Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zapojení ř.j. dálky 318tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#1 Příspěvek od jurasis »

Ahoj pánové,
Tak už zase jezdím :P
Potřeboval bych, kdyby někdo věděl, zapojení ř.j. dálky na 318tds r. 96 kvůli alarmu. Přesněji popis a logiku výstupů, protože řeším zapojení alarmu (neorigo !) a chci zachovat origo dálku.
Dík za reakce :)

Možná pomůže jordeeman :?: :wink:
plysakmartin
Registrovaný
Příspěvky: 1335
Registrován: pát 22.09.2006 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 1651

#2 Příspěvek od plysakmartin »

jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#3 Příspěvek od jordeeman »

plysakmartin píše:jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
len tu je to trocha ine lebo ides si zapajat ALARM a dalku mas!!!

kdes to navod je na alarm alebo dalku alebo alarm s dalkou v jednom jak pripojit na central ....

no tak od tej dalky musis do alarmu pripojit zrejme VYPNOUT a ZAPNOUT ... to musi ist aj na central ( co mas zapojene) ... teda ODEMKNOUT a ZAMKNOUT ... a vyuzit spinace dvery ..ktore su popsane v tom papiery co Ti poslu ..:O)
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#4 Příspěvek od jurasis »

plysakmartin píše:jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
Plysaku, to víš, že jsem to četl. Proto jsem se víceméně obracel na něj. Jen jsem to hodil do placu proto, že třeba někdo bude mít zkušenosti přímo s tímhle. Ale jinak díky za zájem, to nikdy neuškodí... :wink:
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#5 Příspěvek od jurasis »

jordeeman píše:
plysakmartin píše:jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
len tu je to trocha ine lebo ides si zapajat ALARM a dalku mas!!!

kdes to navod je na alarm alebo dalku alebo alarm s dalkou v jednom jak pripojit na central ....

no tak od tej dalky musis do alarmu pripojit zrejme VYPNOUT a ZAPNOUT ... to musi ist aj na central ( co mas zapojene) ... teda ODEMKNOUT a ZAMKNOUT ... a vyuzit spinace dvery ..ktore su popsane v tom papiery co Ti poslu ..:O)
Ahoj. To všechno je mi jasný, jenže já jsem si vymyslel, protože mám GSM alarm, který umí rozlišovat tři vstupy a na každý umí odeslat jinou SMS, co se s autem děje, že chci oddělit aktivaci/deaktivaci od centrálu. Příkladně mi parchant rozerve dveře a přepne servo do otevřené polohy, tak by se mi deaktivoval i alarm. Potřebuju právě vědět vstupy/ výstupy na ř.j. dálky, abych mohl připojit alarm na dálku a přitom centrál pokud možno přes diody oddělit, aby signál od centrálu nešel zpět do alarmu a deaktivoval jej. Jinak je to super plošňák, na kterej jsem narazil úplně náhodou (http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... &z=galerie ).

Když tak, jestli můžeš, byl bych vděčný za schéma nebo nákres toho zapojení a radu, která to je. Podle čísel jsem nic nenašel. Mail jsem přidal do profilu, ale kdyby náhodou / jiri.grepl@volny.cz /.

Jo a jak ses ptal na tu hlavu, určitě jsi četl můj příspěvek z minula. Mám spíš další poznatek od známého, ohledně oleje. To co píše major, vše OK, jen mi známej tvrdil, že bavorácký hydroštely nemají rády přechod z lepšího oleje na horší ( typicky 5w-40 na 10w-40). Pak se prý přetlakovávají a hrozí prasklina kolem ventilu. Prý celkem pravidelně.
A od člověka, kterej seřizuje rozvody bavoráků na parkovišti, to beru jako dobrou radu ( mimochodek jsem nevěděl, že báva nemají klínek a každej milimetr nastavení je pro motor životně důležitej... ). Dokonce tvrdí, že ideal je 0w-xx.
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#6 Příspěvek od jordeeman »

jurasis píše:
jordeeman píše:
plysakmartin píše:jo jordeeman mi taky pomohl. Poslal mi nějaký soubory jak to zapojit, tak pokud chceš, tak ti to můžu přeposlat, jenom mi dej maila
len tu je to trocha ine lebo ides si zapajat ALARM a dalku mas!!!

kdes to navod je na alarm alebo dalku alebo alarm s dalkou v jednom jak pripojit na central ....

no tak od tej dalky musis do alarmu pripojit zrejme VYPNOUT a ZAPNOUT ... to musi ist aj na central ( co mas zapojene) ... teda ODEMKNOUT a ZAMKNOUT ... a vyuzit spinace dvery ..ktore su popsane v tom papiery co Ti poslu ..:O)
Ahoj. To všechno je mi jasný, jenže já jsem si vymyslel, protože mám GSM alarm, který umí rozlišovat tři vstupy a na každý umí odeslat jinou SMS, co se s autem děje, že chci oddělit aktivaci/deaktivaci od centrálu. Příkladně mi parchant rozerve dveře a přepne servo do otevřené polohy, tak by se mi deaktivoval i alarm. Potřebuju právě vědět vstupy/ výstupy na ř.j. dálky, abych mohl připojit alarm na dálku a přitom centrál pokud možno přes diody oddělit, aby signál od centrálu nešel zpět do alarmu a deaktivoval jej. Jinak je to super plošňák, na kterej jsem narazil úplně náhodou (http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... &z=galerie ).

Když tak, jestli můžeš, byl bych vděčný za schéma nebo nákres toho zapojení a radu, která to je. Podle čísel jsem nic nenašel. Mail jsem přidal do profilu, ale kdyby náhodou / jiri.grepl@volny.cz /.

Jo a jak ses ptal na tu hlavu, určitě jsi četl můj příspěvek z minula. Mám spíš další poznatek od známého, ohledně oleje. To co píše major, vše OK, jen mi známej tvrdil, že bavorácký hydroštely nemají rády přechod z lepšího oleje na horší ( typicky 5w-40 na 10w-40). Pak se prý přetlakovávají a hrozí prasklina kolem ventilu. Prý celkem pravidelně.
A od člověka, kterej seřizuje rozvody bavoráků na parkovišti, to beru jako dobrou radu ( mimochodek jsem nevěděl, že báva nemají klínek a každej milimetr nastavení je pro motor životně důležitej... ). Dokonce tvrdí, že ideal je 0w-xx.
poslu Ti na maijl schema co mam a ten popis co sem len tak na rychlo zpachal . Podla neho a schemy najdes kam sa pripaja na central dalka a pak tam spravis zmieny jake potrebujes ... oddelis diodou atd ....

takze posilam na maila ..
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#7 Příspěvek od jordeeman »

jordeeman píše:
jurasis píše:
jordeeman píše: len tu je to trocha ine lebo ides si zapajat ALARM a dalku mas!!!

kdes to navod je na alarm alebo dalku alebo alarm s dalkou v jednom jak pripojit na central ....

no tak od tej dalky musis do alarmu pripojit zrejme VYPNOUT a ZAPNOUT ... to musi ist aj na central ( co mas zapojene) ... teda ODEMKNOUT a ZAMKNOUT ... a vyuzit spinace dvery ..ktore su popsane v tom papiery co Ti poslu ..:O)
Ahoj. To všechno je mi jasný, jenže já jsem si vymyslel, protože mám GSM alarm, který umí rozlišovat tři vstupy a na každý umí odeslat jinou SMS, co se s autem děje, že chci oddělit aktivaci/deaktivaci od centrálu. Příkladně mi parchant rozerve dveře a přepne servo do otevřené polohy, tak by se mi deaktivoval i alarm. Potřebuju právě vědět vstupy/ výstupy na ř.j. dálky, abych mohl připojit alarm na dálku a přitom centrál pokud možno přes diody oddělit, aby signál od centrálu nešel zpět do alarmu a deaktivoval jej. Jinak je to super plošňák, na kterej jsem narazil úplně náhodou (http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... &z=galerie ).

Když tak, jestli můžeš, byl bych vděčný za schéma nebo nákres toho zapojení a radu, která to je. Podle čísel jsem nic nenašel. Mail jsem přidal do profilu, ale kdyby náhodou / jiri.grepl@volny.cz /.

Jo a jak ses ptal na tu hlavu, určitě jsi četl můj příspěvek z minula. Mám spíš další poznatek od známého, ohledně oleje. To co píše major, vše OK, jen mi známej tvrdil, že bavorácký hydroštely nemají rády přechod z lepšího oleje na horší ( typicky 5w-40 na 10w-40). Pak se prý přetlakovávají a hrozí prasklina kolem ventilu. Prý celkem pravidelně.
A od člověka, kterej seřizuje rozvody bavoráků na parkovišti, to beru jako dobrou radu ( mimochodek jsem nevěděl, že báva nemají klínek a každej milimetr nastavení je pro motor životně důležitej... ). Dokonce tvrdí, že ideal je 0w-xx.
poslu Ti na maijl schema co mam a ten popis co sem len tak na rychlo zpachal . Podla neho a schemy najdes kam sa pripaja na central dalka a pak tam spravis zmieny jake potrebujes ... oddelis diodou atd ....

takze posilam na maila ..
jo ten alarm ...je to kopie DAVIDA HNKOVCE http://www.dhservis.cz/dalsi_1/dhs003.htm

ja mam spraveny vlastny s 80C59ED2 komunikuje to s NOKIAMI 6210 6310 cez datovy kablik DL3 ma tusim oznaceny ...

a nejprv mi to posle smsku a pak zvoni na moje cislo az kym nedam STOPNOUT hovor ....
Odpovědět