Baja píše:díky za tip....podívam se kolik tam mam vůbec oleje

...znovu to vyčistim...a poptam se na to vstřikovací čerpadlo...když na volnoběh sešlápnu a pustim plyn tak chvilku drží otáčky a pak je pomalu vrací

... bude asi něco s tim čerpadlem...bylo mi řečeno, že v tom čerpadle je nějaké sítko, že prej bude asi ucpaný...je tam vůbec něco takovýho ??

Myslim,ze kdyz se sunda ta elektronicka kostka na tom cerpadle,tak tam sitko je,ale dost hruby.Ale tam by zadnej hrubej bordel nemel byt,to chyta naftovy filtr.Zejtra se kouknu,lezi nam tam spatny spodek cerpadla,byl uz hodne zajetej,vnitrek celej cernej,ale zadny hruby necistoty.A dej si pozor,pokud se budes v tom cerpadle hrabat,ta kostka steluje tlak na cerpadle,pokud s ni soupnes jinam nez byla,tak ti to bud bude skytat jak na 5 valcu nebo pude volnobeh ale reakce plynu zadna a nebo po nastartovani muzes mit volnobeh treba 5000ot/min,tak bacha.Je potreba oznacit polohu nebo se s tim budes sr*t jako my 2 hodiny,staci ani ne pul milimetru a ses uplne mimo. A co naftovy filtr,menil si ho nekdy? To podavaci cerpadlo z nadrze kamos taky menil,taky to hur startovalo,pokud mu po delsi dobe spadla nafta a taky se nam stalo,ze pri blbnuti v zime pokud mel malo nafty v nadrzi a neslo to cerpadlo,tak si to nasalo vzduch a pak skoro vytlouk baterku nez znova natahnul naftu.Jeste skus jak chodi ten podtlakovej ventil co je pred sanim,vede z nej gumova hadicka na cernou kosticku,taky cidlo pro pocitac,asi snima tlak turba,taky sme ho cistili a bylo to lepsi,co se tyce vynechavani turba.Ale ruku do ohne za to nedam
