Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

odlehčený setrvák

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tom28
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od tom28 »

Chci se Vás zeptat jakej máte názor na odlehčený setrvák. Má ho někdo na motoru M52b25 nebo B28?
Myslím, že by to muselo být znát, když vemu, že orig. dvouhmotnostní nebude žádný drobeček.
Myslíte, že tenhle je z něčeho repasovaný, nebo je to na zakázku?

http://ukazto.com/?img=M52.jpg
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

na bezny jezdeni nema smysl, ten 2hm je na tlumeni vibraci a kmitu, odlehceny 1hm bude rachotit s prevodovkou + ubytek kultivovanosti volnobehu... jestli ho i tak chces, nech si stocit a pak vyvazit obyc 1hm treba z e30 (+vymenit starter)... min materialu=vyssi nachylnost k prehrati=zkrouceni=nevypina spojka
“Ability is what you're capable of doing.”
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Je tomu už hezkejch pár let, co jsem měl setrvák odlehčenej co to šlo na Škodě Rapid 136. Motor šel líp do otáček, ale na druhou stranu se neskutečně třepal jak sulc. Musel jsem zvednout volnoběh na nějakých 1100-1200 otáček, aby mi to nevysypalo zubní plomby :lol: Celkovej výsledek? - je to zbytečný.. (Teda pokud s tím nejezdíš závody..)
lucasoE30
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 01.10.2006 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od lucasoE30 »

Na M50 vanos mám komplet s M20 a jediné co jsem zaznamenal je, že když pustím plyn tak si motor trošku houpne než skočí volnoběžného režimu a při rozjezdech je třeba dát víc plynu- má tendence chcípat, ta váha tam prostě chybí. Jinak váhový rozdíl je cca 4 kila.
Odpovědět