Ahoj dneska jsem dělal blbosti které neovládam a na blbém místě a podařilo se mi dát ranu z boku do předního pravého kola,auto teťka táhne do prava a mám volant o čtvrt otáčky mimo a auto víc je nakloněné na to pravou stranu posunutý volant a hučí taky servo ať je toho víc závad tam muže být vic čím mám začít dík za nějakou radu (to jsou ty vaše drift videa )
Tak to sis teda vydělal... Asi ohlý rameno, ráfek i pneu v háji.. Takže tě čeká to celý rozdělat.. Může bejt ohlá tyč řízení, tlumič, čepy asi taky schytaly svoje.. Začni šetřit.. Jen se modli, aby byly v prdeli jen spotřební věci který se daj v poho koupit. Jestli sis vyrval něco z kastle, tak to potom potěš prso..
no Petře, Petře. co si proboha vyváděl? a kde? proč si radši s kravinama nazačínal na mošnově na letišti? tam je místa dost a unikových zón taky. snad to budou jen ty ramena, kdybys to neměl kde zvednout, stav se.
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
Ja tohle kdysi udelal s britskou Hondou. To si takhle v klidu spim, zdaji se mi krasne sny a najednou se probudim a zjistim, ze sedim za volantem a auto prave opousti zatacku po tecne ven rychlosti asi 70km/hod. Tak jsem to jeste driftnul, coz s timhle autem slo samo, ale uz jsem se tam nevesel a bouchnul predni kolo o obrubnik. Auto bylo v takovem stavu, ze jsem jel domu odtahovkou, protoze to plavalo jak utopenec v laku a rozhodne to nebylo na dalsi jezdeni. Paradoxne vetsina veci v rizeni vydrzela, akorat elektron se musel nechat srovnat a nejslabsim clankem se ukazalo uchyceni napravy ke zbytku auta, ktere se muselo srovnat na rovnaci stolici. Oprava v me tehdy oblibene garazi stala sedm tisic kacek, ale uz je to dost let.
hele, nevim jak moc to bylo,alepokud to nebyla moc velka pecka, tak by reseni mohlo byt mnohem jednodusi. stalo se mi taky jendou neco podobneho s golfem. servo chtelo jen dolejt a prestalo zpivat a nechal jsem udelat geometrii a vyvazit kolo. pak bylo vse ok. pravda ale je ze to nebyla zas takova pecka.
Ahoj, protože jsem jsem auto potřeboval co nejdřív práce,dárky a odreagování tak si to vzal na opravu kámoš a je to hotovo ,nowé rameno a nějáká tyč řízení a ještě něco srovnával, auto zase jezdí v naprostem pořádku rovně nic nikam netáhne ale jen to servo je hlasité a dost mně to štve no až bude čas, ale pokud máš (máte) nějakou radu co stím asi,je tak si necham poradit olej tam je zatím
čus
Ahoj, protože jsem jsem auto potřeboval co nejdřív práce,dárky a odreagování tak si to vzal na opravu kámoš a je to hotovo ,nowé rameno a nějáká tyč řízení a ještě něco srovnával, auto zase jezdí v naprostem pořádku rovně nic nikam netáhne ale jen to servo je hlasité a dost mně to štve no až bude čas, ale pokud máš (máte) nějakou radu co stím asi,je tak si necham poradit olej tam je zatím čus
pumpa bude OK ... na 99% je ohnutý hřeben řízení a simerinky špatně těsní proto to skřípe.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
petrh píše:pumpa bude OK ... na 99% je ohnutý hřeben řízení a simerinky špatně těsní proto to skřípe.
díky za info mužu stím nějakou dobu jezdit? zkusim se na to zaměřit dam vědet kam. ono to ani tak moc neškřípe ale piska zvuk jak v ponorce [/quote]
jen zkus kouknout pod manžety jestli tam je/není olej.. správně tam má být jen vazelína.. pokud tam je už olej tak začni shánět.... já ho kupoval minulý týden ze stejného důvodu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
jen zkus kouknout pod manžety jestli tam je/není olej.. správně tam má být jen vazelína.. pokud tam je už olej tak začni shánět.... já ho kupoval minulý týden ze stejného důvodu [/quote]
Zdravím. Tak vykopávám staré téma. Před Vánocemi se mi podařilo trochu "upravit" auto. Na sněhu jsem nevybral zatáčku a napral jsem to do protijedoucího auta. Dostalo to ránu na přední levé kolo. Zlomil jsem vnější čep ramene a taky se mi podařilo zlomit brzdový kotouč. Rameno jsem vyměnil komplet, kotouč tam šel prozatím jetý. Ale proč tady píši. Auto teď táhne doleva. Když chci jet rovně, tak volant musí být vytočený napravo. Koukal jsem na to a nic ohnutého nebo zlomeného tam už není. Ani na čepech řízení není patrné žádné poškození. Když dám volant do roviny, tak levé kolo je vychýleno doleva. Koukal jsem taky pod manžetu a je tam jenom vazelína. Vím, že mi tady poradíte gemetrii ale jde o to, kam by se to mohlo hnout, když není nic vidět. Napadá mne ještě teorie, že jak jsem prásknul do toho auta, tak dostal ráfek pecku, ohlo to čep na těhlici (ten na kterém je ložisko) a tím pádem se mi taky zlomil brzdový kotouč. Vylomilo to kus kotouče přesně velikosti brzdiče. Je tohle vůbec možné??