Dělá mi to na M42 taky. Takový pi pi pi pi pi pi... Zhruba zvuk jako když někdo startuje auto a nechce naskočit. Přestane to zhruba po 2km. Ne za 20 sekund Tipuju vodní pumpa nebo volnější klínák. Nemá ale e36 samodopínací kladky?
Koby píše:Dělá mi to na M42 taky. Takový pi pi pi pi pi pi... Zhruba zvuk jako když někdo startuje auto a nechce naskočit. Přestane to zhruba po 2km. Ne za 20 sekund Tipuju vodní pumpa nebo volnější klínák. Nemá ale e36 samodopínací kladky?
Kladky nový, řemen novej, a i ten pístek (tlumič vybrací) na držáku jedný z kladek novej.. Asi to fakt bude ta pumpa..
mne to nerobi skuste dat pani sprej od WURTH ale neviem ani za svet spomenut jak sa to vola ale je to take jak WD tekute masne a ked to je na vzduchu tak to stuhne na hustejsiu konzistenciu a je to vlastne mazivo urcene do viac namahanych miest a tlakov skuste dat na kladky a trocha na vnutornu stranu remena.
Tak jsem ráno nastartoval a pískal jsem víc a hlavěn déle než před tím. Zesilovalo se to, když jsem točil na místě volantem. nemůže to být nakonec servo? Ale zesiluje se to při přidání plynu a píská to, i když volantem nehýbu, tak to je blbost, ne?
Mám nový poznatek.. Zkusil sem použít mejdlo na plochou stranu řemenu a výsledek...? Začlo to řvát ještě víc, tak už vážně nevím co s tím, řemen se mi kupovat znova nechce..
Amos píše:Není to stejný zvuk, jako když prokluzuje klínový řemen. Tohle je trochu míň pískavé. Spíš jako by něco dřelo. Jakmile se to zahřeje, nedělá to.
Auto jsem teď koupil. Má 280 000Km, Netušíte?
Díky
No jestli ti to pomůže, tak mě to dělá taky. Mám 316, koupil jsem to rok starý a mělo to natočeno zhruba 45 tis. Od začátku to dělá, že když nastartuju, tak otáčky vyletí na 1200 a tak nějak divně to zavrže - auto mám čtvrtým rokem m, mám najeto 120 a dělá to furt stejně. Je v tom ten 77 kW osmiventil.
Tak už mám snad klid, dneska sem otočil řemen (jakoby do protisměru) a je ticho... uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, ale nemyslím si že bych ho, když byl novej, dal opačně... Tak nevím..
já sem řesil taky pískání. nejdřív to jen za studena pokvikávalo, pak z niceho nic začalo kvičet..tak sem vyndal alternátor, nechal vyměnit ložiska, a když sem to vrátil, tak to zase pokvikávalo, když sem stříknul WD na klínak, tka to na chviličku přestalo. po ujetí asi 5 km to kvičelo snad jeste víc než před generálkou alternátoru. prestane to jenom, když jedu a vyřadim. při zařazeny rychlosti to kvičí hroznym zpusobem. a když koukám na tu samonapínací kladku, tak na ni ten klinak chodí trošku šejdrem, jako by měla ta kladka vůli. jak to mám řešit?