Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
xenony a check jak napravit rozdil 15w
Hodnota odporu pro ztrátu 15W na 12V je 1,25ohm. Pokud ho budeš kupovat tak dej pozor, aby opravdu těch 15W snesl (bude docela velkej a bude se hodně zahřívat)
Nebo dej dva paralerně (vele sebe) s hodnotou 2,2ohm. na cca.7,5W.
Další možnost je třeba zapojit paralerně ke startéru žárovku např. 15 nebo 21W. Budeš pak mít osvětlení pod kapotou na opravy v noci atd.
.
Pak je ještě možnost ,že check pozná že je něco špatně podle toho, že xenon má v určitým okamžiku startování odběr 15-20A (180-240W).Pak bys asi musel do servisu na kompl.
Pozn.:Pozor měření odporu vlákna žárovky za studena není moc směrodatný... Výrazně se totiž mění s teplotou vlákna.
Nebo dej dva paralerně (vele sebe) s hodnotou 2,2ohm. na cca.7,5W.
Další možnost je třeba zapojit paralerně ke startéru žárovku např. 15 nebo 21W. Budeš pak mít osvětlení pod kapotou na opravy v noci atd.

Pak je ještě možnost ,že check pozná že je něco špatně podle toho, že xenon má v určitým okamžiku startování odběr 15-20A (180-240W).Pak bys asi musel do servisu na kompl.

Pozn.:Pozor měření odporu vlákna žárovky za studena není moc směrodatný... Výrazně se totiž mění s teplotou vlákna.
Jarek píše:Hodnota odporu pro ztrátu 15W na 12V je 1,25ohm. Pokud ho budeš kupovat tak dej pozor, aby opravdu těch 15W snesl (bude docela velkej a bude se hodně zahřívat)
Nebo dej dva paralerně (vele sebe) s hodnotou 2,2ohm. na cca.7,5W.
Další možnost je třeba zapojit paralerně ke startéru žárovku např. 15 nebo 21W. Budeš pak mít osvětlení pod kapotou na opravy v noci atd..
Pak je ještě možnost ,že check pozná že je něco špatně podle toho, že xenon má v určitým okamžiku startování odběr 15-20A (180-240W).Pak bys asi musel do servisu na kompl.
Pozn.:Pozor měření odporu vlákna žárovky za studena není moc směrodatný... Výrazně se totiž mění s teplotou vlákna.
no tak si me predbehl nejak tak jsem to chtel napsat ale neva
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, kecáte tady holé nesmysly....jak můžete srovnávat žárovku s xenonovou výbojkou
za prvé checkcontrol si měří žárovky odporem takže pokud dáte paralelně odpor ke startéru tak se nic nezmění, možná pouze proud od předřadníku do startéru a tomu bude ještě divné že tam teče větší proud. Aby jste oblbli check tak musíte navýšit vstupní odpor na předřadníku, nééé na startéru!!!!! poté můžete počítat s hodnotama které jste vypsali výše....



dráty přívod 12V - měnič (ať tomu říká jak kdo chce "předřadník,startér") - VN dráty k výbojce+výbojka.
Takže pokud jsem víše říkal dávat odpor paralerně k startéru tak sem rozhodně nemyslel ho dát na vysokonapěťový kabel k výbojce kde jsou stovky voltů...(tam by ho dal jen bl..c)
S tím ,že check měří hodnotu odporu vlákna žárovky si taky nejsem jistej, protože měřit odpor vlákna které je pod napětim je dost složitá věc i v laboratoři. A když se vlákno přepálí při jízdě tak to check hned zaznamená.
V praxi je podle mě mnohem jednoduší měřit proud který teče do žárovky... Ale to je opravdu jen moje doměnka.
OK je to možnédargon píše:nebudu se moc do toho montovat ale tak mas dva druhy zapojeni bud mas :
1.menič - vybojka i s Vn trafem
2.menic - vn trafo - vybojka
pro start menice je potreba asi cca 8,5A pak to postupne klesa na cca 3A


Nicméně teda platí odpory a žárovky zapojovat paralerně jen na přívodní dráty 12V nebo úprava softu.