Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kopání kotoučů a případné následky.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?
k100
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 21.09.2005 00:00
Bydliště: Velká nad Veličkou (okr.Hodonín)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od k100 »

JaraX píše:Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?


Ahoj, to jako by ses zeptal, jestli je ničí jízda přes díry, to víš že jo, pokud s tím něco rychle neuděláš (pokud již není pozdě), začni šetřit na nové čepy
Šikovný soustružník je spraví kolem 250,- oba, pokud jsou odvětrané, mohou být prorezlé nebo prasklé lamelky, to pak je jejich konec, nepomůže ani soustruh
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

k100 píše:
JaraX píše:Co si myslíte že můžou zničit kopající kotouče? už mi dýl kopou a před cca 4000km sem měnil čepy na ramenach i komplet tyčky řizeni a začíná se objevovat nějaky bouchani a něco jako klepání čepů. Můžou kopající kotouče vyjebat nápravu?


Ahoj, to jako by ses zeptal, jestli je ničí jízda přes díry, to víš že jo, pokud s tím něco rychle neuděláš (pokud již není pozdě), začni šetřit na nové čepy
Šikovný soustružník je spraví kolem 250,- oba, pokud jsou odvětrané, mohou být prorezlé lamelky, to pak je jejich konec, nepomůže ani soustruh


sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od 320i »

JaraX píše:sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.


jj...... :? mame ten samej problem....po cca 1500-2000 km mi zacli kopat ATEcka....reklamuju je....
k100
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 21.09.2005 00:00
Bydliště: Velká nad Veličkou (okr.Hodonín)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od k100 »

sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.[/quote]

To ti neporadím, dělávám to na běžných, ale pokud to již není v záruce, nevidím důvod, proč by drážky překážely suosruhu, tenká špona, malé otáčky, musí to taky jít
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

kluci, nekapli ste nahodou na polský šmuk? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

ted vyměním kotouče a pro jistotu i ložiska, aby to sedělo na nové ploše tak by to mělo být ok, ale nevím co dát za kotouče a desky, dostanou docela záhul.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

Suprový kotouče za rozumný love jsou Bremba.. Na Sierru mě stály větraný Bremba 750/kus.. A brzdily mnohem líp jak origa Ford. A ideální desky k nim prej nejsou Bremba, ale Jurid. Tohle mi poradili a prodali v http://www.mjauto.cz a měli recht.. Brzdilo to mnohem líp a i s deskama mě to tehdá stálo dohromady 2100. A jak bylo psáno. Ty drážky nemaj na soustružení vliv.. Ale pokud se ti kotouče jednou zkroutili, stočením se to na chvíli zlepší, ale ztenčený kotouče se budou kroutit o to víc a rychleji. A o tom že ti to kurví čepy, ramena, tyčky řízení a silentbloky ani nedejchej 8)
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fikop »

320i píše:
JaraX píše:sou ani ne rok starý, ATE powerdisc, ty prej nejdou spravit skrz to drážkování.


jj...... :? mame ten samej problem....po cca 1500-2000 km mi zacli kopat ATEcka....reklamuju je....


Kopáni po tak málo km je většinou kvuli neodborné montáži. Pokud to kope od začátku tak je to výrobní vada....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

takže sem rozhodl, prej ideal kombinace pro E36 sou kotouče Brembo MAX (sehnal jsem za 4500 s DPH dva kusy, pokud by měl někdo lepší cenu, můžem udělat kšeft) a desky Textar, kámoš to má a super. Vyměním i ložiška at je to na dobrým podkladu.
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od DAVe_1 »

Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu :!:
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fikop »

DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu :!:
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.


Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#13 Příspěvek od Mutt »

hele me by zajimalo co přesně myslite pojmem "kopajici kotouce". Jako bězně za jízdy? nebo jen při brzdění? ja když brzdim tak je cejtit že to trochu vibruje, ale nejspis je to tim že jsou kotouce trochu zkorodovany, nejakej ten mesic to stalo v bazaru no... ale myslel jsem ze to je ještě v pohodě a proste to na nich nejakej cas jeste odjezdim, mam to teda taky radsi vymenit abych nezkurvil i neco jinyho??

(hlavne jsem doted nemel vubec zkusenost s ABS, tzn. proste nevim jestli ty to drobny vibrovani k tomu nepatri??) :oops: jsem lama ja vim :)
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od _peper »

Samozřejmě že brzdy kopou jen při brždění. Kdyby kopaly při normální jízdě, tak už by to byl asi hodně velekj problém.
Jinak ABS poznáš při prudkém brždění, bude tě kopat do nohy při brzdění, pokud budeš brzdit jen z lehka, tak o něm nebudeš ani vědět.
A ty tvé kotouče asi budou taky zkroucené, myslím, že rez bys ojel (obrzdil) na pár kilometrech.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#15 Příspěvek od Birkoff »

S tou rzí mám zkušenost, že pokud jsou jen orezlé stáním (povrchově) tak se to očistí bržděním, podmínka jsou rovné desky, ale když je to víc (hloubková) tak tak musí kotouče pryč. A s ABS máš úplnou pravdu, to se "ozve" jen pokud kola ztratí přilnavost a dojde k zablokování.
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od DAVe_1 »

Fikop píše:
DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu :!:
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.


Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.


diky ale bohuzel uz byly objednany atecka :roll: tak se holt necham prekvapit..
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od George_D »

DAVe píše:
Fikop píše:
DAVe píše:Dneska jedu do MJcka pro ATEpowerdisky a ATE desky, tak snad nebudu nestastnej... Znamej v servise rikal ze je na brambory davaj a parada. Je ale opravdu rozdil jestli kapnete na polskou druhovyrobu :!:
Na Bremba sem koukal taky, ale ty obycejny sem davat nechtel ikdyz sou levnejsi nez powerdisky a ty Brembo MAX sou uz celkem dost drahy.


Jestli můžu poradit tak nekupuj desky ATE ale Textary! Mám ATE a už bych je nechtěl protože strašně práší a zasírají disky.


diky ale bohuzel uz byly objednany atecka :roll: tak se holt necham prekvapit..



Mam taky Ate powerdisk a desky Ate a je fakt že víc prášej, ale občas brzdim dost krutě a zatim mě nezklamaly, brzdy makaj jak maj :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
ruby
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: stř 07.06.2006 00:00

#18 Příspěvek od ruby »

Já Vás nechápu vymrdané repliky kupte origo´a je klid problem
s kotouči maj jen šetřílkové kteří zaplatí za neorigo a pak zjistite že origo je za stejne penize :mad:
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#19 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

po očištění dosedacích ploch sem namontoval děravý zimmermany a cca po 10tisicách to začlo. Při brždění nad 8desát se brzdovej pedal zbláznil tak sem je nechal přesoustružit ale po 2tísících kilákách zase začal kopat pedál. A to nějak ty brzdy nemasíruju. Asi půjdu taky do Brembo, slyšel jsem jen samou chválu
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dsvatos »

Já Bremba měl a spokojenost. Brzdily líp jak origo a nekroutily se. Nikdy jsem na ně neslyšel křivý slovo.. Kurňa, vždyť je to největší výrobce brzd, tak snad ví jak je udělat, né? I Ferrari brzdí Brembo. A nesmím zapomenout na mou dvouválcovou italskou krasavici - tam je vepředu 2x320mm a dva čtyřpístkový třmeny :wink: Když Bremba montují na Ducati a všechny italský mašiny a kupujou je od nich i žluťáci z japonska, o něčem to svědčí :wink:
Odpovědět