Mylsim, že ne, ale člověk nikdy neví a kde jinde se ptát, než tady, že yo ...

TDS toci 5500Rubini píše:Nechci se dotknout lidi co zasvetili svuj zivot nafte, to urcite ne. Ale kdyz se zacne spojovat naftovej motor s autem co ma ryze sportovni charakter nebo nedejboze se souteznima ambicema..... To se me fakt jezej chlupy....
Na druhou stranu, tedkonc po obede sem zapnul motorevue a meli tam zbrusu novou x3 s novym naftovym 3litrem. 286k/580Nm. Des bes, musi to bejt zajimavy svezeni.
Ale na druhou stranu, s preplnovanim benzinu je mnohem vetsi legrace. Viz priklad sice atyp z formule1 - motor bmw (s velkym podilem seriove konstrukce) 1.5l - cca 1500k. Nafta je holt omezena svejma 5000 otackama a proto nikdy nema na sportovnim kolbysti sanci uspet.
A jak krásně přitom zníSlavisimo píše:TDS toci 5500Rubini píše:Nechci se dotknout lidi co zasvetili svuj zivot nafte, to urcite ne. Ale kdyz se zacne spojovat naftovej motor s autem co ma ryze sportovni charakter nebo nedejboze se souteznima ambicema..... To se me fakt jezej chlupy....
Na druhou stranu, tedkonc po obede sem zapnul motorevue a meli tam zbrusu novou x3 s novym naftovym 3litrem. 286k/580Nm. Des bes, musi to bejt zajimavy svezeni.
Ale na druhou stranu, s preplnovanim benzinu je mnohem vetsi legrace. Viz priklad sice atyp z formule1 - motor bmw (s velkym podilem seriove konstrukce) 1.5l - cca 1500k. Nafta je holt omezena svejma 5000 otackama a proto nikdy nema na sportovnim kolbysti sanci uspet.
nevim, asi jsem to nejak nepochopil... F1 ma predse atmosfericky motorRubini píše:Ale na druhou stranu, s preplnovanim benzinu je mnohem vetsi legrace. Viz priklad sice atyp z formule1 - motor bmw (s velkym podilem seriove konstrukce) 1.5l - cca 1500k. Nafta je holt omezena svejma 5000 otackama a proto nikdy nema na sportovnim kolbysti sanci uspet.
Dřív měly F1 přeplňování, ale kvůli nějakým restrikcím od něj museli ustoupit...milo píše:nevim, asi jsem to nejak nepochopil... F1 ma predse atmosfericky motorRubini píše:Ale na druhou stranu, s preplnovanim benzinu je mnohem vetsi legrace. Viz priklad sice atyp z formule1 - motor bmw (s velkym podilem seriove konstrukce) 1.5l - cca 1500k. Nafta je holt omezena svejma 5000 otackama a proto nikdy nema na sportovnim kolbysti sanci uspet.nebo mluvis o preplnovani motoru z F1?
tak ti doporučuju podívat se na todle:Rubini píše:Nechci se dotknout lidi co zasvetili svuj zivot nafte, to urcite ne. Ale kdyz se zacne spojovat naftovej motor s autem co ma ryze sportovni charakter nebo nedejboze se souteznima ambicema..... To se me fakt jezej chlupy....
Na druhou stranu, tedkonc po obede sem zapnul motorevue a meli tam zbrusu novou x3 s novym naftovym 3litrem. 286k/580Nm. Des bes, musi to bejt zajimavy svezeni.
Ale na druhou stranu, s preplnovanim benzinu je mnohem vetsi legrace. Viz priklad sice atyp z formule1 - motor bmw (s velkym podilem seriove konstrukce) 1.5l - cca 1500k. Nafta je holt omezena svejma 5000 otackama a proto nikdy nema na sportovnim kolbysti sanci uspet.
535d ma opravdu obsah jen tri litry - to oznaceni tam je pro odliseny vykonu od 530d. A k te rychlosti - mluvi o tom, ze je mu runway kratka - proto jen takova rychlost. Jinak ma omezovac 250 km/h (vyzkouseno)Rubini píše:Jo ten klip je dobrej. Je to test primo toho novyho hlinikovyho trilitru s dvema turbama. To musi bej kultivovanost sama. Hele kluci jak ste mluvili o tech 5500, to je trosku dost ne? Tady u toho otackomeru je 5000 a pak kruty cerveny pole? Divny je taky ze v tom zaberu jak predstavuje motor (v druhy pulce obrazovky sou predouci kotata), tak mluvi o trilitru a vsude se pise 535d.
Taky ta rychlost 145mph (*1.6=232km/h) je naka nizka. 286 koni musi mit na vic. Asi by ho nenachnulo, ze bysme jeli bok po boku s moji M50.
Ale je to super kara a za velice zajimavy penize, vcera tu x3 s timhle motorem v zakladu nabizeli lehce pod 1.5m. Treba audi allroad minulej rok byla myslim okolo 1.7m v zakladu s 2.5. A to se opravdu neda srovnavat.
ty o tom moc nevíš co klukuRubini píše:Jo ten klip je dobrej. Je to test primo toho novyho hlinikovyho trilitru s dvema turbama. To musi bej kultivovanost sama. Hele kluci jak ste mluvili o tech 5500, to je trosku dost ne? Tady u toho otackomeru je 5000 a pak kruty cerveny pole? Divny je taky ze v tom zaberu jak predstavuje motor (v druhy pulce obrazovky sou predouci kotata), tak mluvi o trilitru a vsude se pise 535d.
Taky ta rychlost 145mph (*1.6=232km/h) je naka nizka. 286 koni musi mit na vic. Asi by ho nenachnulo, ze bysme jeli bok po boku s moji M50.
Ale je to super kara a za velice zajimavy penize, vcera tu x3 s timhle motorem v zakladu nabizeli lehce pod 1.5m. Treba audi allroad minulej rok byla myslim okolo 1.7m v zakladu s 2.5. A to se opravdu neda srovnavat.
a prestoze jsem priznivcem nafty, rikam ze pravda to i vzdycky bude..JaraX píše:ty o tom moc nevíš co klukuRubini píše:Jo ten klip je dobrej. Je to test primo toho novyho hlinikovyho trilitru s dvema turbama. To musi bej kultivovanost sama. Hele kluci jak ste mluvili o tech 5500, to je trosku dost ne? Tady u toho otackomeru je 5000 a pak kruty cerveny pole? Divny je taky ze v tom zaberu jak predstavuje motor (v druhy pulce obrazovky sou predouci kotata), tak mluvi o trilitru a vsude se pise 535d.
Taky ta rychlost 145mph (*1.6=232km/h) je naka nizka. 286 koni musi mit na vic. Asi by ho nenachnulo, ze bysme jeli bok po boku s moji M50.
Ale je to super kara a za velice zajimavy penize, vcera tu x3 s timhle motorem v zakladu nabizeli lehce pod 1.5m. Treba audi allroad minulej rok byla myslim okolo 1.7m v zakladu s 2.5. A to se opravdu neda srovnavat.
535d je stejnej motor jako 530d äle navíc biturbo, na třilitra jede velice hezky. No i když biturbo, ono to není biturbo ale BMW Variable Twin turbo system.
Co se týče výkonu, víš o tom že nafta má větši učinnou energii než benzín? z litru nafty dostaneš víc než z litru benzínu. to že benzínovej motor o stejným objemu má větší výkon než naftovej je zatím pořád pravda.