Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

šíbr a laďák e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#1 Příspěvek od all »

Cau kluci šikovný, mám takový drobný problém.
Když jedu na hrbolkách, tak mi jakoby dutě řinčí šíbr... neni to zase tak zlý, ale byl jsem radši, když jsem o něm věděl, jen když jsem ho potřebova.Nebo aspoň takovej vkusnej návod na rozebrání.nejsem zase takovej Pat a Mat.

A ještě takový hlavolam, vyměnil jsem vejfuk za moc hezkej celonerez laděnej, ale ve vnitř se to nedá poslouchat, hlavně vzadu nad vejfukem je to kolem 3500 otáček jako když máš místo hlavy balón a zrovna do něj vede koncovka. Přikom to nedělá venku velkej binec jako ty frajeři s 1.3 a vejfukem jak na tank :P
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od DAVe_1 »

all píše:Cau kluci šikovný, mám takový drobný problém.
Když jedu na hrbolkách, tak mi jakoby dutě řinčí šíbr... neni to zase tak zlý, ale byl jsem radši, když jsem o něm věděl, jen když jsem ho potřebova.Nebo aspoň takovej vkusnej návod na rozebrání.nejsem zase takovej Pat a Mat.
mam podobnej problem..,jak se auto trepe na nejakych nerovnostech neco v nem drnci :? Stve me to ze sem mel nejdriv nejakej spatnej tak sem ho menil a od nejmenovane osoby :lol: jsem koupil jaks taks funkcni ale kua drnci v nem..takze z blata do louze.
Kazdopadne bych nerad zas lezl pod strop :cry: kdo vi chape :D
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od DAVe_1 »

jestli chces opravdu sundat sibr, tak musis sundat veskere sloupky, gumy kolem dveri, madla, clonitka...proste vse co drzi strop.
Vyhodis ven stropnici..jde to asi jako jezek v kleci :)
Sibr drzi na cca 12 ti sroubcich s hvezdickovym slicem, odpojis odtokove hadice, motorek s lampickou a vytahnes ho ven :)
uz se tesis ze? :lol:
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od men »

DAVe píše:jestli chces opravdu sundat sibr, tak musis sundat veskere sloupky, gumy kolem dveri, madla, clonitka...proste vse co drzi strop.
Vyhodis ven stropnici..jde to asi jako jezek v kleci :)
Sibr drzi na cca 12 ti sroubcich s hvezdickovym slicem, odpojis odtokove hadice, motorek s lampickou a vytahnes ho ven :)
uz se tesis ze? :lol:
jj tohle je fajn práce :evil: a ještě lepší je sundavat tu plecovou část u tý se taky nenudíš
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od DAVe_1 »

jj beztak je to urcite vono co me tam drnci kua :evil:
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od steer »

sry za ot ale docela me desite s tim ladakem. Ted sem si obednal ladak od laytingu a ten prej dela docela dost randal :-(
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 665
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od 320i »

all píše:
A ještě takový hlavolam, vyměnil jsem vejfuk za moc hezkej celonerez laděnej, ale ve vnitř se to nedá poslouchat, hlavně vzadu nad vejfukem je to kolem 3500 otáček jako když máš místo hlavy balón a zrovna do něj vede koncovka. Přikom to nedělá venku velkej binec jako ty frajeři s 1.3 a vejfukem jak na tank :P
asi sem blbej ale nechapu co je v tom za hlavolam....
kdyz chces aby to vevnitr nervalo tak si tam dej starej tlumic a kup jen koncovku nebo narvi do toho "ladaku" dratenku...ale to tam nemusis mit ladak za xy...
kdysi sem koupil na astru 1,6 :!: "ladak" a kdyz se zahral tak od 3 do 4 tis to bylo jak pri pruletu letadla...
sumachr
Registrovaný
Příspěvky: 2017
Registrován: úte 07.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 52
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od sumachr »

cus zajimalo by me jestli muzes nejak popsat to drnceni v sibru , m enic takoveho nedela ani v jedne poloze,
kdy ti to dela? kdyz je na ventilacku a nebo vysunuty a nebo i kdyz je zavreny?
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od Andre »

steer píše:sry za ot ale docela me desite s tim ladakem. Ted sem si obednal ladak od laytingu a ten prej dela docela dost randal :-(
No jo je to pravda. Mám layting s dvěma kulatýma koncovkama asi tak půl roku a když se zahřeje tak kolem 2tis. otáček hrozně rezonuje. Layting už bych si příště nekoupil...
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od steer »

Andre píše:
steer píše:sry za ot ale docela me desite s tim ladakem. Ted sem si obednal ladak od laytingu a ten prej dela docela dost randal :-(
No jo je to pravda. Mám layting s dvěma kulatýma koncovkama asi tak půl roku a když se zahřeje tak kolem 2tis. otáček hrozně rezonuje. Layting už bych si příště nekoupil...
no tak to se mam na co tesit. prijde mi 2*110 :-( ted toho lituju a to ho jeste nemam
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od Andre »

2x 110 8O ?Já mám 2x80...Tak to zruš ještě ne?Nebo ho třeba prodej a nebo si zvykneš jako já :lol:
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od steer »

Andre píše:2x 110 8O ?Já mám 2x80...Tak to zruš ještě ne?Nebo ho třeba prodej a nebo si zvykneš jako já :lol:
no uvidim jak to bude hrozny dystak ho skusim prodat nejakymu tunerovy :D
steer
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: úte 14.11.2006 01:00
Klubové ID: 825
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od steer »

Andre jinak super kola na ty fotce
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#14 Příspěvek od DAVe_1 »

sumachr píše:cus zajimalo by me jestli muzes nejak popsat to drnceni v sibru , m enic takoveho nedela ani v jedne poloze,
kdy ti to dela? kdyz je na ventilacku a nebo vysunuty a nebo i kdyz je zavreny?
no me to dela pri zavrene i vyklopene poloze... neni to nijak extremni to ne, ale vsimnes si toho..takovej zvuk jak uvolnenej plech nebo neco..
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#15 Příspěvek od all »

hele, s tim šíbrem už je to v poho, dneska jsem si máknul, celý jsem to rozebral, namazal hustou vazelínou s bází silikonu, aby to nešlo stuha, všechny šrouby jsem utáh akde byla vůle, tak tam sem to vždy nějak zbastlil a vůli vymezil. je to úplně bezhlučný :D :D :D
Jo a stim laďákem si myslim že to bude mí něco společnýho s uloženim, dát tam měkčí gumy na uchycení, tak to tolik nezozvybruje kastli, ale je to jen taková doměnka...
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 665
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od 320i »

all píše: Jo a stim laďákem si myslim že to bude mí něco společnýho s uloženim, dát tam měkčí gumy na uchycení, tak to tolik nezozvybruje kastli, ale je to jen taková doměnka...
gumy na to nemaji vliv.... tlumic "ladaku" je jako tlumic na pistoli...zvkovy vlny se tam chvili mlati a kdyz se zadari tak interferuji...
muzes to tocit jak chces nebo menit gumy ale ulozeni vejfuku na to nema zadnej vliv....samozerejme kdyz je ulozen tak ja ma byt (neshnily uchyty apd.)
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Maikl »

all píše:hele, s tim šíbrem už je to v poho, dneska jsem si máknul, celý jsem to rozebral, namazal hustou vazelínou s bází silikonu, aby to nešlo stuha, všechny šrouby jsem utáh akde byla vůle, tak tam sem to vždy nějak zbastlil a vůli vymezil. je to úplně bezhlučný :D :D :D
Jo a stim laďákem si myslim že to bude mí něco společnýho s uloženim, dát tam měkčí gumy na uchycení, tak to tolik nezozvybruje kastli, ale je to jen taková doměnka...
To se ti spíš bude víc houpat a někde bouchat ne...?
Mám taky laďák a vevnitř to je slyšet minimálně, když jedu těch 90 (cca 2500 ot.), a nebo když tam mám asi 130 (vyšší otáčky asi 3500)..
Odpovědět