tak super - a on aha podobne jako s bmw e46 tak jsem se hned chytil a zacal dloubat informace a vypadlo tohle.. Asi by nemel duvod si vymyslet..
Tady tahle je koupena nova v autecu, rok 98, pravidelny servis, najeto 160tis a na opravach udajne uz stala polovinu porizovaci ceny.. Je to mozne?
Btw on asi ani nevi ze chci poridit bmw a jakej jsem fanda - mel zajem o camaro tak jsme nejak kecali a on jake je to v zime a bla bla tak rikam po pravde ze rozjezdy na hovno ale jak se rozjede tak super - a on aha podobne jako s bmw e46 tak jsem se hned chytil a zacal dloubat informace a vypadlo tohle.. Asi by nemel duvod si vymyslet..
Deli píše:petto píše:i když by ho servisoval, neznamená to že nemůže jezdit jak prase a takovym motorum už nepomůže nic...když ho honí studenej atd...
Tak, tak, jestli měl za těch 160tis těžkej život, tak už mu toho moc nepomůže...
ono nezáleží kolik to najelo, ale jak je to najelo...základ nehonit studenej motor a dávat kvalitní olej pravidelně a bude sloužit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Deli píše:petto: Jasně, auto může být v pohodě po 200tis km, ale taky může být v hajzlu po 70tis...
Takže bych nevyvozoval závěry podle jedné, možná odhoněné, 328i
Jojo s tim urco souhlasim a verim ze na tom bmw se spolehlivosti nebude zle - ale stejnak me jen tak zajima nazor majitelu E46ek - snad se vyjadri jak jsou spokojeni..
Mam E46 viz popis pres 2roky.Tuk tuk zatim jsem zadnou vaznejsi zavadu nemel a obecne si myslim,ze 6valcove motory BMW jsou co se tyce spolehlivosti na tom velmi dobre.
Obecne se doporucuje nebrat r.v.98, pak sou problemy a mozna bylo i neco s napravou (ted si to nevybavuji) 1generace 320D nic moc motor - je jasne,ze je to o tom jak se k tomu clovek chova,ale i tak Diesely mivaji vic nalitalo a pak uz to holt leze do penez. Kazdej druhej pise 200tis to neni nic, zalezi na stavu - to jiste,ale proste poctivich 100 a 200tis je rozdil at si rika kdo chce co chce - turbo,vstriky,podvozek,spojka, sedacky, ruzne ohmatani,tam skrabanec, predek otukanej od kaminku, taktez svetla atd. atd.
Zavady u me:
- "spinac" zpatecky (proste nesvitila zpatecka - origo 200,-)
- piska me nekdy pri malych otackach vetrak - to me "zklamalo", pristup desnej a rek bych,ze zacal dost brzo
- slysim podavaci cerpadlo benzinu,ale na funkci to zatim vliv nema
- odesel termostat (koupil sem ho tusim 1300,-)
- pri dojezdu oken me "skripou" gumy - resil sem to XY zpusobama,ale bude to chtit vymenit
- podvozek zatim neresim, auto ma najeto pod 100tis a jezdim na 16 - na cz silnice je 55 az az, chtel sem 17,ale kdyz sem videl 45 + cena gum + ubytek komfortu atd.. tak poklidne me staci ty 16cky.Ten podvozek proste uz dostava,ale nekdo na to proste ma a neresi to.
No a pak sou jak je tu psano na XY mistech (nebo ruzne recenze)takovy zakladni zavady,ktery prameni bud ze stylu jizdy,nebo z KM nebo ma proste clovek pech cili (spojka,podvozek atd.)
A dost casto blbne central= odchazi.
Obecne se doporucuje nebrat r.v.98, pak sou problemy a mozna bylo i neco s napravou (ted si to nevybavuji) 1generace 320D nic moc motor - je jasne,ze je to o tom jak se k tomu clovek chova,ale i tak Diesely mivaji vic nalitalo a pak uz to holt leze do penez. Kazdej druhej pise 200tis to neni nic, zalezi na stavu - to jiste,ale proste poctivich 100 a 200tis je rozdil at si rika kdo chce co chce - turbo,vstriky,podvozek,spojka, sedacky, ruzne ohmatani,tam skrabanec, predek otukanej od kaminku, taktez svetla atd. atd.
Zavady u me:
- "spinac" zpatecky (proste nesvitila zpatecka - origo 200,-)
- piska me nekdy pri malych otackach vetrak - to me "zklamalo", pristup desnej a rek bych,ze zacal dost brzo
- slysim podavaci cerpadlo benzinu,ale na funkci to zatim vliv nema
- odesel termostat (koupil sem ho tusim 1300,-)
- pri dojezdu oken me "skripou" gumy - resil sem to XY zpusobama,ale bude to chtit vymenit
- podvozek zatim neresim, auto ma najeto pod 100tis a jezdim na 16 - na cz silnice je 55 az az, chtel sem 17,ale kdyz sem videl 45 + cena gum + ubytek komfortu atd.. tak poklidne me staci ty 16cky.Ten podvozek proste uz dostava,ale nekdo na to proste ma a neresi to.
No a pak sou jak je tu psano na XY mistech (nebo ruzne recenze)takovy zakladni zavady,ktery prameni bud ze stylu jizdy,nebo z KM nebo ma proste clovek pech cili (spojka,podvozek atd.)
A dost casto blbne central= odchazi.
Toydolls píše:- piska me nekdy pri malych otackach vetrak - to me "zklamalo", pristup desnej a rek bych,ze zacal dost brzo
tohle bych nepovažoval za neduh.. neb oprava je jednoduchá jak facka.. vyndat pyl. filtr, demontovat palst oddělující motorový prostor od větráku .. poté buť WD40 nebo něco podobného nastříkat přímo na stator ventilátoru a je po pískání..

Maslista píše:Toydolls píše:- piska me nekdy pri malych otackach vetrak - to me "zklamalo", pristup desnej a rek bych,ze zacal dost brzo
tohle bych nepovažoval za neduh.. neb oprava je jednoduchá jak facka.. vyndat pyl. filtr, demontovat palst oddělující motorový prostor od větráku .. poté buť WD40 nebo něco podobného nastříkat přímo na stator ventilátoru a je po pískání..
No vim,ze jsi mi to i radil,ale uprimne,ze ti to "nekde" zabralo neznamena,ze to zabralo me.Je jasny,ze sem to udelal,ale to je proste jen na chvili ( par dni) a to sem to delal i nekolikrat,navic co jsem hodil rec se znamyma maji obecne stejnou zkusenost jako ja,ale neni to samo pravidlo
Cili z tohoto duvodu to beru jako neduh,protoze se me to proste "poto"

==
EDIT: A ono kdybych to mel delat poradne tak by to bud chtelo vymenit nebo proste rozmontovat komplet /coz je des/ a dat tam vazelinu .... pak mi to po case udela zas a du se veset

hele ja jsem pred tydnem koupil e46 328 cupe a jezdim i ve snehu ja te to hrozna bomba je to moje prvni auto na zadek a je to hrozna prdel.a o tom motoru muj kamarad ma uple to same co ja uz 2 roky.koupil to a melo to najeto 120000km.uz najel 40000km.a je uplne v pohode.tak ahoj a nevahej jedeto jako prase ahoj
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 04.12.2006 01:00
krakatit píše:BMW jako takove je proste narocnejsi na servis a taky se s BMW jezdi ostreji... je to sportovneji zalozene auto a kdyz nekdo jezdi a neservisuje a pak proda je jasny ze dalsi majitel neco nasype do servisu, navic treba podvozky sou haklivejsi na horsi silnice....
Ano, musím souhlasit. BMW je vždy v dané kategorii lépe vybavené, používá vyspělé technologie ke kterým přistupují ostatní firmy později. Také je v celku častěji namáhané, tyto příčiny nesou pouze průměrné hodnoty v testech spolehlivosti. E36 je na tom ve statistikách hůře než E46 a trend zvyšování spolehlivosti pokračuje tím že v nových modelech dotahuje japonskou konkurenci. Jestli toužíš po spolehlivém autě, kup si japonce, ale dostaneš jednoduchou, osvědčenou, nenápadnou stavebnici, která bude postrádat "vyšší krásu" v jízdě i stylu. Tím nechci hanit japonce, naopak mám je rád a určitě mají také zástupce, které mají čím oslovit.
camouflage píše:Jestli toužíš po spolehlivém autě, kup si japonce, ale dostaneš jednoduchou, osvědčenou, nenápadnou stavebnici, která bude postrádat "vyšší krásu" v jízdě i stylu.
S vyjimkou znacky Lexus, ktera ze mnou nepochopitelnych duvodu dokazala vzdy vyrabet neskutecne komplikovana a zaroven extremne spolehliva auta. :-/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 04.12.2006 01:00
Atila píše:camouflage píše:Jestli toužíš po spolehlivém autě, kup si japonce, ale dostaneš jednoduchou, osvědčenou, nenápadnou stavebnici, která bude postrádat "vyšší krásu" v jízdě i stylu.
S vyjimkou znacky Lexus, ktera ze mnou nepochopitelnych duvodu dokazala vzdy vyrabet neskutecne komplikovana a zaroven extremne spolehliva auta. :-/
Ano, ano Lexus je dokonalost sama a neustále přidává na důrazu, takový IS 220 je čistá krása s poháněnou zadní nápravou a sportovně komfortním stylem. Musím přiznat, že je to nebezpečně kvalitní alternativa k BMW E90.
camouflage píše:Atila píše:camouflage píše:Jestli toužíš po spolehlivém autě, kup si japonce, ale dostaneš jednoduchou, osvědčenou, nenápadnou stavebnici, která bude postrádat "vyšší krásu" v jízdě i stylu.
S vyjimkou znacky Lexus, ktera ze mnou nepochopitelnych duvodu dokazala vzdy vyrabet neskutecne komplikovana a zaroven extremne spolehliva auta. :-/
Ano, ano Lexus je dokonalost sama a neustále přidává na důrazu, takový IS 220 je čistá krása s poháněnou zadní nápravou a sportovně komfortním stylem. Musím přiznat, že je to nebezpečně kvalitní alternativa k BMW E90.
to je pravda, ale lexus nebude mit nikdy takovou image, nabidku vybavy a motoru atd atd.. nelze jim uprit prukopnictvi, treba 8mi rychlostni n prevodovka jakou davaji do LS 460, na to BMW proste zatim prej nema pomysleni:)