zatim jsem na to nekoukal, počkam až to trochu zchladne...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kouř z motoru
-
error-motohanz
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
e46 328i, rv 1998
ten kour zas tak moc citit nebyl, trochu, ale přišlo mi to spíš právě jak smrad z nějaký tý kapaliny co se tam leje
kua teď se s tim i bojim jet domu, abych tam ještě něco neposral, no zkouknu ještě tu měrku chladicí kap., ale jestli to bude OK tak nevim co s tim
olej tam byl měněnej někdy v červnu
žádná kontrolka mi nikde nesvítí že by něco chybělo
ten kour zas tak moc citit nebyl, trochu, ale přišlo mi to spíš právě jak smrad z nějaký tý kapaliny co se tam leje
kua teď se s tim i bojim jet domu, abych tam ještě něco neposral, no zkouknu ještě tu měrku chladicí kap., ale jestli to bude OK tak nevim co s tim
olej tam byl měněnej někdy v červnu
žádná kontrolka mi nikde nesvítí že by něco chybělo
-
error-motohanz
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-že by mi někde něco ukáplo si nemyslim, v poslední době jsem kapaliny neměnil ani nedolejval, takže jedině že by to někde vyprsklo samo
takže možnosti jsou
1)špatna nějaka hadička
2)špatnej chladič
3)špatny těsnění pod hlavou
by mě zajimalo na kolik cca vyjde buď ten chladič nebo těsnění hlavy? můžu s tim dál jezdit? - ideálně bych to nechal opravit u známýho kterej ma taky bmw, ale to znamemá ujet s tim ještě cca 150 km...
-jak jinak se projeví těsnění hlavy? nebylo by slyšet třeba slabý pískání? nebo úbytek výkonu?
takže možnosti jsou
1)špatna nějaka hadička
2)špatnej chladič
3)špatny těsnění pod hlavou
by mě zajimalo na kolik cca vyjde buď ten chladič nebo těsnění hlavy? můžu s tim dál jezdit? - ideálně bych to nechal opravit u známýho kterej ma taky bmw, ale to znamemá ujet s tim ještě cca 150 km...
-jak jinak se projeví těsnění hlavy? nebylo by slyšet třeba slabý pískání? nebo úbytek výkonu?
to mi taky napadlo, jenže ja pravě parkuju v podzemni garazimilo píše:urcite se podivej na stav kapaliny a uvidis ... pokud je ji tam malo a mas svuj motor a penezenku rad, ani bych to nestartoval bez dukladnejsi prohlidky ... jinak kde parkujes? ono bylo rano celkem dost vlhko, takze se voda mohla dostat i tam kde by to clovek necekal
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A kouřilo se ti z motoru jako takovýho nebo teda z vejfuku? Nebo z obojího? Jakou barvu měl ten kouř? V tomhle počasí je nomrální, že z vejfuku jde bílej kouř, to dělá každý auto, ale jenom když je studený!, po 10km by to dělat mělo jenom hodně málo nebo vubec.
Zkontroluj stav tý chladící kapaliny a popřípadě jí dolej. Pak se svez párkát na dálnici třeba 160-180 knmh záleží co máš za motor a když teplota pujde nahoru, je to těsnění. Když ne, tak si myslim že to těsněním nebude.
Zkontroluj stav tý chladící kapaliny a popřípadě jí dolej. Pak se svez párkát na dálnici třeba 160-180 knmh záleží co máš za motor a když teplota pujde nahoru, je to těsnění. Když ne, tak si myslim že to těsněním nebude.
tak teď jsem skočil z práce k autu a zřejmě to bude ta chladicí kapalina, je jí tam míň, ta měrka by měla bejt až uplně nahoře a je o cca 4-5cm dolejš... no jsem trotl že to nekontroluju
nicmeně to teda znamena že mi asi někde uniká kapalina, zřejmě jak psal Patras, buď špatný víko nebo chladič nebo něco u toho asi, nic horšího to snad nebude
dik
aaa vlastně ještě jeden blbej dotaz, pokud se nepletu tak do chladiče můžu nalejt cokoli bez ohledu na to co bylo předtim což?
nicmeně to teda znamena že mi asi někde uniká kapalina, zřejmě jak psal Patras, buď špatný víko nebo chladič nebo něco u toho asi, nic horšího to snad nebude
dik
aaa vlastně ještě jeden blbej dotaz, pokud se nepletu tak do chladiče můžu nalejt cokoli bez ohledu na to co bylo předtim což?
dnes cestu po dalnici mam v planu, takže doleju kapalinu a trochu provětrám nový zimákyKoby píše:A kouřilo se ti z motoru jako takovýho nebo teda z vejfuku? Nebo z obojího? Jakou barvu měl ten kouř? V tomhle počasí je nomrální, že z vejfuku jde bílej kouř, to dělá každý auto, ale jenom když je studený!, po 10km by to dělat mělo jenom hodně málo nebo vubec.
Zkontroluj stav tý chladící kapaliny a popřípadě jí dolej. Pak se svez párkát na dálnici třeba 160-180 knmh záleží co máš za motor a když teplota pujde nahoru, je to těsnění. Když ne, tak si myslim že to těsněním nebude.
a když je pomíchám stane se co??honzibmw píše:hlavne nemychej kapaliny do sebe(napr.cervena modra)
vubec nevim jaká tam byla předtím (kupoval jsem auto před cca 2 měsícema) a když jsem teď dolejval tak jsem to chtěl ozkoušet a strčil tam papír, jenže jsem ho vytáhnul akorát mokrej bez barvy, už tam vubec nic nebylo, zřejmě jen zbytek destilky...
takže jsem koupil modrou, přecejen je větší šance že tam byla modra nebo zelena než jen červena...
jsem z toho mirně řečeno rozladěnej, ale doufam že to bude "jen" unik a nic horšího, zdá se mi že ten kouř jde někde zpod motoru, ale zřejmě (doufám) je to proto že v běhu ta kapalina uniká asi hned u nádržky a následně ji rozmetává vrtule všude možně...
to mi asi nezbyde nic jinýho než potom ještě vyčistit motor od těch sraček co tam všude budou...
btw. máte nějakej ověřenej servis v praze, dobrej a ne moc drahej?? nejlíp někde u černýho mostu a poblíž
