A proč? Sériová velikost ti nestačí? To tam chceš co největší? No nevim, ale tohle není zrovna oblast vhodná na nějaký experimentování. Pokud tam dáš větší kotouče, jak upevníš jinačí, větší třmeny? Jak zjistíš jakej průměr hlavního brzdovýho válce použít? Tady už přestává legranda, tady jde o hubu
Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.
Lukas H. píše:bawo na to jakej ma kotouc ma brzdic nahovno, vicepistek zabira min mista nez jeden velkej jednopist...
Lukáši, ty od tý doby, co jsi přesed do knedlíku, si musíš na bawo plivnout za každou cenu. Že bavorácký jednopísty jsou s účinností naprosto v pohodě, jsou konstrukčně jednoduchý a například původní jednopísty z 850i dávají větší tlak na desku než dnešní třmeny pro E55AMG, to už se nikdo nedozví.
Boze, ze jste hned tak vztahovacny... Bavim se kurva o velikosti brzdice, to nahovno patrilo tomu ze je jednopistek vetsi nez vicepistek... Nahovno proto, protoze tam nemuzes dat mensi kola ne proto ze to brzdi nahovno...