Nikde to tu nemuzu najit,tak snad pomuzete...
Kde je ten zakopanej pes
Obcas se mi ukaze hlaska checku,ze nesviti brzdove svetlo...pritom zarovky nove,vymeneno jiz nekolik za sebou,vydrzi to treba 300 slapnuti na brzdu,pak se zahlasi check,jdu skouknout svetla a vse v pohode..slapnu nekolikrat a stale vse v poradku..vypnu zapalovani,zapnu a znovu vse ok bez hlasek,nekolikrat zase brzdim a treba po 150 seslapnuti zasviti zase check...
proc mi ten svinak tohle dela bud at teda hlasi,ze je vse ok nebo ko...proc to neudela hned?Fakt mi tahle drobotina vytaci..nekdy treba i pul roku v poradku.. to dela nejake vyhodnoceni na odporu zarovky?
coupe328 píše:Nikde to tu nemuzu najit,tak snad pomuzete...
Kde je ten zakopanej pes
Obcas se mi ukaze hlaska checku,ze nesviti brzdove svetlo...pritom zarovky nove,vymeneno jiz nekolik za sebou,vydrzi to treba 300 slapnuti na brzdu,pak se zahlasi check,jdu skouknout svetla a vse v pohode..slapnu nekolikrat a stale vse v poradku..vypnu zapalovani,zapnu a znovu vse ok bez hlasek,nekolikrat zase brzdim a treba po 150 seslapnuti zasviti zase check...
proc mi ten svinak tohle dela bud at teda hlasi,ze je vse ok nebo ko...proc to neudela hned?Fakt mi tahle drobotina vytaci..nekdy treba i pul roku v poradku.. to dela nejake vyhodnoceni na odporu zarovky?
Muze to byt i cidlo na pedalu brzdy a fakt by to melo byt vyhodnoceni na odporu zarovky.
Me to delal spinac pod brzdovym pedalem. Vymenil jsem ho a 3 roky vsechno ok.
Ten spinac ma dva kontakty. Jeden je na proud do zarovek a druhej je kontrolni. Muze bejt spatnej kterejkoliv...
Rejchy píše:Přesně tak ,je to brzdový spínač.Nedávno jsem ho měnil taky.
Dělá se druhovýroba? Nebo jsi to bral z BMW? Co tě to stálo a případně jaké má číslo dílu, pokud ho máš u sebe - já mám problém něco v ETK najít, ještě jsem si nezvykl na to členění...
Rejchy píše:Přesně tak ,je to brzdový spínač.Nedávno jsem ho měnil taky.
Dělá se druhovýroba? Nebo jsi to bral z BMW? Co tě to stálo a případně jaké má číslo dílu, pokud ho máš u sebe - já mám problém něco v ETK najít, ještě jsem si nezvykl na to členění...
ber ten 4 pol...take ho beru..ten dvoupolovej ma byt veden jako spinac spojky-kdyz je provedeni s tempomatem...maj to tam blbe vedeny...
tvuj spravny by mel byt jako ten muj..facet fc 71081 za 480 .-
Ja si to uz moc nepamatuju, delal jsem to pred trema rokama. Jestli si dobre vzpominam, tak jsem byl linej odsroubovat nakej plech a slo to blbe, takze jsem ho nakonec odsrouboval. Co vim jiste, tak ten spinac se sam nastavuje. Te cudlik, na kterej tlaci pedal, je potreba rucne vytahnout smerem ven co to de (pokud uz tak neni) a pri prvnim seslapnuti pedalu se zatlaci na optimalni polohu. Specialni naradi nepotrebujes zadny a za hodku dve bys to mel zvladnout. Kdyz to nekdo umi udela to za pul hodky urcite.
Je to prace na 10 minut.Odšrouboval jsem plast na palubce,potom jsem šroubovákem vylomil starý spínač,protože po dobrém to nešlo ,a pak jen nacvaknout nový a přišroubovat zpět ten plast na palubce.
to je prdel mám uplně stejnej problém a v životě by mě nenapadlo že to bude taková banalita, kámoš mě připravoval na nějakou poruchu ceck panelu že se něco musí přepájet atd.. no dík za rady
tak jsem to dnes vymenil a parada,uz je to bez chyby..Staci povolit tri sroubky deklu nad nohama,cele to sundat,odsroubovat plech,vytahnout spatnej,dat novej. a celej postup zpet.Zabralo mi to hodinku prace Uz to maka jak ma.Cena dilu 470.- kc Diky kluci
coupe328 píše:tak jsem to dnes vymenil a parada,uz je to bez chyby..Staci povolit tri sroubky deklu nad nohama,cele to sundat,odsroubovat plech,vytahnout spatnej,dat novej. a celej postup zpet.Zabralo mi to hodinku prace Uz to maka jak ma.Cena dilu 470.- kc Diky kluci
Kdybych nebyl vůl a nezašantročil kreditku někde mezi papírama na stole, tak bych už to taky měl namontovaný