Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

jaké největší kotouče do 17´´ ráfků?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
texmur
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26.06.2005 00:00

#1 Příspěvek od texmur »

Máte někdo zkušenost jaký průměr brzdových kotoučů se vejde do 17 tek?
Díky
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

A proč? Sériová velikost ti nestačí? To tam chceš co největší? No nevim, ale tohle není zrovna oblast vhodná na nějaký experimentování. Pokud tam dáš větší kotouče, jak upevníš jinačí, větší třmeny? Jak zjistíš jakej průměr hlavního brzdovýho válce použít? Tady už přestává legranda, tady jde o hubu :roll:
texmur
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26.06.2005 00:00

#3 Příspěvek od texmur »

plánuji ugrade na BremboGT kit nebo obdobný od jiné značky. Nevím ale jestli dostanu do 17´´ disk o průměru 33cm.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

texmur píše:plánuji ugrade na BremboGT kit nebo obdobný od jiné značky. Nevím ale jestli dostanu do 17´´ disk o průměru 33cm.


Ajo, já myslel, že chceš bastlit z kdovíčeho :lol: Tak potom soráč, v tom rozměru ti neporadím :(
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

330ky v poho a 350ky jen do nekterych 17"
N54 PWR
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#6 Příspěvek od kosh »

eMko E46 325mm - 17 kolo
345mm - 18 kolo
texmur
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26.06.2005 00:00

#7 Příspěvek od texmur »

Mám klasický bavorácký 17´´ pětipaprsek
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

texmur píše:Mám klasický bavorácký 17´´ pětipaprsek


Nezalezi jen na kotouci ale i na brzdici, bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
N54 PWR
texmur
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26.06.2005 00:00

#9 Příspěvek od texmur »

To jo, plánuji tam dát 4 nebo 6ti píst

Obrázek
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Tyhle tam das ve 330ce v pohode...
N54 PWR
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Lukas H. píše: bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno

CSL vybrzdilo Modenu i 911T na okruhu v Montegi, ma take JEN jednopistek :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Petris

#12 Příspěvek od Petris »

Na co taková přestavba přijde?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak 3tis USD nebo tady tak 3tis Euro :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
texmur
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26.06.2005 00:00

#14 Příspěvek od texmur »

No zvažuji jestli ty bremba t.j. tak 100tis nebo AP cca 60 tis ale dost uvažuji i o českém výrobci brzd MariDesign
http://www.autodoplnky.cz/tuning-sk/mari-sportove-brzdove-sady-za-skvele-ceny-a308395?search_vyraz%5B0%5D=%7Cn%7Cmari&search_vyraz%5B1%5D=%7Cn%7Cdesign&search_zvyrazni=true
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RedBaron »

Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...


Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#16 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

RedBaron píše:
Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...


Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.


Boze, ze jste hned tak vztahovacny... :lol: Bavim se kurva o velikosti brzdice, to nahovno patrilo tomu ze je jednopistek vetsi nez vicepistek... Nahovno proto, protoze tam nemuzes dat mensi kola ne proto ze to brzdi nahovno... :!:
N54 PWR
Odpovědět